سرمایه گذاری با 70 میلیون - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

سرمایه گذاری با 70 میلیون

 سرمایه گذاری با 70 میلیون فهرست موضوعات Toggle  سرمایه گذاری با 70 میلیونبهترین سرمایه گذاری با 70 میلیون تومانراه اندازی عطاری سرمایه‌ گذاری گذاری با 70 میلیوندستگاه قند خرد کن و بسته بندی قندفروش مصالح ساختمانیبهترین سرمایه گذاری با 70 میلیون تومان در سال 1401انواع سرمایه گذاری با 70 میلیونسرمایه…

 سرمایه گذاری با 70 میلیون

یکی از بهترین چیزهایی که هر کسی باید در طول دوران مدرسه و دانشگاه خود بیاموزد و به آن‌ها آموزش داده شود در زمینه سرمایه گذاری با 70 میلیون این است که چگونه به درآمد و پس انداز بپردازند، تا سود خوبی را دریافت کنند.

شما با نداشتن فکر برای سرمایه گذاری و پیدا نکردن کسب و کاری مناسب شما باید تا آخر عمر کار کنید، بدون اینکه نتیجه مطلوبی و سود مناسبی از کار کردن دریافت کنید. به بیان دیگر شما باید بتوانید از پول خود برای درآمد بیشتر و سرمایه گذاری کار کنید، نه اینکه دائما شما برای پول کار کنید.

پس انداز و داشتن درآمد همانند راه رفتن و یا حرف زدن نیست که شما بتوانید از بچگی یاد بگیرید و والدین شما را برای ادامه دادن تشویق کنند؛ در واقع بسیاری از خانواده‌ها اصلا درباره سرمایه گذاری با 70 میلیون حرف نمی‌زنند.

شاید بیشتر افراد خانواده معتقد به سرمایه گذاری نباشند و نخواهند سرمایه گذاری با 70 میلیون خود را برای رسیدن به اهداف و سود بالا انجام دهند و ریسک پذیر در زندگی نباشند. پس باید خودتان به فکر راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری در زندگی‌تان باشید تا آینده درخشانی داشته باشید.

بهترین سرمایه گذاری با 70 میلیون تومان

در این قسمت به بهترین سرمایه گذاری با این مبلغ خواهیم پرداخت تا بتوانید بهتر با این موارد کسب و کار آشنا شوید.

راه اندازی عطاری سرمایه‌ گذاری گذاری با 70 میلیون

عطاری از زمان‌های قدیم یکی از شغل‌های پررونق و با مشتری زیاد بوده است. با توجه به پیشرفت علم خیلی‌ها که دانش کافی در زمینه گیاهان دارند، توانسته‌اند به داروهای گیاهی پی ببرند؛ از این نظر افراد زیادی شروع به خرید گیاهان کرده‌اند.

پس با این حساب عطاری برای سرمایه گذاری با 70 میلیون و به نوعی سود بالا انتخاب مناسبی خواهد بود. نکته مهم‌تر اینکه عطاری از  شغل‌هایی می‌باشد که به مغازه‌های بزرگی نیاز ندارد و شما فقط باید محل مناسب و تجربه، دانش کافی برای باز کردن آن را داشته باشید.

بیشتر بخوانید!
بازارهای مالی دیجیتال

دستگاه قند خرد کن و بسته بندی قند

بسیاری از اشخاص یا معلمان فرهنگی، دوست دارند شغل دومی رو برای خود داشته باشند یا اینکه می‌خواهند کاری در انباری، خانه و… راه اندازی کنند که بهترین راه حل  برای آن‌ها کار‌های تولیدی می‌باشد؛ از جمله این موارد می‌توان به خرید دستگاه قند‌ خرد‌کن اشاره کرد.

مطمئنا سرمایه‌گذاری با 70 میلیون تمامی کارهای شما انجام خواهد شد و شما می‌توانید بهترین پیشرفت و فروش را در سطح شهر خود  با سود بالا داشته باشید؛ فقط باید کمی تبلیغات و بازاریابی انجام بدهید تا کارتان رونق بگیرد.

