تحلیل قیمت دو رمزارز اینترنت کامپیوتر و تزوس - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت دو رمزارز اینترنت کامپیوتر و تزوس

رمزارز اینترنت کامپیوتر و تزوس فهرست موضوعات Toggle رمزارز اینترنت کامپیوتر و تزوسرمزارز اینترنت کامپیوتررمزارز تزوس سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی از دو رمزارز محبوب اینترنت کامپیوتر و تزوس ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این…

رمزارز اینترنت کامپیوتر و تزوس

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی از دو رمزارز محبوب اینترنت کامپیوتر و تزوس ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.

رمزارز اینترنت کامپیوتر

رمزارز اینترنت کامپیوتر با نماد ICP   پس از لانچ شدنش قیمت های عجیب و غریبی را به خود دید. 2800 دلار رکورد قیمتی ای بود که در روز اول لانچ خود به آن رسید. البته این قیمت برای این رمزارز توجیه خاصی نداشت. قیمت سپس مثل هر پروژه دیگری که با مارکت کپ غیر معقول لانچ می شود ریزش شدید خود را شروع کرد و در 29 دلار بالاخره آرام گرفت و پس از ثبت کف دوقلو در این قیمت، پایانی بر بازی اولیه قیمت داد. بنابراین می بایست تحلیل قیمت این رمزارز را از این نقطه کف آغاز کرد.

  قیمت داخل یک کانال در حال حرکت بوده است. سه برخورد با سقف و دو برخورد با کف و واکنش های متعدد در میدلاین به این کانال اعتبار لازم را می دهد. قیمت هم اکنون درگیر با میانگین 100 روزه خود می باشد. در صورت عبور از این مقاومت و در مرحله بعد از مقاومت استاتیک 54 دلار  و همچنین خط روند RSI یک موقعیت خرید مناسب ، حداقل با تارگت میدلاین کانال ایجاد می شود. حمایت های مهم این رمزارز به ترتیب 47 دلار و کف کانال و مهمترین مقاومت پیش رو محدوده 54 دلار می باشد.

بیشتر بخوانید!
تحلیل رمزارز اتریوم کلاسیک و بیت کوین کش

رمزارز تزوس

رمزارز تزوس با نماد XTZ در ریزش چند ماهه بازار از سقف تاریخی 8/5 دلار تا 2 دلار ریزش کرد. اما از این کف یک روند پر قدرت صعودی مقید به خط روند بنفش آغاز کرده و هم اکنون خود را به نزدیکی سقف تاریخی خود رسانده است. قیمت این رمزارز هم اکنون 7/2 دلار است و پرایس اکشن خیلی خوبی هم در کندل های روزانه اخیر خود، نشان داده است. محدوده 7/5 تا 8 دلار ناحیه مقاومتی بسیار مهم این رمزارز است.

دو سناریو از این سطح مطرح است. برخورد RSI با خط روند و نشانه های بازگشت در قیمت که در این صورت قیمت می تواند تا 6 دلار اصلاح کند و در حوالی خط روند می شود مجددا به رفتار قیمت توجه خواهیم داشت.

سناریوی خوش بینانه تر که البته به هیچ وجه کمتر محتمل نیست، شکست سقف تاریخی و نفوذ قیمت به بالای 8 دلار است. در این صورت می توان در پولبک قیمت به این سطح با حد ضرر 7/4 دلار وارد معامله خرید شد. بنابراین این رمزارز را در واچ لیست خود نگه دارید، چرا که محدوده مشخص شده می تواند یک موقعیت معاملاتی با کیفیت ایجاد کند.

موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up