نرم افزار سرمایه گذاری - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

نرم افزار سرمایه گذاری

نرم افزار سرمایه گذاری فهرست موضوعات Toggle نرم افزار سرمایه گذاریمعرفی انواع نرم افزار سرمایه گذاریمهم ترین مزایای نرم افزار نبض بورسنرم افزار سرمایه گذاری سیگنالمزایای نرم افزار سیگنالنرم افزار سرمایه گذاری ایزی تریدر نرم افزار سرمایه گذاری چه کاربردی دارد و چگونه می تواند ما را در یک سرمایه…

نرم افزار سرمایه گذاری

نرم افزار سرمایه گذاری چه کاربردی دارد و چگونه می تواند ما را در یک سرمایه گذاری موفق کمک کند؟ در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم با پیشرفت تکنولوژی تمامی جنبه های زندگی ما تحت تاثیر قرار گرفت. پیش از آنکه تکنولوژی وارد بازار بورس شود اگر به خاطر داشته باشید مردم برای معاملات باید به صورت حضوری وارد تالار بورس می شدند.

در آنجا و به صورت حضوری و در صف های خرید و فروش طولانی عملیات خرید و فروش را انجام می دادند. اما پس از مدتی انواع تکنولوژی ها برای ایجاد شرایط بهتر سرمایه گذاری وارد بورس شد. در این نقطه بود که انواع نرم افزار سرمایه گذاری شکل گرفتند و به کمک ما آمدند. این کمک رسانی در دو حوزه مختلف به ما انجام می شود. در بخش بعدی قصد داریم این موارد را مورد بررسی قرار دهیم.

تمامی کارگذاری های بورس به دنبال این بودند که بتوانند خدمات خود را به شکل بسیار بهتری به مخاطبان خود ارائه دهند. تصور کنید آیا تمامی مردم یک شهر می توانستند به صورت حضوری وارد تالار بورس شوند؟ به  هر حال تمامی کار گذاری ها به دنبال این بودند که بتوانند خدمات خود را به صورت گسترده ای به عموم مردم ارائه دهند.

در این شرایط هیچ راه کاری نمی تواند وجود داشته باشد مگر با ارائه خدمات در قالب شبکه جهانی اینترنت و تحت وب که همگی بتوانند به راحتی در هر مکانی به آن دست رسی داشته باشند و نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند. این موضوع علاوه بر ایجاد امکان برای کارگذاری ها که بتوانند افراد بیشتری را جذب کنند، موجب می شود که سرمایه گذاران بتوانند به شکلی راحت تر خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید!
صرافی غیر متمرکز ارز دیجیتال

معرفی انواع نرم افزار سرمایه گذاری

در این مقاله قصد داریم به شما برخی از مهم ترین و کاربردی ترین انواع نرم افزار سرمایه گذاری را معرفی کنیم. فراموش نکنید که ما سعی می کنیم نرم افزار هایی را به شما معرفی کنیم که کاربردی باشند و کاربرد های عمومی داشته باشند.

برخی از کارگذاری ها نرم افزار اختصاصی مربوط به خود را دارند. اما ما در این بخش قصد نداریم که این نوع از انواع نرم افزار ها را به شما معرفی کنیم. هدف ما این است نرم افزار هایی را معرفی کنیم که شما بدون توجه به این که در کدام کار گذاری عضو هستید بتوانید از این نرم افزار سرمایه گذاری استفاده کنید.

یکی از مهم ترین دغدغه ها در دنیای وب بحث امنیت می باشد. نرم افزار ها و سایت ها به راحتی قابل هک هستند. این مسئله موجب نگرانی سرمایه گذاران می شود. چرا که در صورت هک شدن به راحتی سرمایه خود را بر باد رفته می بینند. به همین دلیل اطمینان کردن به نرم افزار ها بسیار سخت است. اما زمانی که خود کارگذاری ها و سازمان بورس به شما یک یا چند نرم افزار سرمایه گذاری را معرفی می کند شما می توانید با خیالی آسوده برای دانلود نرم افزار و ثبت نام در آن اقدام کنید.

اما توجه کنید همین نرم افزار های مورد تائید را نباید از هر وب سایتی دنبال کنید. چرا که وب سایت های جانبی می توانند نسخه ای شبیه سازی شده از نرم افزار را به شما ارائه دهنده که فاقد امنیت لازم می باشد به همین دلیل شما باید برای تهیه این نرم افزار ها به سراغ سایت های مرجع بروید و در آنجا برای دانلود نرم افزار اقدام کنید.

