سرمایه گذاری 20 میلیونی - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

سرمایه گذاری 20 میلیونی

سرمایه گذاری 20 میلیونی فهرست موضوعات Toggle سرمایه گذاری 20 میلیونیسرمایه گذاریبهترین سرمایه گذاری با 20 میلیون تومانبا 20 میلیون تومان چه بازارهایی سودآوری کمتری دارند؟با 20 میلیون تومان وارد چه بازارهایی شویم؟ سرمایه گذاری 20 میلیونی در چه بازارهایی اشتباه و در چه بازارهایی سودآور و مناسب است؟ اگر…

سرمایه گذاری 20 میلیونی

سرمایه گذاری 20 میلیونی در چه بازارهایی اشتباه و در چه بازارهایی سودآور و مناسب است؟ اگر شما توانسته اید مبلغی بیست میلیون تومان را پس انداز کنید بدون شک اولین دغدغه ای که به سراغ شما می آید این است که ارزش پول شما با توجه به وضعیت فعلی اقتصادی ایران افت خواهد کرد. بنابراین به دنبال یافتن راه حلی هستید که بر اساس آن بتوانید ارزش پول خود را حفظ کنید.

اما سرمایه گذاری 20 میلیونی در کدام بازارها می تواند به شما در این راستا کمک کند و در کدام بازارها برای شما دارای ریسک می باشد. این موارد را ما در این مطلب با بررسی انواع بازارهای سرمایه گذاری مطرح می کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. فراموش نکنید همه هدف ما از سرمایه گذاری حفظ ارزش پول نباید باشد. بلکه ما باید به دنبال این باشیم که بتوانیم سود خوبی بدست آوریم.

سرمایه گذاری

بازارهایی که در ایران وجود دارد و شما می توانید وارد آنها شده و سرمایه گذاری کنید کم نیستند. اما سرمایه گذاری 20 میلیونی در همه این بازارها برای شما نتیجه ای یکسان به همراه خواهد داشت؟ اصلا آیا سرمایه شما برای شما محدودیت هایی به وجود می آورد؟ مثلا اگر شما سرمایه ای داشته باشید در حدود بیست میلیون تومان امکان دارد که برای ورود به برخی از بازارها مشکل داشته باشید؟

بهترین سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان برای شما ورود به کدام بازار می باشد؟ تمامی این موارد سوال هایی هستند که شما را به این وب سایت آورده اند. شما باید مشاوری داشته باشید تا بتواند در خصوص بهترین بازارها به شما اطلاعات مفیدی بدهد و شما را با میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به سمت سرمایه گذاری 20 میلیونی در بازاری هدایت کند که برای شما سودآور باشد.

بیشتر بخوانید!
عرضه اولیه یا پذیره نویسی

بهترین سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان

ما با بازارهایی روبرو هستیم که هر یک دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود می باشد. نرخ سود در برخی از بازار ها ثابت و در برخی متغیر است. در برخی از بازارها سرمایه گذاری 20 میلیونی سودآور و در برخی از بازارها این سرمایه گذاری زیان ده می باشد. در برخی از بازارها امکان ورود به بازار با این سرمایه اولیه ممکن نیست و در برخی از بازارها می توانیم با این پول شرایط ملی بسیار خوبی را تجربه کنیم. برخی از بازارهایی که ما با این مبلغ نمی توانیم به آنها ورود کنیم عبارت اند از:

  • بازار خرید و فروش خودرو : یکی از محبوب ترین بازارهای ایران برای افراد ورود به بازار خرید و فروش خودرو می باشد. اما سرمایه گذاری 20 میلیونی در این بازار برای هیچ کس ممکن نیست. چرا که سرمایه اولیه مورد نیاز برای این بازار مبلغی بیش از 100 میلیون تومان نیاز دارد. اگر شما بخواهید با این مبلغ وارد بازار خودرو شوید در بهترین حالت میتوانید به سراغ لوازم یدکی خودرو رفته و در این حوزه فعالیت کنید که البته حوزه کم دردسر و پر سودی برای سرمایه گذاران محسوب نمی شود چرا که ریسک های زیادی دارد.
  • بازار ملک و املاک : از دیگر بازارهایی که شما با سرمایه گذاری 20 میلیونی نمی توانید به آنها ورود کنید، بازار ملک می باشد. چه ملک های تجاری و چه مسکونی، چه زمین های کشاورزی و چه زمین های تفریحی، شما با این مبلغ نمی توانید به این بازارها ورود کنید و این به آن دلیل است که شما برای ورود به آنها باید سرمایه اولیه بالای چند میلیارد داشته باشید. حتی شما با در اختیار داشتن سرمایه دو سه میلیاردی هم به سختی می توانید وارد بازار سرمایه گذاری ملک و املاک تجاری و مسکونی شود.
بیشتر بخوانید!
چه ارز دیجیتالی بخریم؟

