ارز دیجیتال برتر - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

ارز دیجیتال برتر

ارز دیجیتال برتر فهرست موضوعات Toggle ارز دیجیتال برتربازار ارزهای دیجیتال در سال 2021بهترین ارز دیجیتال کدام است؟کدام ارز بهترین ارز دیجیتال بازار است؟سرمایه گذاری بر روی اتریومانتخاب دوج کوین به عنوان بهترین ارز دیجیتالیوانی سواپ یکی از انواع بهترین ارز دیجیتال 2022انتخاب دیسنترالندبهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری می…

ارز دیجیتال برتر

ارز دیجیتال برتر برای اینکه بتوانیم بر روی آنها سرمایه گذاری کنیم کدام ها هستند؟ برای اینکه بدانیم کدام یک از انواع ارزهای دیجیتالی بهتر هستند و می شود روی آنها سرمایه گذاری بهتری را انجام داد باید در ابتدا تمامی تراکنش ها و نمودارهای این ارزها را بررسی کرد. پیدا کردن بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری مستلزم صرف زمان مناسب برای تحقیق و همچنین تحلیل بازاری است که آن ارز دارد.

همچنین باید بدانید که این انتخاب باید هوشمندانه باشد چرا که شما باید بین چیزی حدود صد ارز دیجیتال برتر یکی از آنها را که شرایط بهتری دارند انتخاب کنید. البته اگر مبلغ ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین تا این اندازه بالا نبود می شد از روش استفاده از پخش کردن تخم مرغ در سبدهای مختلف استفاده کرد. ما در این مطلب قصد داریم برای یافتن ارز دیجیتال برتر روند سال گذشته ارزها را مورد بررسی قرار دهیم.

بازار ارزهای دیجیتال در سال 2021

در ابتدا باید بازار ارزهای دیجیتال را بررسی کنیم تا متوجه شویم بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کدام ارز است؟ در اوایل سال گذشته روند رشد بازار ارزهای دیجیتال به شکل باور نکردنی رو به رشد بود. اما در ابتدای سال 2022 شرایط فرق کرد و رفته رفته سیر نزولی این ارزها آغاز شد و همین مسئله باعث شد بسیاری از سودهای به دست آمده در بین سال های 2021 تا 2022 در اوایل سال 2022 از بین برود.

البت باید به این نکته اشاره کنیم که روندی که در سال 2022 شروع شد به نسبت دوره های رکود قبلی برای ما وخیم و پیچیده نبود و پیدا کردن ارز دیجیتال برتر کار سختی محسوب نمی شد. هرچند در اواخر سال اتفاقات کمی باعث شدند که با مشکلاتی روبرو شویم. در ادامه مطابق با جدولی قصد داریم که روند رشد و نزول ارزهای دیجیتالی را بررس یکنیم.

نام ارز عملکرد نسبت به اوج(درصد)

عملکرد تا اول ژانویه 2022(درصد)

بیت کوین 53.6 5.7
اتریوم 188 118
بابننس کوین 516 334
استلار 90 28-
فایل کوین 507 7-
الگورند 183 70
هدراهش گراف 375 150
دیسنترالند 1866 1000
فلو 228 35-
سوایپ 132 8-

 

نکته ای که وجود دارد همچنان انتخاب ارز دیجیتال برتر را برای ما سخت می کند. چرا که باید در نظر داشته باشید که با وجود اینکه ارزهای دیجیتال روندی رو به نزول را طی کرده اند باز هم بسیاری از این ارزها برای ما سوددهی قابل توجهی داشته اند. مانند ارز دسنترالند که حدود هزار درصد برای ما سوددهی به همراه داشته استو به تنهایی تمامی زیان های دیگر را جبران کرده است.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید ارز دیجیتال برتر ارزی می باشد که حتی در زمانی که سیر نزولی به خود می گیرد باز بتواند برای ما سوددهی مناسبی را به همراه داشته باشد. برای مثال باید به این نکته مهم توجه کنیم که ارزهای زیادی بودند که در شدیدترین رکود ها باز هم برای ما سوددهی تا حدود سی درصدی را به همراه داشته اند. این خود نشانه ای بسیار مناسب از این بوده که ما بهترین ارز دیجیتال را انتخاب کرده ایم.

بیشتر بخوانید!
کوچینگ ثروت

بهترین ارز دیجیتال کدام است؟

باید توجه داشته باشید که ما تنها به ارائه آمار و ارقام ها اشاره می کنیم. در واقع هیچ توصیه ای را به شما نداریم. هیچ ارزی را به عنوان ارز دیجیتال برتر به شما معرفی نمی کنیم. چرا که در نهایت این شما هستید که باید تصمیم بگیرید پول خود را چگونه سرمایه گذاری کنید. محتوای این مطلب تنها به شما کمک می کند که تحقیقات خود را در این زمینه کامل کنید و با دید باز برای ورود به بازار ارز دیجیتال و سرمایه گذاری اقدام کنید.