فروش مصالح ساختمانی

امروزه ساخت و ساز خانه و آپارتمان‌ها بسیار زیاد شده است و علاوه بر خرید و فروش ملک و زمین بازار مصالح فروشان از قبیل گچ، سیمان، آجر، ماسه نیز گسترش پیدا کرده است. اگر به دنبال کسب و کار سرمایه گذاری با 70 میلیون هستید، در صورت تمایل قادر خواهید بود که به فروش مصالح ساختمانی بپردازید.

این شغل دارای درآمد خوبی است و می‌تواند برای هر شخصی مناسب باشد. برای کسب موفقیت در این کار باید در ابتدا از اشخاصی خرید کنید که مصالح را ارزان‌تر و با جنس بهتر در اختیار شما قرار دهند و محل کارتان در مکان مناسبی با موقعیت قرارگیری متناسب با این کاربری وجود داشته باشد.

بهترین سرمایه گذاری با 70 میلیون تومان در سال 1401

بانک برای شرایطی که تورم بسیار بالا باشد، چندان مناسب نخواهد بود؛ پس به جای بانک بهتر است از صندوق درآمد ثابت استفاده کنید که برای سرمایه گذاری با 70 میلیون سود بالاتری دارد. یک گزینه دیگر که معمولا سود بهتری دارد صندوق‌های درآمد ثابت بیشتر روی گزینه‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که با ثبات هستند؛ مانند: سپرده بانکی، اوراق مشارکت و مواردی از این قبیل بین 5 تا 30 درصد از دارایی آن‌ها نیز خرج سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیگر می‌شود.

صندوق‌های درآمد ثابت معمولا انتخاب خوبی برای سرمایه‌گذاری هستند و ثبات خوب و ریسک ناچیزی دارند، به همین دلیل هم همواره قابل خرید هستند. این صندوق‌ها در شرایطی که تورم در سطوحی نزدیک مقدار بلندمدت خود (یعنی 20 درصد) باشد، گزینه مناسبی برای  سرمایه گذاری با 70 میلیون به حساب می‌آیند.

بیشتر بخوانید!
کوچینگ فردی

برای تنوع سازی سرمایه‌ گذاری و کاهش ریسک این صندوق‌ها بهترین گزینه هستند و به علت ریسک پایین این صندوق‌ها، درآمد ثابت‌ها به درد چنین افرادی خواهد خورد؛ پس کسانی که به دنبال ریسک بالا نیستند و فقط سود بالا با ریسک کم می‌خواهند، می‌توانند با مشاوره از افرادی که تخصص دارند در صندوق درآمد ثابت سرمایه گذاری کنند.

انواع سرمایه گذاری با 70 میلیون

انواع سرمایه گذاری‌هایی که می‌توانید با مبلغ 70 تومان می‌توانید انجام دهید را برای شما در این قسمت به طور مفصل بیان خواهیم کرد، از جمله موارد زیر:

سرمایه گذاری در دلار

خرید دلار و ارزهای خارجی همیشه یکی از راه‌های مقابله با تورم بوده و به دلیل اختلاف تورم بین دو کشور ایران و آمریکا و نابسامانی اقتصادی، دلار همیشه رشدهای خوبی را داشته است. اما نکاتی در مورد سرمایه‌ گذاری در دلار وجود دارد؛ یکی اینکه نرخ دلار مورد توجه دولت قرار دارد و هر موقعی که دسترسی به دارایی‌های ارزی بالا بوده است، نرخ این ارز سرکوب قیمتی شده است.