با 20 میلیون تومان چه بازارهایی سودآوری کمتری دارند؟

برخی از بازارهای سرمایه گذاری وجود دارد که شما می توانید این مبلغ را به آنها وارد کنید. اما آیا سرمایه گذاری 20 میلیونی در این بازارها برای شما سودآور می باشد؟ شما باید این را بدانید که نرخ تورم در کشور ما سالانه چیزی بیش از شصت درصد می باشد. اگر شما سرمایه گذاری انجام دهید که نتواند این نرخ سودآوری را برای شما به همراه داشته باشد و یا از آن پیشی بگیرد شما حتی اگر پول خود را از دست ندهید باز هم در نهایت زیان کرده اید.

سرمایه گذاری در بانک یکی از این انواع سرمایه گذاری می باشد که شما با مبلغ بیست میلیون تومان می توانید وارد آن شوید. سقف و یا محدودیتی برای شما وجود ندارد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که سرمایه گذاری 20 میلیونی در بانک چه بلند مدت و چه میان مدت نهایتا حتی در بهترین بانک ها سودی معادل بیست درصد دارد. سود بیست درصدی در برابر تورم بیش از شصت درصدی نمی تواند به شما کمک کند که ارزش پول خود را حفظ کرده و حتی از تورم هم پیشی بگیرید.

با 20 میلیون تومان وارد چه بازارهایی شویم؟

سرمایه گذاری 20 میلیونی در برخی از بازار ها برای شما هم با توجه به مبلغ اولیه ممکن است هم میتواند برای شما سودآوری قابل قبولی را داشته باشد. اما این بازارها کدام هستند و ما بهتر است در کدام یک از این بازارها ورود کنیم و برای سرمایه گذاری اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید!
انواع استراتژی معاملاتی

ما در این بخش ابتدا هر یک از این بازارها را به شما معرفی می کنیم و در نهایت در پایان مطلب به عنوان جمع بندی بهترین سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان در سال 1401 را بر اساس شرایط بازارها معرفی می کنیم. بهترین بازارهایی که شما می توانید سرمایه گذاری 20 میلیونی را در هر یک از آنها انجام دهید و امیدوار به دریافت سود مناسب از آنها باشید عبارت اند از:

  •     ورود به بازار ارزهای دیجیتال مانند بیت کویین
  •     ورود به بازار ارزهای رایج کاغذی مانند دلار
  •     ورود به بازار طلا ( خرید سکه،نیم سکه، ربع سکه و یا محصولات زینتی)
  •     ورود به بازار سهام یا همان بازار بورس
  •     ورود به صندوق های سرمایه گذاری معتبر

در هر یک از این بازارها می توانید سرمایه گذاری 20 میلیونی را با اهداف کوتاه مدت و یا بلند مدت دنبال کنید.

بهترین سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان در سال 1401

با توجه به وضعیت فعلی کشور در سال 1401 ما می توانیم سرمایه گذاری 20 میلیونی را در بازارهای سکه و ارز های کاغذی به عنوان یکی از بهترین بازارها معرفی کنیم. اما اگر شما به دنبال این هستید که با دغدغه و دردسر کمتری سرمایه گذاری کنید و نرخ سود مناسبی را در کنار نرخ ریسک بسیار پایینی تجربه کنید بهتر است که سرمایه خود را به یکی از صندوق های سرمایه گذاری معتبر در بازار ایران بسپارید تا در کنار این مزایا امنیت خوبی هم برای سرمایه خود تجربه کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up