تحلیل قیمت دو رمزارز فایل کوین و لایت کوین - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت دو رمزارز فایل کوین و لایت کوین

تحلیل قیمت دو رمزارز فایل کوین و لایت کوین سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی  میان مدت از دو رمزارز محبوب فایل کوین  و لایت کوین ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.…

تحلیل قیمت دو رمزارز فایل کوین و لایت کوین

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی  میان مدت از دو رمزارز محبوب فایل کوین  و لایت کوین ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.

رمزارز فایل کوین با نماد FIL  در تایم فریم روزانه مقید به یک خط روند صعودی  بلند مدت در حرکت است.  قیمت بعد از تجربه سقف تاریخی 235 دلاری تا 40 دلار نزول کرد و از آنجا مجددا روی خط روند بلند مدت خود درحرکت است. از طرفی قیمت این روند ریزشی- اصلاحی خود را مقید به یک خط روند نزولی انجام داده است.

انتظار داریم قدرت روند بلند مدت تر بیشتر باشد و قیمت خط روند نزولی خود را رو به بالا قطع کند و در صورت تثبیت بالای این خط می توان انتظار شکل گیری روند صعودی جدیدی داشته باشیم. هم اکنون قیمت نزدیک خط روند صعودی خود و زیر میانگین متحرک 100 و 200 روزه است.

با این حال با توجه به واکنش قیمت به این خط روند صعودی و همچنین عبور  RSI از محدوده 50 می توان خرید این رمزارز را کم ریسک ارزیابی کرد. اولین مقاومت مهم در 78 دلار می باشد. مقاومت های بعدی به ترتیب خط روند نزولی و محدوده 121 دلار خواهند بود.  در صورت خرید در این محدوده، خط روند صعودی می تواند به عنوان حد ضرر متحرک در نظر گرفته شود.

لایت کوین با نماد LTC  هم معمولا حرکات تند و تیزی دارد. به این معنا که صعود ها و نزول های مهم خود را در زمان کوتاهی انجام می دهد و اصلاح همان موج ها را در زمان بیشتر. بعد از ریزش قیمت از 390 تا کف 100 دلار، قیمت روند جدیدی را در کانال صعودی خود آغاز کرده و بعد از شکست میانگین های متحرک 100 و 200 روزه خود هم اکنون در حال حمله به سقف کانال است.

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت دو رمزارز رن و وان

سقف کانال مقارن است با محدوده مقاومتی اول پیش روی این رمزارز یعنی محدوده 310 دلار. به دلیل قرارگیری این رمزارز در اشباع فروش RSI انتظار توقف رشد قیمت را در این محدوده داریم. در این صورت می توان با در نظر گرفتن واکنش قیمت به این سطح  منتظر معامله احتمالی شورت باشیم  کف اصلاح احتمالی محدوده 235 دلار خواهد بود. اما در صورتی که تقاضای بالای این رمزارز پابرجا بماند و قیمت محدوده 310 دلار را به بالا بشکند و تثبیت شود، هدف بعدی محدوده سقف تاریخی در 390 دلار می باشد.

موفق و پرسود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up