این کار معمولا باعث شده قیمت دلار مانند یک فنر جمع شود و یک‌باره جهش پیدا کند؛ داشتن دلار از نظر بازدهی وابسته به برخی مداخلات دولتی در بازار نیز است. قیمت دلار در حال حاضر بسیار وابسته به آینده مذاکرات سیاسی بر سر توافق برجام است. درست است دلار بازدهی خوبی در سال‌های اخیر داشته، اما هنوز در مقایسه با برخی بازارهای دیگر عملکرد ضعیف‌تری دارد.

سرمایه گذاری در سهام

وقتی صحبت از سرمایه‌ گذاری در بازار سهام به میان می‌آید، معمولا اشخاص یاد خرید مستقیم و تجربه ناخوشایند یک سال و نیم اخیر در بازار می‌افتند. خیلی از افراد سال گذشته با رشد بورس وارد بازار شدند و خیلی از کسانی که با بازار آشنایی زیادی نداشتند، ضرر و زیان‌ زیادی دیدند. راهکاری که برای مقابله با این زیان‌ها وجود دارد، خرید صندوق‌های سهامی برای یک بازه زمانی 3 تا 5 ساله است، در بازه زمانی دراز مدت معمولا صندوق‌های سهامی بازدهی خوبی کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید!
پس انداز یا سرمایه گذاری

بورس در شرایط تورم می‌تواند برای سرمایه ‌گذاری انتخاب مناسبی باشد، صندوق‌ها برای افرادی که آشنایی با بازار ندارند یا وقت کافی ندارند، بسیار مناسب است و افراد می‌توانند از تجربه و تخصص مدیران صندوق‌ها استفاده کنند و در یک بازه نسبتا طولانی به سود خود برسند.

پتانسیل رشد بازار سهام در صورت بروز تورم و افزایش قیمت دلار بالا است و می‌تواند بهترین بازار از نظر بازدهی باشد؛ به شرطی که در یک بازه نسبتا بلندمدت مورد بررسی قرار گیرد. رشد اقتصادی و رفع تحریم‌ها نیز برای قسمت بزرگی از بورس مفید خواهد بود.

کشاورزی و دامپروری

اگر امکان و شرایط نگه داری پرورش گوسفند را دارید، می‌توانید به راحتی با تحقیقات لازم مکان کوچکی را برای نگهداری دام داشته باشید و یا زمین‌هایی را برای کشاورزی اجاره نمایید. امروزه با توجه به گرانی گوشت و صادرات مختلف آن‌ها شما می‌توانید سرمایه‌ گذاری با 70 میلیون به پرورش دام‌هایی چون گوسفند و گوساله بپردازید. بنابراین، به راحتی و در عرض چند ماه با پروار مناسب دام، سود بالایی را از آنها دریافت خواهید کرد.

با اجاره زمین‌های کشاورزی کسب و کار راه اندازی کنید و سود قابل توجهی را بدست بیاورید. البته حتما شما  باید به این کار علاقه داشته باشید و سختی‌های انجام آن را به جان بخرید، از افرادی که در این کارها مهارت و تجربه کافی دارند کمک و مشاوره بخواهید تا بتوانید به سودی که می‌خواهید برسید.

سخن پایانی

سرمایه گذاری با 70 میلیون باعث می‌شود تا افراد بتوانند با برنامه ریزی‌های خاص به سود بالایی دست پیدا کنند، یعنی از پول خود در یک یا چند وسیله سرمایه گذاری استفاده می‌کنند تا به مرور زمان پول خود را توسعه دهند و بیشتر کنند. شاید بسیاری از شما بگویید که این کار برای افرادی با سرمایه‌های آن چنانی باشد در صورتی که اینگونه نیست.

شما و حتی هر کس دیگری با تفکر خلاقانه و ابتکار خود می‌تواند بهترین سرمایه گذاری را برای خود داشته باشد، تا بتواند با کمترین ریسک، بیشترین سود و درآمد را داشته باشد؛ اما این بستگی به علاقه، مهارت، دانش و بسیاری از موارد مختلف دارد که افراد می‌توانند با مشاوره افراد متخصص بهترین انتخاب را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up