البته ما در مورد ارز دیجیتال برتر می توانیم به صورت تلفنی و یا مشاوره های حضوری در کنار شما باشیم و در آن صورت مسئولیت هایی را بر عهده خواهیم داشت. اما این مقاله صرفا جهت معرفی برخی از آمار و ارقام هایی هست که وجود داشته و ما به ارائه نظر شخصی خود در مورد بهترین ارز دیجیتال اشاره خواهیم کرد.

نکته دیگری که باید بدانید این است که وقتی بازار به طور کلی ضعیف باشد انتخاب هر ارزی می تواند برای شما نتیجه ای جز زیان به همراه نداشته باشد و موجب شود که شما در نهایت زیان ببینید.

کدام ارز بهترین ارز دیجیتال بازار است؟

انتخاب ارز دیجیتال برتر واقعا کار سختی محسوب می شود. به خصوص که بخواهیم در میان بیش از هزار ارز که هر یک پروژه هایی با آینده ای مشخص تعریف شده ای هستند یکی را انتخاب کنیم. حتی انتخاب صد ارز دیجیتال برتر هم در میان بیش از هزار ارز دیجیتال کار سختی می باشد.

شاید باید بگوییم که از نظر فکری این کار می تواند در صدر لیست سخت ترین کارهای دنیا باشد. به خصوص برای ما که می خواهیم صد ارز دیجیتال برتر یا ده ارز برتر را معرفی کنیم مسئولیت هایی هم وجود دارد. به همین دلیل تنها به ارائه نظرهای شخصی خواهیم پرداخت.

گاهی اوقات برخی از پروژه ها سوددهی های غیر قابل باور و غیر قابل پیشبینی دارند که حتی تا هزار درصد سود هم می رسد و بسیاری از افراد گله می کنند که چرا ما از ارائه این آمارها خودداری کرده و یا این ارزها را به عنوان ارز دیجیتال برتر معرفی نکرده ایم تا آنها بتوانند به این واسطه بر روی این ارزها سرمایه گذاری کاملا پرسودی را انجام داده و سود خوبی را از این طریق برای خود به دست آورند؟

باید بدانید که معرفی ارز دیجیتال برتر واقعا نیاز به پیشگویی دارد. اگر غیب گو باشیم می توانیم دقیقا بگوییم که به صورت حتمی یک ارز دیجیتالی را می شود به عنوان بهترین ارز دیجیتال معرفی کرد اما در واقع هیچ یک از ما پیشگو نیستیم.

شاید هم بشود لیستی از صد ارز دیجیتال برتر معرفی کرد که بالاخره چند تا از این ارزها احتمال دارد به اندازه کافی رشد کند و سود خوبی به ما بدهد. اما باز این هم نمی تواند شیوه ای مناسب برای پیش بینی آینده باشد چرا که شاید در بین صد ارز دیجیتال برتر چندتایی رشد خوب مشاهده کنیم اما شانس شما برای انتخاب آنها چقدر است؟

بیشتر بخوانید!
سرمایه گذاری خوب

ده ارز دیجیتال برتر به جای معرفی صد ارز دیجیتال برتر

ما در این بخش قصد داریم به جای معرفی صد ارز دیجیتال برتر ده مورد از بهترین ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم که عبارت اند از:

بیت کوین بهترین ارز دیجیتال

این ارز را می شود به عنوان بهترین ارز دیجیتال معرفی کرد چرا که هم اولین ارز دیجیتال محسوب می شود، هم شناخته شده ترین و بزرگ ترین ارز دیجیتال محسوب می شود و هم اینکه تا کنون به امنیت این ارز هیچ اشکالی وارد نیامده است.

سرمایه گذاری بر روی اتریوم

ما اترویم را به عنوان یکی دیگر از انواع ده ارز دیجیتال برتر به شما معرفی می کنیم. برای اینکار سه دلیل عمده و اصلی داریم که عبارت اند از:

  •     نقشه راه و پروتکل های لایه دوم اترویم و امنیت بالا
  •     دومین ارز دیجیتالی بزرگ دنیا شناخته می شود
  •     این ارز بزرگترین میزبان dapp ها محسوب می شود.

برای اینکه این ارز را به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری انتخاب کنم هیچ تردید ندارم چرا که بازار بسیار خوبی دارد و روند رشد بسیار مناسبی را در دوره رکود تجربه کرده است.

انتخاب دوج کوین به عنوان بهترین ارز دیجیتال

شاید اگر بخواهیم صد ارز دیجیتال برتر را معرفی کنیم دوج کوین یکی از آنها باشد. اگر این بازه را کمتر کنیم می توانیم در بین ده ارز برتر هم این ارز را جای دهیم و حتی در بین پنج ارز برتر هم جای دارد اما چرا؟ به دلیل موارد ذیل این ارز بسیار مناسب برای سرمایه گذاری محسوب می شود:

  •     این ارز از محبوبیت بالایی برخوردار است و بازاری کاملا پویا دارد
  •     حامیان بزرگی دارد و نقشه راه 2022 به ما از روند خوب این ارز می گوید
  •     پولی کاملا جذاب و خودمانی محسوب می شود

