استخراج بیت کوین با گوشی موبایل - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

استخراج بیت کوین با گوشی موبایل

استخراج بیت کوین با گوشی فهرست موضوعات Toggle استخراج بیت کوین با گوشیاستخراج ارز دیجیتال چیست؟نرم‌افزار‌های استخراج ارز‌های دیجیتال با گوشی موبایلکریپتو تب CryptoTabDroidminer دروید ماینرElectroneumسوالات متداول امروزه به دلیل رشد عجیب و غریب قیمت بیت کوین، بسیاری از افراد به دنبال این هستند تا در بازار کریپتوکارنسی از این…

استخراج بیت کوین با گوشی

امروزه به دلیل رشد عجیب و غریب قیمت بیت کوین، بسیاری از افراد به دنبال این هستند تا در بازار کریپتوکارنسی از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و اقدام به استخراج بیت کوین کنند. به طور کلی به کسانی که اقدام به استخراج بیت کوین یا سایر ارز‌های دیجیتال می‌کنند ماینر می‌گویند.

ماینر‌ها نیازمند یک سیستم سخت‌افزاری بسیار قوی هستند تا این کار را به راحتی انجام دهند. به طور کلی اکثر گوشی‌های موبایل دارای سیستم سخت‌افزاری ضعیف هستند و امکان استخراج برای آن‌ها وجود ندارد. بهتر است تا قبل از استخراج بیت کوین با گوشی، تمامی نکات لازم را مد نظر قرار دهید تا دچار زیان نشوید.

استخراج ارز دیجیتال چیست؟

به طور کلی استخراج ارز دیجیتال به معنای حل مسائل بسیار پیچیده ریاضی است که با انجام این کار، شما پاداش دریافت می‌کنید و صاحب ارز دیجیتال خواهید شد.

استخراج ارز‌های دیجیتال تا چند سال گذشته به دلیل اینکه ارز‌های دیجیتال قیمت پایینی داشتند به صرفه نبود و ارزش این را نداشتند تا با صرف هزینه سنگین، سیستم سخت‌افزاری پیچیده‌ای برای این کار طراحی شود، اما در چند سال اخیر قیمت بیت کوین و سایر ارز‌های دیجیتال رشد زیادی کردند و به همین دلیل استخراج ارز دیجیتال با گوشی و کامپیوتر بسیار رایج شده است.

استخراج ارز دیجیتال با موبایل در واقع که به این معنی است که شما یک نرم افزار مناسب برای استخراج ارز دیجیتال و دانلود کرده و در موبایل خود نصب می‌کنید. سپس باید آن را به یک استخر استخراج مناسب برای رمز ارز مورد نظر خود برای استخراج متصل کنید.

در نهایت سیستم سخت افزاری موبایل شما به این استخر کمک خواهد کرد تا فرایند استخراج راحت تر شود. بسته به میزان مشارکتی که در امر استخراج رمز ارز در استخر مربوط به دارید، از درآمدهای حاصل شده سخت خواهید بود. منبع

در چند سال گذشته اپلیکیشن‌هایی طراحی شده‌اند که موجب می‌شوند تا بتوانید به راحتی هر چه تمام‌تر اقدام به استخراج ارز دیجیتال با گوشی موبایل کنید. البته باید حتماً گوشی مناسب یا کامپیوتری با سخت‌افزار قوی داشته باشید، زیرا در غیر اینصورت عمر دستگاه موبایل شما به شدت کاهش می‌ابد و امکان اینکه پس از مدت کوتاهی نیز از کار بیفتد وجود دارد.

بیشتر بخوانید!
ارز اف تی ایکس چیست؟

در ابتدای کار سعی کنید تا به خوبی تمامی اپلیکیشن‌های قابل استفاده در استخراج ارز دیجیتال با گوشی آیفون و اندروید را یاد بگیرید و سپس اقدام به استخراج کنید.

نرم‌افزار‌های استخراج ارز‌های دیجیتال با گوشی موبایل

  • CryptoTab
  • Droidminer
  • Electroneum

کریپتو تب CryptoTab

کریپتو تب را می‌توان تحت عنوان یک مرورگر اینترنت شناخت. این مرورگر به شما این امکان را می‌دهد تا مانند گوگل کروم یا فایرفاکس از آن استفاده کنید. این افزونه به شما کمک می‌کند تا بدون تماشای تبلیغات گوگل مانند ویدئو‌ها و عکس‌های متعدد بیت کوین استخراج کنید. بهتر است بدانید که اگر به دنبال استخراج بیت کوین با گوشی با گوشی آیفون، اندروید و کامپیوتر هستید، یکی از انتخاب‌هایی که هزینه‌ای برای شما ندارد، می‌تواند کریپتو تب باشد.

