تحلیل قیمت دو رمزارز رن و وان - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت دو رمزارز رن و وان

تحلیل قیمت دو رمزارز رن و وان فهرست موضوعات Toggle تحلیل قیمت دو رمزارز رن و وانتحلیل قیمت رمزارز رنتحلیل قیمت رمزارز وان سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی کوتاه مدت از دو رمزارز محبوب رِن و هارمونی(وان) ارائه دهیم و…

تحلیل قیمت دو رمزارز رن و وان

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی کوتاه مدت از دو رمزارز محبوب رِن و هارمونی(وان) ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.

تحلیل قیمت رمزارز رن

رمزارز رِن  با نماد REN در تایم فریم روزانه بعد از حرکت نزولی عمیق خود همراه بازار که از 8/1 تا 3/0 دلار به طول انجامید، یک روند صعودی پرقدرت آغاز کرده است. رِن در این حرکت که مقید به یک خط روند صعودیست توانسته میانگین های متحرک 100 و 200 روزه خود را رو به بالا قطع کند و همچنان به خط روند خود احترام می گذارد. از نظر پرایس اکشنی فعلا الگوی بازگشتی خاصی تشکیل نشده است ولی در RSI یک واگرایی بزرگ در قله ها در حال شکل گیری می باشد.

از این رو، زمان کنونی، موقعیت خرید مناسبی برای این رمزارز نیست و تا وقتی که قیمت زیر خط روند خود نیامده هم سیگنال فروش جدی ای صادر نشده است. در صورت شکست محدوده مقاومت 33/1 دلار و همزمان تشکیل قله ای بالاتر در RSI، موقعیت خرید اول شکل می گیرد. در سناریوی نزولی و بعد از شکست خط روند، می توان مجددا در محدوده حمایتی 76/0 این رمرارز را جهت خرید تحلیل نمود.

تحلیل قیمت رمزارز وان

رمزارز پروژه هارمونی با نماد ONE یکی از رمزارزهای مورد توجه ماه های اخیر بازار بوده است. با نگاهی به قیمت می توان حرکت بلند مدت این رمزارز را در یک کانال صعودی مشاهده کرد. برخورد های زیاد با کف و سقف و میدلاین، به این کانال اعتبار کافی می بخشد.

بیشتر بخوانید!
ارز دیجیتال یو اس دی کوین

قیمت در کندل دیروز سقف تاریخی خود را شکست ولی هنوز کندل تثبیت شده ای شکل نگرفته و باید نگاهمان به کندل روزانه امروز و فردا باشد. در صورت نفوذ به زیر این محدوده(225/0 دلار)،  به علت تشکیل واگرایی در RSI می توان انتظار اصلاح تا محدوده 18/0 دلار را داشت و به نظر می رسد این محدوده می تواند موقعیت خوب خرید با حد ضرر کف کانال بلند مدت باشد.

موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up