ترید رمز ارز - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

ترید رمز ارز

ترید رمز ارز فهرست موضوعات Toggle ترید رمز ارز ارز دیجیتال ترید رمز ارز چیست؟معامله جفت ارز چیست؟4 روش خرید و فروش ارز چگونه یک ارز دیجیتال مناسب انتخاب کنیم؟ مزایا و معایب خرید فروش رمز ارز معایب خرید فروش رمز ارز نتیجه گیری ترید رمز ارز در واقع کسی…

ترید رمز ارز

ترید رمز ارز در واقع کسی است که با خرید فروش ارز و پول های الکترونیکی درآمد بالایی کسب می کند،امروزه ارز و این گونه مسائل تاثیر به سزایی در وضعیت مالی جهان گزاشته است به طوری که تمامی افراد سعی داشته با خرید این نوع محصول تحولی عظیم در زندگی خود ایجاد نمایند،

اما اگر شما می خواهید در این زمینه موفق عمل کنید می بایست اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید تا بتوانید موقعیت خرید و فروش ارز را تحلیل و بررسی کرده و زمانی مناسب برای خرید یا فروش آن در نظر بگیرید.

ما در این مقاله سعی کرده ایم تا اطلاعاتی در رابطه با ترید رمز ارز و مسائل پیرامون آن جمع آوری کنیم و در اختیار شما قراردهیم ، اگر شما هم قصد دانستن اطلاعات در این زمینه را دارید بهتر است در ادامه مقاله با ما همراه گردید.

ارز دیجیتال

در واقع ارز دیجیتال به پول های الکترونیکی گفته می شود که هیچ وجود فیزیکی نداشته و کاملا مجازی می باشد،افراد برای معاملات و خرید فروش این نوع پول با استفاده از رمز هایی که برای آن ها تعیین شده این کار را انجام می دهند و هیچ احتیاجی به وجود فیزیکی پول نخواهند داشت،

ترید رمز ارز در واقع کسی است که رمز پول های الکترونیکی را مورد بررسی قرار می دهد و با فروش یا خرید به موقع آن اقدام به سرمایه گزاری می کنند ، نکاتی در رابطه با ارز دیجیتال موجود می باشد که به شرح زیر است.

  • پول های الکترونیکی یا ارز دیجیتال تنها از طریق اینترنت و کامپیوتر در اختیار کاربران قرار می گیرند و از این طریق امکان خرید و فروش آن ها وجود دارد و هیچ گاه پول های الکترونیکی به صورت فیزیکی در دست شما نمی باشد.
  • هزینه ای که برای تراکنش این نوع پول صرف می شود نسبت به دیگر پول ها کم شده زیرا هیچ واسطه ای برای این کار وجود ندارد.
  • یک نکته مهم در رابطه با ارز دیجیتال وجود دارد، تمامی ارز هایی که دارای رمز می باشند یک ارز دیجیتال بوده اما ارز هایی موجود می باشند که رمز نگاری نشده اند.

ترید رمز ارز چیست؟

شاید این سوال برای بسیاری از افراد پیش بیاید که ترید رمز ارز چیست و چه کسی این کار را انجام می دهد، در واقع ترید رمز ارز به کسب درآمد از طریق خرید و فروش رمز می گویند ، افرادی که این کار را انجام می دهند در یک زمان مشخص نشده درآمد بالایی کسب می کنند، ارز ها و نوع های مختلفی از آن در بازار موجود است که شما می توانید به میل خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و اقدام به خرید و فروش آن نمایید.

یک نکته مهم در رابطه با سرمایه گذاران رمز ارز و ترید رمز ارز وجود دارد و این است که سرمایه گذاران برای کسب درآمد مقداری رمز ارز را خریداری کرده و مدت زمان طولانی آن را نگه داشته تا به سود دهی برسد،اما ترید رمز ارز به طور مداوم خرید و فروش را انجام می دهد و سعی می کند تا با فروش به موقع وخرید آن به سود بالایی دست یابد.

بیشتر بخوانید!
سرمایه گذاری با 7 میلیون

افرادی که می خواهند ترید رمز ارز را انجام دهند و در این زمینه موفق باشند می بایست ویژگی های زیر را داشته باشند و در خود تقویت نمایند.

  • افراد تریدر می بایست اطلاعات کافی از مسائل روز دنیا را داشته باشند و بتوانند این اطلاعات را کامل تحلیل و بررسی نمایند.
  • یک موضوعی اگر برایشان پیش امد و ذهنشان را درگیر نمود توانایی درک کردن آن و بررسی تمامی جوانب آن را داشته باشند و بتوانند آن را به طور کامل تحلیل نمایند.
  • داشتن صبر در این زمینه یکی از نیاز های اصلی افراد می باشد همچنین می بایست نظم خوبی در کار خود داشته باشند زیرا ترید رمز ارز بودن کاری ساده نبوده و نمی توان در آن سهل انگاری کرد.
  • باتوجه به نمودار هایی که از قیمت ارز دیجیتال در اختیار کاربران قرار می دهند بتوانند اطلاعات آن را استخراج کرده و به بررسی آن بپردازند تا زمان درست خرید و فروش را بسنجند.
  • افراد تریدر تنها به صورت ناظر نمی باشند بلکه می بایست در همه ی زمینه ها فعال و پر جنب جوش نیز باشند.
  • بازارهای مالی و غیره را بررسی کرده و سعی در قدم برداشتن در راه درست را دارند‌.