در واقع در ابتدا شاید این مروگر شما را برای استخراج رایگان ارز دیجیتال با گوشی ترغیب کند اما در ادامه متوجه خواهید شد درآمد شما از این طریق آنقدر پایین است که مجبور می‌شوید تا از قابلیت‌های دیگر سایت برای درآمدزایی بهره‌مند شوید. همچنین توجه کنید که اگر قصد برداشت بیت کوین خود از این شبکه باشید، باید حداقل 100 ساتوشی در کیف پول خود ذخیره کرده باشید تا این امکان برای شما به وجود بیاید.

به طور کلی اگر تصمیم بگیرید تا دوستان خود را با استفاده از کد دعوت منحصر به فرد خود، به این مرورگر دعوت کنید، کریپتو تب به شما ساتوشی بیشتری هدیه خواهد داد. اما تولید بیت کوین با گوشی یا کامپیوتر توسط این مرورگر به همین‌جا خلاصه نمی‌شود و باید دوستان شما نیز فعالیت بالایی در این مروگر داشته باشند.

بهتر است که بدانید امروزه این مروگر را یک شبکه هرمی می‌دانند که نیازمند این است که گروه بسیار بزرگی را تشکیل دهید تا سود خوبی کسب کنید، اما بسیاری از افراد پس از استفاده کوتاه مدت از این نرم‌افزار متوجه خواهند شد که ارزش مادی برای آن‌ها نخواهد داشت.

Droidminer دروید ماینر

این اپلیکیشن چند سالی است که مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد و مهم‌ترین ویژگی آن، این است که شما با نصب آن بر روی گوشی می‌توانید تمامی ارز‌های دیجیتال را استخراج یا ماین کنید. البته بهتر است بدانید که این نرم‌افزار رایگان نیست و باید 0.99 دلار برای دریافت آن به گوگل پلی پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید!
ارز دیجیتال SNX چیست؟

همواره توجه کنید که دانلود برنامه استخراج بیت کوین با گوشی اندروید لازمه این است که گوشی شما سخت‌افزار بسیار قدرتمندی داشته باشد، در غیر اینصورت از بین خواهد رفت. شما می‌توانید با خواندن نظرات کاربران این اپلیکیشن در گوگل پلی، از این مشکلات نیز باخبر شوید. همچنین امتیاز این اپلیکیشن نیز بالا نیست و تنها توانسته است تا 3 ستاره از گوگل پلی دریافت کند.

Electroneum

اگر به دنبال این هستید تا با امنیت شبکه بسیار بالا و بدون صرف هزینه اپلیکیشن، اقدام به استخراج رایگان ارز دیجیتال با گوشی کنید، الکترونیوم را دست کم نگیرید. این اپلیکیشن تنها قادر به استخراج ارز الکترونیوم است، اما با این حال می‌تواند سود خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. این اپلیکیشن در حدود 1.2 میلیون بار توسط کاربران گوگل پلی دانلود شده است و دارای امتیاز 4 در گوگل پلی است که از اپلیکیشن معرفی شده Droidminer بسیار بهتر است.

نرخ هش ماینینگ معمولاً بین 30 تا 50 هش در ثانیه است. البته بهتر است بدانید که این اپلیکیشن یک مشکل بزرگ دارد و اگر بیش از 10 الکترونیوم در حساب خود در این نرم‌افزار داشته باشید، قابلیت برداشت برای شما وجود نخواهد داشت و به همین دلیل بهتر است تا برای استخراج ارز دیجیتالی با گوشی، سریعاً آن را به کیف پول بلاک چین خود انتقال دهید.

هزینه‌های ناشی از استخراج ارز‌های دیجیتال با گوشی موبایل

به طور کلی هزینه‌های جمع‌آوری بیت کوین با موبایل به نسبت کامپیوتر بسیار پایین‌تر است زیرا شما نیازی ندارید که هزینه‌ای را بابت خرید سیستم کامپیوتری قدرتمند صرف کنید و البته هزینه برق بالایی را نیز متحمل نخواهید شد. البته اگر به دنبال آموزش استخراج ارز دیجیتال با گوشی باشید، باید بدانید که برای انجام این کار هزینه بالایی را صرف اینترنت کنید و همچنین باتری موبایل شما ممکن است به سرعت از بین برود. پس این نکات را بدانید و سپس اقدام به استخراج ریپل با گوشی یا سایر ارز‌های دیجیتال کنید.

