تحلیل رمزارز پولکادات و ترون - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتالسرمایه گذاری

تحلیل رمزارز پولکادات و ترون

تحلیل رمزارز پولکادات و ترون فهرست موضوعات Toggle تحلیل رمزارز پولکادات و ترونرمزارز DOTرمزارز TRX سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب DOT و TRX را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش…

تحلیل رمزارز پولکادات و ترون

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب DOT و TRX را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم

رمزارز DOT

رمزارز DOT در تایم فریم روزانه حرکت نزولی خود را از قله 48 دلار آغاز کرد و نهایتا در دره 10 دلار، به نزول شدید خود پایان داد. در این قیمت RSI نشان از اشباع فروش­­ داشت و در غیاب فروشندگان قوی، DOT یک روند صعودی شارپ(خط روند سبز) شکل داد و توانست در این حرکت، میانگین متحرک 100 روزه خود را به بالا بشکند.

در ادامه و در کندل امروز قیمت در حال گذر از میانگین متحرک 200 روزه خود و همزمان گذر از محدوده مقاومتی 26-29 دلار است. نفوذ و تثبیت قیمت بالای این سطح مقاومتی می تواند نوید پایان روند نزولی و رشد دوم تا محدوده مقاومتی مهم بعدی در 40 دلار باشد.

در صورت بسته شدن کندل امروز بالای محدوده 29 دلار موقعیت خرید کم ریسکی تا تارگت اول 40 دلار و در صورت عبور از آن، تا سقف 48 دلار خواهیم داشت. حد ضرر در این خرید می بایست زیر خط روند سبز و زیر ناحیه مقاومتی 26 دلار قرار گیرد.

رمزارز TRX

اما رمزارز TRX   هم در بازار نزولی 4 ماهه اخیر، از قیمت 0/18 دلار تا 0/04 دلار ریزش کرد. در مسیر نزولی هیچ کدام از میانگین های متحرک 100 و 200 روزه نتوانستند حمایت جدی ای از قیمت بکنند. ­­قیمت از کف0/04 دلار برگشت زد و با رشد بیش از 100 درصدی و گذر از هر دو میانگین 100 و 200 روزه  اینک خود را به محدوده 0/09  دلاری رسانده است. قیمت فعلا در یک باکس بین 0/08 تا 0/09 در نوسان است.

بیشتر بخوانید!
ارز دیجیتال ریپل چیست؟

خروج از هر سمت باکس می تواند منجر به یک رها سازی قیمت شدید باشد. با توجه به واکنش قیمت به خط روند سبز و میانگین 200 روزه  می توان انتظار داشت قیمت از سقف باکس خارج شود. در این صورت اولین مقاومت محدوده 0/096 خواهد بود. مقاومت های مهم بعدی 0/11 و 0/16 می باشند. خرید بالای باکس مقاومتی با حد ضرر نفوذ به زیر میانگین 200 روزه می تواند گزینه خوب معامله باشد.

ممنون از توجه شما، موفق و پر سود باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up