سرمایه گذاری لایت کوین - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

سرمایه گذاری لایت کوین

سرمایه گذاری لایت کوین فهرست موضوعات Toggle سرمایه گذاری لایت کوینلایت کوین چیست؟تفاوت بین بیت کوین و لایت کوینسرمایه گذاری لایت کوین چگونه است؟مزایای سرمایه گذاری لایت کوینسخن پایانی سرمایه گذاری لایت کوین چگونه است؟ این ارز یکی از اولین ارزهای دیجیتالی و قدیمی ترین آنها محسوب می شود. در…

سرمایه گذاری لایت کوین

سرمایه گذاری لایت کوین چگونه است؟ این ارز یکی از اولین ارزهای دیجیتالی و قدیمی ترین آنها محسوب می شود. در واقع بعد از اینکه بیت کوین شکل گرفت ارزهای زیاد دیگری هم به وجود آمدند که لایت کوین یکی از اولین آنها محسوب می شود که قدمتی طولانی تر نسبت به بسیاری از ارزهای جدید دارد. این ارز در بازار به عنوان نقره ارزهای دیجیتال شناخته می شود.

اگرچه این ارز دارای ساختاری شبیه به بیت کوین می باشد اما برخی از تفاوت ها، لایت کوین را به نسخه ای سریع و سبک تر تبدیل کرده است. سرمایه گذاری لایت کوین از همین رو با استقبال تقریبا قابل قبولی روبرو می باشد. ما در این مطلب قصد داریم علاوه بر معرفی کامل لایت کوین به شما بگوییم که سرمایه گذاری لایت کوین چگونه است تا اگر قصد ورود به این بازار را دارید از این مطلب استفاده بهترین کنید.

لایت کوین چیست؟

برای اینکه بخواهید اقدام به سرمایه گذاری لایت کوین کنید باید در ابتدا بدانید که لایت کوین چیست و چه ویژگی هایی دارد. این ارز، در واقع یک رمز ارز همتا به همتا می باشد که با الهام از معروف ترین و قدیمی ترین رمز ارز دنیا، یعنی بیت کوین ساخته شده است.

در این ساختار شما می توانید انتقال پول را در شرایطی انجام دهید که بابت تراکنش هزینه ای پرداخت نمی کنید. در واقع هزینه پرداختی نزدیک به صفر می باشد و چندان به چشم نمی آید. این شبکه انتقال و پرداخت پول جهانی کاملا متن باز می باشد.

بیشتر بخوانید!
سرمایه گذاری با 70 میلیون

از طرفی لایت کوین غیر متمرکز بوده و هیچ کشوری و یا هیچ سازمانی مسئولیت آن را بر عهده ندارد. برای اینکه بتوانیم امنیت دارایی های افرادی که اقدام سرمایه گذاری لایت کوین کرده اند را تضمین کنند از الگوریتم های خاص ریاضی کمک گرفته اند.

با توجه به ویژگی های که سرمایه گذاری لایت کوین دارد، این ارز و این نوع سرمایه گذاری به نوعی مکملی برای ارز بیت کوین محسوب می شود. اگر بخواهیم دقیق تر در مورد لایت کوین بگوییم و آن را به صورت خلاصه تعریف کنیم، لایت کوین یک ارز جایگزین بیت کوین محسوب می شود.

در سال 2011 بود که این ارز به وجود آمد، هدف اولیه این بود که بیت کوین طلای رمز ارزهای دیجیتال باشد و لایت کوین هم به عنوان نقره در رده دوم ارزشمندترین ها باشد. که اکنون این اتفاق به درستی رخ داده و این ارز بسیار با ارزش است.

در این ارز از طریق بلاک چین غیر متمرکز و متن باز برای تایید هر تراکنش استفاده می شود. این دقیقا همان ساختاری است که بیت کوین دارد.

