تحلیل رمزارز اتریوم کلاسیک و بیت کوین کش - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتالسرمایه گذاری

تحلیل رمزارز اتریوم کلاسیک و بیت کوین کش

تحلیل رمزارز اتریوم کلاسیک و بیت کوین کش فهرست موضوعات Toggle تحلیل رمزارز اتریوم کلاسیک و بیت کوین کشرمزارز اتریوم کلاسیکبیت کوین کش سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب ETC و BCH را با هم بررسی…

تحلیل رمزارز اتریوم کلاسیک و بیت کوین کش

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب ETC و BCH را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.

رمزارز اتریوم کلاسیک

رمزارز اتریوم کلاسیک در تایم فریم روزانه حرکت نزولی خود در یک کانال از قله 178 دلار آغاز کرد و نهایتا در کف کانال و در 32 دلار و بالای میانگین 200 روزه به نزول خود پایان داد.

در این قیمت RSI نشان از اشباع فروش داشت و برگشت قیمت اتفاق افتاد ولی نتوانست از میدلاین کانال عبور کند، قیمت مجددا نزولی شد و این بار در 38 دلار متوقف شد، همگام با حرکت مثبت بیت کوین، اتریوم کلاسیک استارت رشد شارپ خود را از این نقطه زد و مقید به یک خط روند کوتاه مدت(سبز) توانست از میدلاین، سقف قبلی و میانگین متحرک 100 روزه خود عبور کند.

به دلیل عدم مشاهده هیچ سیگنال منفی در RSI و پرایس اکشن این رمزارز، انتظار رشد تا سقف کانال تا  محدوده 84 دلار را داریم. و در این قیمت به احتمال بسیار زیاد به علت قرار گیری در شرایط اشباع خرید می بایست منتظر اصلاح این رمزارز باشیم. هر گونه نفوذ به زیر خط روند سبز رنگ می تواند موجب نزول قیمت تا محدوده حمایتی 58 دلاری اتریوم کلاسیک شود.

بیشتر بخوانید!
تحلیل رمز ارز بیت کوین

بیت کوین کش

اما بیت کوین کش  هم در بازار نزولی 3 ماهه اخیر، از قیمت 1660 دلار تا 385­­ دلار ریزش کرده است. در مسیر نزولی هیچ کدام از میانگین های متحرک 100 و 200 روزه نتوانستند حمایت جدی ای از قیمت بکنند. ­­قیمت در کف 385 دلار که حمایت استاتیک این رمزارز بود با تشکیل یک الگوی کف دو قلو، برگشت زد و با رشد بیش از 80 درصدی اینک خود را به محدوده 700 دلاری رسانده است. محدوده 700 دلاری مجموعه ای از مقاومت های مهم برای این رمزارز دارد.

مقاومت استاتیک این رمزارز مقارن شده است با سقف کانال نزولی و دو میانگین متحرک 100 و 200 روزه که اکنون در محدوده 650 دلار تقاطع دارند. البته قیمت بالای این دو میانگین قرار دارد و در صورت عدم نفوذ قیمت در کندل امروز و فردا به زیر این دو میانگین می توان نسبت به شکست سقف کانال خوشبین بود.

اما این خوشبینی با وجود این مقاومت ها کمی بی مورد است و انتظار اصلاح قیمت حداقل تا خط روند کوتاه مدت(سبز) منطقی تر است. در صورت نفوذ قیمت به زیر این خط روند اولین حمایت در 550 دلار می باشد. در صورت نفوذ قیمت به بالای 720 دلار و تثبیت بالای آن هدف بعدی بیت کوین کش، 940 دلار می باشد.

ممنون از توجه شما، موفق و پر سود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up