معامله جفت ارز چیست؟

یکی از چیزهایی که در ابتدا ترید رمز ارز می بایست اطلاعات کافی از آن آن داشته باشد معامله جفت ارز می باشد، به معاملاتی که خرید فروش دو ارز غیر یکسان در آن صورت می گیرد معامله جفت ارز می گویند، در این معامله به ارز اولی ارز پایه و به ارز دومی ارز قیمت گزاشته شده گفته می شود، شما برای موفق شدن در معامله جفت ارز می بایست اطلاعات کافی از تمامی جوانب ارز های پیش رو را داشته باشید تا دچار اشتباه و ضرر نگردید.

4 روش خرید و فروش ارز

افرادی که قصد ترید رمز ارز شدن را دارند می توانند از 4 روش زیر اقدام کرده و در این زمینه موفق شوند.

  • روش اول خرید و فروش در مدت زمان کوتاه می باشد به صورتی که شما ارزی خریداری کرده و در مدت کوتاه بفروشید، به این روش خرید فروش فوری می گویند، افرادی که از این طریق در ترید موفق می شوند از طریق تحلیل تکنیکال یا ربات هایی برای معامله کارهایشان را پیش می برند.

 

  • روش دوم خرید و فروش روزانه می باشد، برای اینکار شما می بایست صبح که اقدام به خرید رمز ارز کرده اید تا پایان روز ارز را با سودی که برایتان داشته است بفروش برسانید، به این روش روزانه می گویند و سودی که شما از این راه به دست می آورید متعلق به بازار و رشد همان روز است، تحلیلی که برای روش روزانه استفاده می شود تحلیل تکنیکال است.

 

  • روش سوم خرید و فروش به صورت نوسانی می باشد، این روش تفاوت زیادی با روش روزانه داشته به صورتی که ترید رمز ارز می تواند ارز خریداری شده را به مدت 2 هفته الی 2 ماه نگه داری کرده سپس در موقعیتی مناسب با توجه به تحلیل تکنیکال بفروش برساند،سودی که از این طریق برای تریدر به دست می آید مناسب می باشد ، این روش جزء روش های محبوب برای افراد بوده زیرا می توانند سودی زیادی از این طریق کسب نمایند و ارز های خریداری شده خود را به صورت تدریجی و یا کلی به فروش برسانند.
  • روش چهارم فروش ارز در موقعیت مناسب می باشد، در این روش تریدر سعی می کند با بررسی بازار ارز موقعیت مناسبی برای فروش ارز پیدا کرده و به سوددهی برساند، این روش بلند مدت بوده و تا 12 ماه امکان فروش ارز خریداری شده را نیز دارند، ترید رمز ارز با دانستن اطلاعات در این زمینه و توانایی تحلیل بالا می توانید به سود دهی بالایی برسد، روش تحلیلی که برای این روش به کار برده می شود تحلیل تکنیکال و یا فاندامنتال می باشد.
بیشتر بخوانید!
سرمایه گذاری 100 میلیون تومانی

 

  • روش پنجم در واقع نوعی کپی برداری می باشد، بسیاری از اشخاص ندانسته ترید رمز ارز چیست و چگونه این کار را انجام می دهند، اما علاقه زیادی به بازار و خرید فروش رمز ارز دارند، این افراد می توانند یک ترید حرفه ای را انتخاب کرده و با کپی برداری از رفتار و تحلیل های اون شخص اقدام به خرید و فروش برای ارز خود کنند، اما نکته مهم در این روش انتخاب درست تریدر است زیرا اگر تریدر شما سود کند و شما از آن کپی برداری کرده باشید به سود می رسید اما اگر این شخص دچارضرر شود مسلما معاملاتتان ضرر خواهد کرد.

چگونه یک ارز دیجیتال مناسب انتخاب کنیم؟

در دنیای ارز دیجیتال مدل های مختلفی موجود است که هرکدام از آن ها مزیت ها و معایب خود را داشته اما در مرحله اول شما می بایست یک ارز مناسب انتخاب کرده تا بتوانید کسب و کار خود را رونق بخشید، اتریوم و بیت کویین از جمله ارز های قدیمی است که ترید رمز ارز انتخاب می کند،

ارز های مختلف دیگری موجود است که شما می توانید با دانستن کمی اطلاعات در رابطه با آن ها ، خرید فروش خود را آغاز کنید، نکته مهم در رابطه  با ارز ها این است که همه ی آن ها دچار نوسانات می شود بنابرین می بایست با یک تحلیل درست در این بازار موفق و سربلند بیرون بیایید، بنابرین قبلا از انتخاب ارز ابتدا در رابطه با آن ها تحقیق کرده و اطلاعات کافی بدست بیاورید سپس اقدام به خرید آن نمایید.

