تحلیل رمزارز بایننیس کوین - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل رمزارز بایننیس کوین

تحلیل رمزارز بایننیس کوین سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز بایننس کوین را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم. با نگاهی به حرکت بایننس کوین با نماد BNB  در تایم…

تحلیل رمزارز بایننیس کوین

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز بایننس کوین را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

با نگاهی به حرکت بایننس کوین با نماد BNB  در تایم فریم روزانه یک خط روند صعودی 1 ساله می بینیم که رو به پائین شکسته شده است. اکنون قیمت در حمایت 430 دلاری متوقف شده است. با توجه به قرار گیری RSI در محدوده اشباع فروش می توان انتظار برگشت قیمت از این سطح را داشت. البته به شرطی که بیت کوین به زیر 40 هزار دلار نزول نکند.

اگر این سناریوی بدبینانه اتفاق بیوفتد می توان حمایت مهم بعدی را در 340 دلار دید. در صورتی که قیمت بیت کوین به زیر 40 هزار دلار نفوذ نکند که سناریوی محتملتری در کوتاه مدت است انتظار داریم بایننس کوین بتواند یک بار دیگر خود را به 500 دلار برساند و در این نقطه بار دیگر در معرض خط روند نزولی آخر خود قرار گیرد. رفتار قیمت در این نقطه می بایست مجددا بررسی شود تا تحلیلی دقیق تر برای بعد از آن ارائه شود.

موفق و پرسود باشید.

بیشتر بخوانید!
استخراج بیت کوین با گوشی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up