یوانی سواپ یکی از انواع بهترین ارز دیجیتال 2022

شاید بشود یکی از ده ارز دیجیتال برتر را به یوانی سواپ اختصاص داد. این ارز توکنی بسیار منحصر دارد و از میزان محبوبیت بالایی برخوردار است. اما اینکه ما بهترین ارز دیجیتال سال جاری را می توانیم یوانی سواپ معرفی کنیم به دلایل می باشد که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد:

  •     حوزه Dao در این بازار بسیار داغ می باشد.
  •     احتمال دارد پیشرفت های بسیار خوبی برای اتریوم در مورد تراکنش ها و کارمزدها به وجود آید.
  •     این صرافی بزرگترین صرافی غیر متمرکز محسوب می شود که می شود در آن قراردادهای هوشمند مالی را به ثبت رساند

انتخاب دیسنترالند

یکی دیگر از انواع ارز دیجیتال برتر در سال جاری میلادی می باشد. در جدول اولیه مشاهده کردید که سال گذشته نرخ سود هزار درصدی را پشت سر گذاشت، شاید این یکی از دلایل ما به عنوان معرفی این ارز به عنوان بهترین ارز دیجیتال باشد اما دلایل دیگری هم در این رابطه وجود دارد که عبارت اند از:

  •     بزرگترین توکن متاورسی می باشد.
  •     از طرفی باید بدانید که این روزها تب استفاده از متاورس ها بسیار داغ است.
  •     نقشه راه بسیار خوبی دارد و قراردادهای همکاری بسیار عالی را در این پروژه شاهد هستیم.
بیشتر بخوانید!
سرمایه گذاری 700 میلیونی

انتخاب استکس به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

یکی دیگر از انواع ارز دیجیتال برتر در سال 2022 میلادی استکس می باشد. این ارز یکی از ارزهایی می باشد که برای انتخاب آن تردیدی برای من وجود ندارد. مهمترین دلایلی که باعث می شود ک استکس را به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری معرفی کنم عبارت اند از:

  •     تیم و بنیاد ساخت و تشکیل دهنده این ارز بسیار قدرتمند می باشد
  •     دارای ایده خاصی است که آن ایده اجرای اتریوم بر روی بیت کوین می باشد.
  •     این ارز از جامعه بیت کوین حمایتی قابل توجه را به دست آورده است.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری می تواند چیلیز باشد

یکی دیگر از ارزهای بسیار مناسب برای سرمایه گذاری که در لیست ده ارز دیجیتال برتر قرار دارد ارز چیلیز می باشد. این ارز بنا به دلایل مختلفی می تواند پیشنهاد خوبی برای سرمایه گذاری باشد که برخی از مهمترین این دلایل عبارت هستند از:

  •     تعداد شرکا این ارز به خوبی و با سرعت بسیار قابل توجهی رشد داشته اند
  •     با توجه به در پیش بودن جام جهانی 2022 قطر امکان رشد این ارز دیجیتالی بسیار زیادتر می باشد چرا که این ارز یک توکن هواداری بسیار محبوب می باشد
  •     بازار هدفی که این ارز قصد دارد آن را به دست آورد بازار هدفی بسیار بزرگ محسوب می شود.

آراگون یکی از قدیمی ترین ارزهای دیجیتال

در بین ده ارز دیجیتال برتر می شود از آراگون هم به عنوان یکی از قدیمی ترین ارزهای دیجیتالی بازار نام برد. البته قدمت تنها دلیل اینکه این ارز را به عنوان بهترین ارز دیجیتال معرفی می کنیم نیست، دلایل دیگری داریم که عبارت اند از:

  •     کاربرد پلتفرم این ارز روندی صعودی و رو به رشد دارد
  •     این پروژه حامیان زیادی دارد و یک پروژه شناخته شده محسوب می شود.
  •     در حوزه dao فعالیت دارد

ارز دیجیتال رریبل

می شود این ارز را در لیست ارز دیجیتال برتر سال 2022 میلادی قرار دارد به دلایل ذیل:

  •     دومین بازار بزرگ برای Nft ها محسوب می شود
  •     از نظر تحلیلگران جای رشد زیادی دارد
  •     اکوسیستم این ارز توکن محور می باشد

ارز دیجیتال ساورین

چرا این ارز می تواند یکی از انتخاب های ما به عنوان بهترین ارز دیجیتال محسوب شود؟ در ادامه به شما برخی از دلایلی را معرفی می کنیم که شما می توانید با استفاده از این ارز متوجه شوید که ساورین می تواند در بین ده ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری باشد:

  •     حمایت جامعه بیت کوین
  •     بازار بزرگ دیفای
  •     ایده خاص و جذابی دارد و آنهم اجرای دیفای بر روی بیت کوین می باشد که بسیار جذاب و البته متفاوت است.

سخن پایانی

در نهایت این شما هستید که باید در میان صد ارز دیجیتال برتر و یا ده ارز برتری که معرفی می شود بهترین ارز دیجیتال را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. توصیه ها یا مشاوره های ما می تواند تنها به شما کمک کند تا در انتخاب خود هوشمندانه تر عمل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up