مزایا و معایب خرید فروش رمز ارز

اگر شما می خواهید یک ترید رمز ارز موفق شوید ابتدا می بایست از مزیت ها و معایب آن آگاه باشید تا بتوانید با توجه به شرایط خود انتخاب کنید، خرید و فروش رمز ارز همانند همه ی شغل های دیگر دارای مزیت ها و معایبی می باشد که به شرح زیر می باشد:

مزایای خرید رمز ارز

  • امنیت بالای ارز دیجیتال

یکی از مشکلاتی که امروزه سرمایه گذاران با آن مواجه می شوند کلاه برداری است، رمز های دیجیتال مانند خرید سکه دارای امنیت بالایی است و سرمایه شما در دستتان می باشد، کسی نمی تواند شبکه ارز دیجیتال شما را ردیابی کند و اطلاعاتی از آن به دست بیاورد.

  • خرید با هر بودجه ای

ترید رمز ارز با هر سرمایه ای می تواند ارز دیجیتال خریداری کند، اما در بازار های سرمایه گذاری دیگر این امکان وجود ندارد به عنوان مثال در بورس برای خریداری سهم می بایست مبلغ زیادی داشته باشید تا بتوانید چند واحد خریداری کنید اما در ارز می توانید با 100 هزار تومن تنها چند درصد از ارز را خرید نمایید.

  • به راحتی نقد می شود
بیشتر بخوانید!
بازار سرمایه

شاید این اتفاق برای شما افتاده باشد که زمین و ملکی را خریداری کرده و به هنگام نیاز برای فروش آن دچار مشکل شده و برایتان دردسر شده است، در بازار ارز این مشکل وجود ندارد و تمامی افراد می توانند اقدام به خرید فروش ارز نمایند،این ترید رمز ارز تنها برای افرادی با سابقه بالا نمی باشد بلکه مردم معمولی می توانند با کسب اطلاعات در این رابطه اقدام به خرید فروش نمایند.

  • امکان جعل در رمز ارز وجود ندارد

در خرید رمز ارز امکان جعل وجود نداشته و افرادی که به این معاملات نظارت می کنند این اطمینان را به شما می دهند که در این روند هیچ گونه جعل هویت صورت نمی گیرد و هویت تمام صاحبان ارز مشخص است.

  • سود بالا

اگر شما قصد ترید رمز ارز  را دارید بهتر است بدانید در این شغل سود بالایی در انتطار شما خواهد بود به گونه ای که اگر مقداری ارز خریداری کنید پس از مدتی با سودی بالا خواهید فروخت، اما اگر قصد سود کردن در این زمینه را دارید بهتر است بدانید لازمه آن دانستن تکنیک ها و اطلاعات کافی است زیرا اگر در این راه یک خطای کوچک از شما سر بزند دیگر نه تنها سودی به شما نمی رسد بلکه باعث ضرر و زیان نیز می شود.

معایب خرید فروش رمز ارز

همه ی شغل های موجود همانطور که دارای مزیت است معایبی دارد که به شرح زیر می باشد:

  • حمله سایبری

یکی از مشکلاتی که ارز های دیجیتال با آن مواجه می شوند حمله های سایبری است، هکر های زیادی در این زمینه تلاش می کنند اما شما می توانید با استفاده از امنیت سایبری و برنامه های مرتبط این مشکلات را از بین ببرید.

  • نوسان قیمت

ارزهای دیجیتال نوسان قیمت بالایی داشته در واقع نمی توان برای این سرمایه گذاری تاریخ و روز دقیقی مشخص کرد ممکن است فردا قیمتی بالا داشته و یا به طور کامل افت پیدا کند این نوسان قیمت باعث شده تا به این سیستم خرید و فروش ارز دیجیتال حباب بگویند.

  • نداشتن پشتیبانی

ترید رمز ارز باید به این نکته توجه داشته باشد که ارز های بسیاری روی کارآمده اند و هیچ پشتیبانی و آینده ای نخواهد داشت بلکه تنها برای بازی با روان مردم می باشد به این صورت که روز های اول دارای قیمت بالا می باشد و زمانی که باید به سود دهی برسد دچار افت قیمت می شود، بنابراین در هنگام خرید ارز به آینده و گذشته آن توجه کرده و مورد بررسی قرار دهید.

نتیجه گیری

ترید رمز ارز چیست و چه کسی این کار را انجام می دهد؟ ما در این مقاله در رابطه با تزیدر مطالب زیادی گفته ایم، تریدر به افرادی می گویند که خرید و فروش رمز ارز را انجام می دهند و از این طریق کسب درآمد می کنند اما این حرفه نیاز به اطلاعات کامل دارد تا بتوانید تمامی جوانب آن را تحلیل کرده و در اقدامات لازم در زمان مشخص شده انجام دهید، امیدواریم با خواندن مطالب فوق بتوانید به معلومات خود بیافزایید و در این زمینه موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up