سرمایه گذاری 700 میلیونی - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

سرمایه گذاری 700 میلیونی

سرمایه گذاری 700 میلیونی فهرست موضوعات Toggle سرمایه گذاری 700 میلیونیبهترین سرمایه گذاری با 700 میلیون تومان سرمایه گذاری 700 میلیونی می تواند برای ما پر سود باشد؟ زمانی که شما مبلغ هفت صد میلیون تومان پول نقد داشته باشید این سوال برایتان به وجود می آید که با این…

سرمایه گذاری 700 میلیونی

سرمایه گذاری 700 میلیونی می تواند برای ما پر سود باشد؟ زمانی که شما مبلغ هفت صد میلیون تومان پول نقد داشته باشید این سوال برایتان به وجود می آید که با این میزان سرمایه چه کاری می توانید بکنید. آیا با این مبلغ می توانید به سود قابل توجهی برسید و در آمد خوبی را در ادامه داشته باشید؟ اصلا با این مبلغ در کدام بازار ها می توانید وارد شوید و در نهایت اینکه چند استراتژی کلی برای شما وجود خواهد داشت. این موارد را در ادامه این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اما پیش از پرداختن به سرمایه گذاری 700 میلیونی باید بپرسیم که چرا هفت صد میلیون تومان را برای شما در نظر گرفته ایم. این عدد در یک بازه میانی سرمایه گذاری قرار دارد. این مبلغ برای ورود به برخی از بازار ها بسیار زیاد می باشد و برای برخی از بازار ها می تواند مبلغ غیر کافی باشد و برای برخی از بازار ها می تواند سرمایه ای کافی به نظر برسد.

به همین دلیل می خواهیم در خصوص سرمایه گذاری با سرمایه اولیه 700 میلیون تومان اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. به این نکته هم اشاره کنیم که اگر سرمایه شما با درصد نوسان 100 الی 200 میلیون تومان بالاتر و پایین تر از این مبلغ باشد هم می توانید از راه کار های این مقاله استفاده کنید.

بهترین سرمایه گذاری با 700 میلیون تومان

در این بخش قصد داریم بهترین سرمایه گذاری با مبلغ 700 میلیون تومان را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما به بازار های سرمایه گذاری مشرف نباشید و اطلاعات مفیدی  را در خصوص این بازار ها در اختیار نداشته باشید احتمال دارد که دچار سر در گمی شوید.

بیشتر بخوانید!
سرمایه گذاری دگ کویین

به همین دلیل لازم است ابتدا به بازار ها اشراف داشته باشید و بدانید با این مبلغ به کدام بازار ها می توانید وارد شود. در نهایت می توانید با انتخاب یکی از دو استراتژی کلی که در پیش دارید یک سرمایه گذاری 700 میلیونی بسیار مناسب را برای رسیدن به سود بسیار زیاد انتخاب کنید.

در ابتدا باید بدانیم که استراتژی هایی که در پیش دارید چه استراتژی هایی هستند. شما می توانید با این مبلغ و یا هر مبلغ دیگری وارد بازاری شوید که تمامی سرمایه خود را در آن قرار دهید. استراتژی دوم هم این است که به سراغ بازار هایی بروید که می توانید با مبلغ کمتری وارد شوید. در حقیقت تمامی تخم مرغ های خود را درون یک سبد قرار ندهید.

اینکه باید کدام استراتژی را انتخاب کنید بستگی به این دارد که می خواهید وارد کدام بازار با چه میزان ریسک شوید. ابتدا این مسئله را باید تحلیل کنید و راهبرد قطعی خودتان را انتخاب کنید. یکی از مهم ترین عوامل در سرمایه گذاری 700 میلیونی این است که بدانید وارد کدام بازار ها نمی توانید بشوید.

بازار های ملک و املاک معمولا بازار هایی هستند که شما امکان ورود با آن را با این مبلغ نخواهید داشت. به این معنا نیست که نمی توانید وارد شوید بلکه به این معنا است که شما به قدر کافی برای رسیدن به سود های کلان در این بازار سرمایه ندارید. از دیگر بازار هایی که ورود به آن برای شما دشوار و تقریبا دور از دست می باشد، بازار ارز های دیجیتال است.

