تحلیل اکسی اینفینیتی AXS - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل اکسی اینفینیتی AXS

تحلیل اکسی اینفینیتی AXS فهرست موضوعات Toggle تحلیل اکسی اینفینیتی AXSتحلیل قیمت رمزارز اکسی اینفینیتی AXSحجم معاملات در تحلیل اکسی اینفینیتیمحدوده حمایتقیمت لحظه ای ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی توکن بازی اکسی اینفینتی و ارز دیجیتال…

تحلیل اکسی اینفینیتی AXS

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی توکن بازی اکسی اینفینتی و ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی  را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

تحلیل اکسی اینفینیتی

تحلیل قیمت رمزارز اکسی اینفینیتی AXS

AXS توکن بزرگترین بازی بلاکچینی بازار بعد از رشد عجیب و غریبش در سال گذشته در یک روند اصلاحی قرار دارد. قیمت از قله تاریخی در 165 دلار تا 71 دلار پائین آمده است و این اصلاح مقید به خط روند نزولی ای بوده که همچنان پا برجاست. در این روند نزولی حمایت ها یکی پس از دیگری از دست رفته و با توجه به پروفایل حجم معاملات، حمایت نزدیک قیمت (66-70 دلار) هم حمایت خیلی محکمی برای قیمت نیست.

حجم معاملات در تحلیل اکسی اینفینیتی

اکثر حجم معاملات در قیمت های 28 تا 50 دلار انجام شده است و در این محدوده می توان به دنبال حمایت های مهم بود. اما از آن جایی که RSI وارد محدوده اشباع فروش شده انتظار ریزش شدید در این رمزارز را هم نداریم و نگاه و توجهمان به خط روند نزولیست و مادامی که این خط روند رو به بالا نشکسته است به جهت خرید میان مدت و سرمایه گذاری نمی توانیم به این رمزارز فکر کنیم.

بیشتر بخوانید!
کدوم رمزارزها احتمال رشد بیشتری دارن؟

محدوده حمایت

در تحلیل اکسی اینفینیتی ، در صورت از دست رفتن حمایت 70 دلاری می توانیم حمایت بعدی را 50 دلار بدانیم و سپس حمایت مهم تری در 28 دلار می بینیم. هم اکنون شاهد واکنش مثبت به حمایت 70 دلاری هستیم و احتمال دارد قیمت خود را مجددا به خط روند نزولی خود برساند. رفتار قیمت در مجاورت این خط روند و تحلیل آن در آینده ضروریست و با عبور از خط روند نزولی و میانگین متحرک 200 روزه، موج صعودی این رمزارز آغاز خواهد شد.

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up