تحلیل دو رمزارز فایل کوین و سولانا - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتالسرمایه گذاری

تحلیل دو رمزارز فایل کوین و سولانا

تحلیل دو رمزارز فایل کوین و سولانا سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است روند حرکتی بلند مدت دو رمزارز محبوب فایل کوین و سولانا را با هم بررسی کنیم. رمزارز فایل کوین، یکی از نمایندگان صنعت ذخیره سازی و امنیت فایل در…

تحلیل دو رمزارز فایل کوین و سولانا

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است روند حرکتی بلند مدت دو رمزارز محبوب فایل کوین و سولانا را با هم بررسی کنیم.

رمزارز فایل کوین، یکی از نمایندگان صنعت ذخیره سازی و امنیت فایل در دنیای رمزارزهاست که در سال جاری میلادی مورد توجه بازار قرار گرفته است. حرکت این رمزارز را از زمان لانچ شدنش در صرافی ها تا کنون می توان در یک کانال بزرگ شبیه سازی کرد که خود این کانال نیز از دو کانال کوچکتر تشکیل شده است.

  تعداد برخورد های زیاد قیمت با سطوح کف و سقف و میدلاین هر سه کانال نشان از توجه دارندگان این رمزارز به رفتار کانالیزه اش دارد. پس از برخورد با سقف کانال اصلی در 240 دلار، قیمت تا 40 دلار و کف کانال ریزش کرد.

سپس این رمزارز مقید به یک خط روند(خط سبز رنگ) روند صعودی خود را آغاز کرد و در این صعود توانست از سد میدلاین کانال پائین، میانگین 100 و 200 خود عبور کند. تا زمانی که قیمت به زیر خط روند سبز نفوذ نکند، انتظار داریم فایل کوین حداقل تا میدلاین کانال اصلی (محدوده 135- 140 دلار) رشد کند.

رمزارز سولانا، با نمادSOL رمزارز مورد علاقه سرمایه گذاران سازمانی در سال 2021 بوده است. این رمزارز هم رفتاری کاملا کانالیزه داشته و در 2 سالی که از زمان لانچ شدنش در صرافی FTX می گذرد به این کانال مقید بوده است. در ریزش اخیر بازار این رمزارز از 56 دلار تا 20 دلار که دقیقا محدوده میانگین 200 روزه خود بود ریزش کرد و سپس با یک روند شارپ(خط سبز رنگ) صعود خود را آغاز کرد و قله قبلی خود را رو به بالا شکاند و تا 195 دلار نیز رشد کرد. یعنی یک سود 700 درصدی در 1/5 ماه.

بیشتر بخوانید!
تحلیل اکسی اینفینیتی AXS

هم اینک قیمت در سقف کانال بلند مدتی خود همراه شده با عرضه های بسیار بالا و RSI هم نشان از سقف جدید و واگرایی می دهد. بنابراین می توان انتظار داشت که سولانا در این محدوده قیمتی درگیر مقاومت جدی باشد. بنابراین این قیمت، موقعیتِ مناسب ورود نمی باشد.

انتظار یک اصلاح عمیق حداقل تا خط روند اصلا غیر منطقی نیست بنابراین سیو سود می تواند گزینه خوبی برای خریداران میان مدتی باشد. ولی در صورتی که سولانا به رشد خود ادامه دهد و سقف کانال خود را رو به بالا بشکند می توان انتظار بازهی رویایی دیگری از این رمزارز داشت و بزودی سولانا را در لیست 4 رمزارز برتر بازار دید.

موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up