بیشتر بخوانید!
سرمایه گذاری با 40 میلیون تومان

البته شما در بازار ارز هایی مانند دگ کویین یا سایر ارز هایی که در حال حاضر سرمایه کمتری می خواهند می توانید وارد شوید. اما فراموش نکنید که بهترین ارز های دیجیتال در حال حاضر بیت کویین می باشد. به همین دلیل سرمایه گذاری 700 میلیونی در بازار بیت کویین به دلیل نرخ بالای این ارز دیجیتال تقریبا بی فایده می باشد.

به  این ترتیب دو مورد از بازار های جذاب را به این روش شناسایی کردیم و متوجه شدیم که نمی توانیم به آنها وارد شویم. اما در خصوص سایر بازار ها چه کاری می شود کرد. برخی بازار ها مانند سرمایه گذاری در بانک و یا سرمایه گذاری در زمینه دلار و سکه و طلا با هر میزان سرمایه ای قابل امکان می باشد.

این بازار ها برای هر سرمایه ای مناسب می باشد. همچنین شما می توانید یک سرمایه گذاری 700 میلیونی موفق در بازار بورس هم داشته باشید. این بازار ها به اضافه صندوق های سرمایه گذاری می تواند به عنوان بازار های ارزان که سرمایه شما برای ورود به آنها زیاد هم هست شناسایی شود.

از طرفی شما می توانید وارد بازار خرید و فروش ماشین و خودرو شوید که این میزان از سرمایه برای شما در این حوزه تقریبا کافی می باشد. اما باید بدانیم که آیا ورود به بازار خودرو و گذاشتن تمام سرمایه خود در این بازارمی تواند مفید باشد؟

در بازار خودرو خطرات بسیار زیادی وجود دارد. نوسانات بازار خودرو، امکان از بین رفتن تحریم و کاهش قیمت خودرو های خارجی، امکان جلوگیری از ورود خودرو های خارجی و همچنین سایر خطراتی که وجود دارد. مانند استهلاک و گذر زمان سال ساخت ماشین و افت قیمت و سایر موارد دیگری که می تواند بر روی ارزش سرمایه موثر باشد.

بیشتر بخوانید!
سرمایه گذاری کوتاه مدت

به همین دلیل بهترین استراتژی رفتن به سراغ بازار هایی است که شما می توانید با سرمایه ای کمتر از 700 میلیون تومان هم به آن  وارد شوید. خوب سوال مهم این است سرمایه گذاری 700 میلیونی خود را به صورت کامل در یکی از این بازار ها انجام دهیم یا بین دو یا چند بازار تقسیم کنیم.

اگر واقعا می خواهید بدانید که بهترین سرمایه گذاری با 700 میلیون تومان چیست باید از معتبر ترین روش های سرمایه گذاری الگو برداری کنید.  یعنی باید ببینید صندوق های سرمایه گذاری با سرمایه جمع شده چه کاری انجام می دهند.

این صندوق های سرمایه گذاری مبالغ جمع آوری شده و سرمایه موجود را در بازار های مختلفی سرمایه گذاری می کنند و اتفاقا میزان سود آوری بسیار خوبی را نیز دارند. به همین دلیل بهترین استراتژی این است که یا تمام سرمایه خود را به صندوق های سرمایه گذاری ببرید. در این صورت یک سرمایه گذاری 700 میلیونی موفق خواهید داشت. می توانید هم به سراغ تقسیم در بازار های مختلف بروید و یک سرمایه گذاری موفق داشته باشید.

بهترین سرمایه گذاری با 700 میلیون تومان در سال 1401

در سال 1401 بازار های ایران تحت تاثیر اتفاقات سیاسی و سایر موارد مختلف قرار دارند. به همین دلیل بسیاری از بازار ها با ریسک های بسیار زیادی رو به رو هستند. بهترین توصیه برای سرمایه گذاری 700 میلیونی در سال 1401 این است که شما به سراغ صندوق های سرمایه گذاری بروید و در این بازار ها وارد شوید. این مسئله یعنی ورود به بازار صندوق های سرمایه گذاری می تواند میزان ریسک شما را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up