بیشتر بخوانید!
قیمت و تحلیل ارز دیجیتال کادنا Kadena

البته یک دیدگاه در ارتباط با طریقه استخراج بیت کوین با گوشی  وجود دارد که به شما می‌گوید ممکن است اکنون این کار برای شما سودی نداشته باشد، اما اگر به این دید به آن نگاه کنید که درآمد بیت کوین با گوشی در سال‌های بعد و با رشد قیمتی آن به یکباره افزایش خواهد یافت، ممکن است دست به استخراج بیت کوین بزنید و چشم بر هزینه‌های آن ببندید.

برای استخراج ارز دیجیتال با موبایل، بهتر است بدانید که این کار نیازمند حل مسائل پیچیده ریاضی است که انرژی زیادی را نیازمند است. در گذشته تنها با استفاده از کامپیوتر استخراج بیت کوین صورت می‌گرفت، اما چند سالی است که با رشد قیمت بیت کوین، با استفاده از موبابل نیز این اتفاق صورت می‌گیرد. اپلیکیشن‌های Droidminer، Electroneum و CryptoTab این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید با صرف هزینه بسیار پایین این کار را انجام دهید و سود خوبی را از این راه کسب کنید.

سوالات متداول

استخراج بیت کوین با گوشی امکان پذیر است ؟

به طور کلی اکثر گوشی‌های موبایل دارای سیستم سخت‌افزاری ضعیف هستند و امکان استخراج برای آن‌ها وجود ندارد. اما با این حال این امکان وجود دارد.

کریپتو تب CryptoTab چیست ؟

کریپتو تب را می‌توان تحت عنوان یک مرورگر اینترنت شناخت. این مرورگر به شما این امکان را می‌دهد تا مانند گوگل کروم یا فایرفاکس از آن استفاده کنید. این افزونه به شما کمک می‌کند تا بدون تماشای تبلیغات گوگل مانند ویدئو‌ها و عکس‌های متعدد بیت کوین استخراج کنید.

Droidminer دروید ماینر چیست ؟

این اپلیکیشن چند سالی است که مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد و مهم‌ترین ویژگی آن، این است که شما با نصب آن بر روی گوشی می‌توانید تمامی ارز‌های دیجیتال را استخراج یا ماین کنید.

Electroneum چیست ؟

اگر به دنبال این هستید تا با امنیت شبکه بسیار بالا و بدون صرف هزینه اپلیکیشن، اقدام به استخراج رایگان ارز دیجیتال با گوشی کنید.  این اپلیکیشن در حدود 1.2 میلیون بار توسط کاربران گوگل پلی دانلود شده است و دارای امتیاز 4 در گوگل پلی است که از اپلیکیشن معرفی شده Droidminer بسیار بهتر است.

16 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • آرتا بهادری
    1401/02/04 11:35 ق.ظ

    چرا استخراج بیت کویین با موبایل به صرفه نیست ؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      چند دلیل برای به صرفه نبودن استخراج بیت کویین با موبایل وجود دارد : کاهش عمر باتری موبایل – قدرت پردازش پایین موبایل – خراب شدن قطعات موبایل

      پاسخ
  • سپیده تهرانی
    1401/01/23 11:03 ق.ظ

    استخراج بیت کوین با گوشی همراه چقدر طول میکشد ؟

    پاسخ
    • مدیر محتوای بورس
      1401/01/23 11:05 ق.ظ

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در مقاله فوق بصورت کامل در مورد استخراج بیت کوین با گوشی همراه توضیح داده ایم .

      پاسخ
  • هدیه نقدعلی
    1401/01/23 11:01 ق.ظ

    برای محاسبه میزان سود استخراج بیت کوین با گوشی سایت خاصی را پیشنهاد میکنید ؟

    پاسخ
    • مدیر محتوای بورس
      1401/01/23 11:02 ق.ظ

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای محاسبه میزان سود استخراج بیت کوین با گوشی سایت‌های مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها و وارد کردن اطلاعات سیستم خود، سودآوری استخراج را به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه محاسبه کنید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up