تحلیل قیمت دو رمزارز روون و اومیسگو - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت دو رمزارز روون و اومیسگو

تحلیل قیمت دو رمزارز روون و اومیسگو سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی  میان مدت از دو رمزارز محبوب اومیسگو(OMG) و ثورچِن(RUNE) ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم. رمزارز RUNE در تایم…

تحلیل قیمت دو رمزارز روون و اومیسگو

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی  میان مدت از دو رمزارز محبوب اومیسگو(OMG) و ثورچِن(RUNE) ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.

رمزارز RUNE در تایم فریم روزانه پس از تجربه ریزش از قله تاریخی خود در 21 دلار تا کف 3 دلاری مقید به خط روند بلند مدت صعودی خود(خط سبز) به مدار صعودی برگشته است. در مسیر صعود توانسته روند نزولی کوتاه مدت تر خود را دقیقا در محل تقاطع میانگین 200 روزه به بالا بشکند.

شکست ناحیه مقاومتی پرتلاقی این چنین معمولا منجر به حرکات شارپ صعودی می شود و همین اتفاق در جریان است. روند فعلی، صعودی و پرقدرت می باشد و انتظار رسیدن قیمت به قله تاریخی خود را داریم. به دو دلیل انتظار عبور از قله تاریخی در این موج صعودی محتمل نیست.

  1. حجم معاملات به طرز معناداری افزایش نیافته است.
  2. RSI وارد ناحیه اشباع فروش شده و واگرایی در حال شکل گرفتن می باشد.

    بنابراین سناریو تحلیلی به این شرح است:

    • ادامه روند صعودی تا قله تاریخی
    • یک موج نزولی که می تواند در یکی از دو حمایت 16.5 یا 11.5 دلار متوقف شود.
    • موج صعودی بعدی و این بار شاید شاهد شکست سقف تاریخی باشیم.

اومیسگو با نماد OMG در تایم فریم روزانه توانسته سقف تاریخی خود را با حجم بالا بشکند و هم اکنون در حال تست مجدد ناحیه شکسته شده می باشد. قیمت در این ناحیه دو برگشت قیمت نشان داده و می توان امیدوار بود که این محدوده حمایتی کف میان مدت این رمزارز و موقعیت خوب خرید میان مدت باشد.

بیشتر بخوانید!
تحلیل ارز دیجیتال متیک (11 خرداد 1401)

از طرفی RSI در حال استراحت می باشد و می توان امید وار بود که بعد از چند ریز موج زیگزاگی، شاهد آغاز یک روند صعودی از کف 13 دلار باشیم. مهمترین مقاومت پیش رو سقف تاریخی جدید در 18 دلار و مهمترین حمایت ها محدوده 13 و 11.5 دلار می باشند.

در صورت خرید میان مدت در ناحیه فعلی، می توان حد ضرر را در زیر ناحیه 11.5 دلار تنظیم نمود

موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up