قوانین جدید بایننس - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتالویدیوهای عظیمی

قوانین جدید بایننس

قوانین جدید بایننس فهرست موضوعات Toggle قوانین جدید بایننسآیا پول ایرانیها توی بایننس بلوکه میشه؟ آیا پول ایرانیها توی بایننس بلوکه میشه؟ سلام، هزاران پیام داشتم تو این چند روز در مورد بایننس و نگرانی مردم از تغییرات جدیدش. تو این ویدیو اول یه نگاهی میندازم به مهمترین سیاست های…

قوانین جدید بایننس

آیا پول ایرانیها توی بایننس بلوکه میشه؟

سلام، هزاران پیام داشتم تو این چند روز در مورد بایننس و نگرانی مردم از تغییرات جدیدش. تو این ویدیو اول یه نگاهی میندازم به مهمترین سیاست های جدید بایننس، بعد بهتون میگم این سیاست ها چقدر ریسک بلوکه شدن پول ایرانیهارو توی بایننس بالا برده و در آخر به این سوال جواب میدم که آیا وقتشه صرافی دیگه ای پیدا کنیم یا نه؟ این پست رو لایک کن و تا آخر ویدیو همراهم باش تا کامل بهت بگم که داستان از چه قراره.

خب اگه تو کانال ارز دیجیتال من (Hosseinazimy@ بیاد رو صفحه) عضو باشین حتما تا حالا متوجه شدین که توی چند ماه گذشته سازمان های نظارتی کشورهای مختلف به بایننس و کاربراش اخطارهای جدی دادن. آخرین کاری که بایننس در جواب این اخطارها انجام داده، محدودیت معاملات برای بعضی از کشوراست. همین جمعه بود که بایننس رسما اعلام کرد که معاملات فیوچرز و مارجین رو در سراسر اروپا تعلیق میکنه و این کارو از سه کشور هلند، آلمان و ایتالیا استارت زده و اعلام کرد که کاربرای این سه تا کشور نمی تونن از این به بعد توی بخش فیوچرز فعالیتی داشته باشن.

بایننس انگیزشم از این کار اعلام کرده و گفته که ما میخوایم با سازمانهای نظارتی کشورها همکاری نزدیک داشته باشیم. اون میگه همکاری تو بشنو ترس. بایننس نمی خواد کشورها ممنوعش کنن چون داره پول درمیاره. دو سه هفته پیش بود که کمیته صرافی های ایتالیا اعلام کرد که بایننس مجوز فعالیت تو این کشورو نداره.

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت رمزارز هلیوم HNT

قبلش آلمان بایننسو تهدید کرد و موظفش کرد کسایی که از این کشور به بایننس وصل میشن حتما احراز هویت شن. توی ماهای اخیر هم، آمریکا و انگلیس و هلند اخطارهای مشابهی رو به بایننس دادن. در کل همه این فشارای کشورهای اروپایی و آمریکایی بخاطر بحث مالیات و جلوگیری از پولشوییه، نه مخالفت با خود رمزارزها.اما بایننس دوتا اعلامیه ی دیگه هم داده که باید بهشون خیلی توجه کنیم.

  • یک، معاملات فیوچرز و مارجین قراره برای همه کاربرا محدود شه. از آخر این هفته قراره ماکزیمم اهرم قابل استفاده از 125 به 20 برسه. همین الان این تغییر روی اکانتای جدید اعمال شده. البته این موضوع هم تصمیم خیلی خوبیه، اهرم50 و 70 و100 اصولا قماره، دیگه ترید نیست.
  • دومین و مهمترین تغییر رویه بایننس که برای ما ایرانی ها خیلی مهمه اینه که در طی یک ماه آینده، قراره برداشت پول فقط بعد از احراز هویت ممکن باشه. دو نوع احراز هویت هم مطرحه. یک احراز هویت ابتدایی یا بیسیک که تو این مرحله فقط اطلاعات هویتی و آدرس رو وارد میکنیم و ثبت می کنیم ولی مدارک خاصی ازمون نمی خواد. خوب قاعدتا می تونیم تو این مرحله صداقتو رعایت نکنیم!  مجبوریم و دوم احراز هویت کامله که باید مدارک اقامتی و هویتیمونو آپلود بکنیم. سقف برداشت روزانه برای کسایی که احراز هویت کامل نکردن قراره از 2 بیت کوین در روز به 0.06 بیتکوین کاهش پیدا کنه. ینی چیزی حدود 2400 دلار. این قانون از 4شنبه این هفته اجرا میشه. پس اگه پول زیادی توی بایننس داری باید بدونی که احتمالا بعد از 4شنبه سر برداشت ها سخت گیریهای بیشتری میشه و الان که سقف برداشت بدون احراز هویت 2 بیت کوینه سرمایتو میتونی خارج بکنی. البته امیدوارم کسی اصل سرمایه دیجیتالش رو توی بایننس یا هیچ صرافی دیگه ای نگه نداره. عادت کنین رمزارزاتونو توی کیف پول شخصیتون نگه دارین، فقط درصد کمی از پولتونو که باهاش معامله و ترید میکنین رو قاعدتا باید توی صرافیها نگه دارید.
بیشتر بخوانید!
بلاک چین چیست؟

