تحلیل قیمت دو رمز ارز وان اینچ و دی وای دی ایکس - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت دو رمز ارز وان اینچ و دی وای دی ایکس

تحلیل قیمت دو رمز ارز وان اینچ و دی وای دی ایکس سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی رمز ارز وان اینچ و دی وای دی ایکس ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی توکن های این دو…

تحلیل قیمت دو رمز ارز وان اینچ و دی وای دی ایکس

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی رمز ارز وان اینچ و دی وای دی ایکس ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی توکن های این دو صرافی غیر متمرکز داشته باشیم.

رمزارز وان اینچ با نماد 1Inch در تایم فریم روزانه پس از ثبت قله تاریخی 8 دلاری تا 1/6 دلار نزول کرد و سپس حرکت صعودی خود را آغاز نمود. سپس در مسیر صعودی توانست مهمترین سطح مقاومتی خود در محدوده 3/5 تا 4 دلار را رو به بالا بشکند و پولبک خود را نیز تکمیل کرد.

اما امروز این رمزارز یک حجم بسیار بالا  و تاریخی را تجربه می کند که منجر به رشد 80 درصدی  این رمزارز در روز جاری شده است. قیمت بعد از این رشد به محدوده سقف قبلی رسیده و در این ناحیه شاهد مقاومت هستیم. اندیکاتور های تکنیکال به هیچ وجه نمی توانستند پیش بینی ورود چنین پول بزرگی را به این رمزارز کنند. از منظر بنیادی و اخبار هم موضوع جدی ای مطرح نیست.

بنابراین می توان این رشد را ناشی از بازی نهنگ ها دانست و معامله در این شرایط توصیه نمی شود. مگر در حالتی که شکست سقف قبلی رخ دهد که در این صورت می توان با رعایت حد ضرر چند درصد پاینتر وارد معامله شد.

دی وای دی ایکس  با نماد DYDX هم اکنون در صدر صرافی های غیر متمرکز قرار دارد و در روزهایی از هفته های اخیر، حجم معاملات در این صرافی بعد از بایننس رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. از آنجایی که عمر این رمزارز در صرافی های معتبر زیاد نیست و داده کافی روزانه و هفتگی نداریم، در تایم فریم 4 ساعته به تحلیلش می پردازیم.

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت دو رمزارز روون و اومیسگو

این رمزارز از زمان لانچ شدنش در صرافی بایننس مقید به یک روند صعودی در حرکت بوده است. امروز و در 5 امین برخورد با این ناحیه، این حمایت از دست رفته و قیمت در حال تجربه یک ریزش موقت می باشد. حمایت های 16/3 ، 14/7 و حمایت نهایی 11-12 دلار می تواند نقاط خوب خرید بلندمدتی ها باشد. خریداران کوتاه مدتی علاوه بر ناحیه های بالا می توانند به 21 دلار به عنوان مهمترین مقاومت این رمزارز چشم بدوزند و بعد از عبور از این ناحیه هم خرید کنند.

موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up