سه نوع از نرم افزار های عمومی و کاربردی که مورد تائید سازمان بورس می باشد عبارت اند از :

بیشتر بخوانید!
سرمایه گذاری 1 میلیارد تومان

نرم افزار سرمایه گذاری

  1. نرم افزار سرمایه گذاری نبض بورس
  2. اپلیکیشن سیگنال
  3. نرم افزار ایزی تریدر یا همان نرم افزار همراه تریدر

نکته ای که باید در این بخش به آن اشاره داشته باشیم این است که این نرم افزار ها به دو دسته تقسیم می شوند. یک دسته نرم افزار های مختص خرید و فروش است و یک دسته مختص اخبار و اطلاعات و تحلیل ها می باشد که در آن خرید و فروش امکان ندارد.

نرم افزار سرمایه گذاری نبض بورس این نرم افزار از آن دسته از نرم افزار هایی می باشد که در آن امکان خرید و فروش وجود ندارد. شما در این نرم افزار تمامی اطلاعات تحلیلی لازم را برای رسیدن به یک بررسی کامل و دقیق می توانید به دست آورید.

مهم ترین مزایای نرم افزار نبض بورس

مزایا و ویژگی های رقابتی این نرم افزار عبارت اند از :

  • نمای سهم
  • مشاهده کدال
  • جدید ترین و به روز ترین اخبار بورس و اقتصاد
  • نمایش و معرفی انواع شاخص های منتخب به صورت دوره ای
  • در این نرم افزار شما می توانید به صورت مستقیم و لحظه ای قیمت ارز و سکه و طلا را مشاهده کنید.
  • شما تحلیل های کاربرانی که سهام را خریداری کرده اند را می توانید مشاهده کنید و این موضوع به تصمیم گیری شما بسیار کمک می کند.
  • در این نرم افزار مهم ترین نماد های پر بیننده به شما معرفی می شود

نرم افزار سرمایه گذاری سیگنال

این نرم افزار هم در آن دسته از نرم افزار ها قرار دارد که در آن امکان خرید و فروش وجود ندارد و شما می توانید از طریق آن به ،  بروز ترین و جدید ترین اخبار حوزه بورس دسترسی داشته باشید و بتوانید به بهترین تحلیل ها دسترسی داشته باشید. اگر شما در حین ثبت نام دارای ایراداتی در اطلاعات پایه وارد شده خود داشته باشید در این نرم افزار می توانید شناسایی کنید و آن را بر طرف کنید.

بیشتر بخوانید!
6 سوالی که سرمایه گذاران موفق می پرسند

مزایای نرم افزار سیگنال

مهم ترین و کاربردی ترین مزایای نرم افزار سرمایه گذاری سیگنال عبارت است از :

  • امکان مشاهده تمامی اتفاقات بازار به صورت لحظه ای و بررسی افت و رشد سهام های مختلف
  • در این نرم افزار شما با انواع صندوق های سرمایه گذاری آشنا شده و می توانید برای ورود به هر یک اقدام کنید.
  • در این نرم افزار شما می توانید بدون مراجعه حضوری در سامانه سجام وارد شده و برای ثبت نام خود و سپس شروع معاملات خود در نرم افزار قابل خرید و فروش اقدام کنید.

نرم افزار سرمایه گذاری ایزی تریدر

این نرم افزار را با نام همراه تریدر هم می شناسند. این نرم افزار محبوب ترین و پر استفاده ترین نوع نرم افزار های موجود می باشند. این نرم افزار امکان خرید و فروش را دارد. شما می توانید به کمک این نرم افزار وارد بازار بورس شده و اقدام به خرید و فروش نمایید. مهم ترین ویژگی ها و مزایای نرم افزار ایزی تریدر عبارت اند از :

  • در این نرم افزار برای شما امکان واریز و دریافت وجه وجود دارد یعنی شما می توانید برای خرید و فروش سهام خود اقدام کنید.
  • در این نرم افزار امکان این وجود دارد که انتقال وجه بین حساب ها انجام شود.
  • این نرم افزار امکان پشتیبانی از تمامی کارگذاری های مطرح را دارد و به همین دلیل بسیار محبوب می باشد.
  • در این نرم افزار این امکان وجود دارد که شما به واسطه پیغام هایی که به شما داده می شود از آخرین تحولات بازار ها مطلع باشید.

نرم افزار سرمایه گذاری دارای مدل های مختلفی نیز می باشد که ما در این بخش تنها به معرفی محبوب ترین و کاربردی ترین آنها پرداختیم. برای دانلود هر نرم افزار می توانید وارد سایت های منبع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up