به همین دلیل آنها که به خوبی در بازار سرمایه گذاری بیت کوین ماهر هستند می توانند به عنوان ارز مکمل برای سرمایه گذاری لایت کوین هم اقدام کنند و اتفاق می توانند نسبت به سایرین سودآوری بالاتری را هم تجربه کنند. از همین رو افراد زیادی هستند که در زمان رکود بازار بیت کوین توجه خود را بر روی این بازار می گذارند و دوباره به بیت کوین باز میگردند.

بیشتر بخوانید!
سرمایه گذاری در ملک

تفاوت بین بیت کوین و لایت کوین

این دو نوع ارز دیجیتالی با ساختار مشابه دارای تفاوت هایی با هم هستند. اطلاع از این تفاوت ها برای آنهایی که می خواهید اقدام به سرمایه گذاری لایت کوین چندان هم بد نیست. برخی از مهمترین تفاوت های بیت کوین و لایت کوین عبارت اند از:

  •     لایت کوین نسبت به بیت کوین ارز سریعتری بوده که تراکنش در آن سرعت بیشتری دارد
  •     تابع هش استفاده شده در این دو رمز ارز متفاوت از یکدیگر است
  •     افراد بیشتری می توانند برای استخراج لایت کوین نسبت به بیت کوین اقدام کنند.

سرمایه گذاری لایت کوین چگونه است؟

به طور کلی باید بگوییم که نحوه کار لایت کوین با بیت کوین تقریبا مشابه می باشد. به همین دلیل سرمایه گذاری لایت کوین هم دقیقا مانند سرمایه گذاری در بین کوین می باشد و تراکنش ها و ثبت خرید و فروش در هر دو سیستم به یک صورت تقریبا مشابهی صورت می گیرد.

باید بدانید که میزان امنیت اطلاعات در هر دو ساختار هم با یکدیگر کاملا یکسان می باشد و از همین رو شما در زمان ورود به این بازار از نظر راه های دستیابی هیچ تفاوتی را با بیت کوین احساس نخواهید کرد.

اما اگر می خواهید بدانید که از نظر کسب درآمد و سودآوری سرمایه گذاری لایت کوین چگونه است باید بگوییم که این رمز ارز یکی از با ارزش ترین ارزهای دیجیتالی بازار محسوب می شود. بسیاری از افراد به دلیل قدمت بالایی که لایت کوین دارد متقاضی خرید این ارز هستند بنابراین شما با مشکل عدم نقدشوندگی در این بازار سرمایه گذاری روبرو نخواهید بود.

بیشتر بخوانید!
سرمایه گذاری با 40 میلیون تومان

اگرچه دایره افت این ارز با همان نسبت افت بیت کوین می باشد اما نرخ رشد آن با بیت کوین همسان نمی باشد. اما به هر حال یکی از بازارهای بسیار خوب برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال محسوب می شود.

 

مزایای سرمایه گذاری لایت کوین

برای کسب آگاهی بیشتر در مورد ورود یا عدم ورود به بازار سرمایه گذاری لایت کوین بهتر است با برخی از مهمترین مزایایی که ورود به این بازار برای سرمایه گذار به همراه دارد آشنا شوید. مهمترین مزیت های ورود به این بازار سرمایه گذاری عبارت هستند از:

  •     در این بازار شما می توانید تمامی تست به روزرسانی های بیت کوین را با خیالی آسوده انجام دهید.
  •     در این بازار شما با هزینه بسیار کمی بابت ثبت تراکنش ها روبرو هستید
  •     این شبکه به دلیل تاریخچه و الگوریتم هش خود دارای امنیت بسیار بالایی می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

سخن پایانی

با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتالی به شکل گسترده ای رو به رونق می باشد، اگر شما سرمایه اولیه زیادی برای ورود به بازار بیت کوین ندارید میتوانید کار خود را با سرمایه گذاری لایت کوین آغاز کنید. البته برای بسیاری از افرادی که هم اکنون در بازار بیت کوین فعال هستند هم بازار لایت کوین می تواند بازار سرمایه گذاری مکمل بسیار خوبی محسوب شود که می تواند در بازه های زمانی کمتری نسبت به بیت کوین در آن اقدام به فعالیت و ثبت تراکنش کرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up