تحلیل قیمت رمزارز میکر - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت رمزارز میکر

تحلیل قیمت رمزارز میکر سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز میکر  را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم. میکر با نماد MKR در تایم فریم روزانه در حال…

تحلیل قیمت رمزارز میکر

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز میکر  را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

میکر با نماد MKR در تایم فریم روزانه در حال اصلاح از قله تاریخی اردیبهشت ماه خود(6200 دلار) می باشد.  قیمت بعد از اصلاح از این سقف به مدت 10 ماه توانست بالای سطح 2000 دلار باقی بماند. ولی با حرکت اخیر بیت کوین این رمزارز حمایت 2000 دلار را از دست داد و تا 1600 دلار اصلاح کرد. هم اکنون قیمت مجددا در حال پول بک به حمایت شکسته شده است و با توجه به حجم معاملات بسیار کم انتظار شکست خط روند نزولی آخر را نداریم و منتظر شروع یک موج اصلاحی جدیدی از همین محدوده قیمتی هستیم.

1300 و 1000 دلار حمایت های نزدیک به قیمت هستند. و می توان با تحلیل مجدد در این سطوح به فکر خرید بود. اما در صورتی که قیمت از محدوده 2000 دلار به قدرت عبور کند و حجم معاملاتیه بالایی ثبت شود و در ضمن خط روند نزولی شکسته شود  می توان برای یک پوزیشن خرید کوتاه مدت آماده بود.

موفق و پرسود باشید.

بیشتر بخوانید!
تحلیل رمزارز دوج کوین و شیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up