حالا شاید خیلی از شما اونقدری پول تو بایننس نگه نمیدارین و برداشت عادی روزانتون کمتر از 2400 دلار باشه ولی نکته اینه که برای برداشت همین  0.06 بیت کوین هم نیاز به احراز هویت بیسیک رو دارین. فرض کنین روزیکه احتمالا خیلی هم دور نباشه بایننس سیاستش رو دوباره عوض بکنه و احراز هویت کامل رو واسه برداشت اجباری کنه.اونوقت ما نمی تونیم احراز هویت کامل انجام بدیم چون تو لیست کشورهای ممنوعه هستیم و اینبار دیگه حتی نمی تونیم بهونه بیاریم که در مورد قوانین بایننس توی کشورمون اطلاع نداشتیم.

چون تعمدا برای برداشت هامون به دروغ اعلام کردیم که از کشور دیگه ای هستیم و اطلاعات هویتیمون رو اشتباه وارد کردیم. در این صورت حدس من اینه که بایننس بر اساس قوانینش می تونه به خاطر ارائه اطلاعات دروغ و عدم صداقت، حساب ما رو بلوکه کنه و پولمون رو نده. متاسفانه دیگه فقط مشکلِ آیپی نیست که بهتون توصیه کنم که از چه فیلتر شکنی استفاده کنین. بعد از این 4شنبه ریسک نگه داشتن پول تو بایننس بیش از حد بالاست.

درسته که حجم معاملات توی بایننس خیلی بالاست و معاملات خیلی روونه و برای ترید کردن بهترین گزینست ولی از طرفی یک تریدر برای ترید موفق نیاز به آرامش فکری داره. این محدودیت ها و ترس بلوکه شدن پول یک استرس مضاعفه برا تریدرا. بنابراین حتی شده به صورت موقت باید دنبال جایگزینهای مناسب بایننس باشیم. مدتهاست که من و تیمم داریم صرافی های مختلف رو بررسی میکنیم. بزودی حتما لیستی از صرافی های جایگزین رو تو یه پست بهتون معرفی میکنم و نهایتا بهترینشونو واسه ادامه کار باهم انتخاب میکنیم. در ضمن آموزش کاملش رو هم برای بچه های کانال وی آیپیم حتما میذارم.

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت رمزارز میکر

الان بایننس فقط برای کسایی امنه که پاسپورت یا اقامت کشور دیگه ای رو دارن یا از طریق اقوام و دوستانی که خارج کشور هستن و بهشون اعتماد 100 درصدی دارن احراز هویت رو انجام دادن. اما هشدار آخرم به کساییه که دنبال دور زدن بایننس با ارائه مدارک جعلی هستن. من اصلا به این کار حس خوبی ندارم. اصلا توصیه نمی کنم. به این فکر کنین که بایننس بتونه با همکاری کشورها بفهمه که مدارک شما اصالت نداره، در این صورت نه تنها شما متهم به فریب بایننس هستید، بلکه یک اقدام مجرمانه هم انجام دادین و دیگه عمرا بایننس پول شما رو بهتون پس بده.

امیدوارم اطلاعاتی که تو این پست بهت دادم بتونه کمکت بکنه. این ویدیو رو به دست دوستاتونم برسونین تا قبل از 4شنبه بتونن تصمیم درست رو بگیرن. بازم اگه شرایط بایننس تغییر خاصی کرد حتما کنارتون هستم و از طریق همین پیج و کانال تلگرام بهتون اطلاع میدم.

تو هم اگه تجربه خوب یا بدی از صرافی دیگه ای جز بایننس داری توی کامنتا برام بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up