تحلیل قیمت رمزارز هارمونی - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت رمزارز هارمونی

تحلیل قیمت رمزارز هارمونی سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز شبکه هارمونی را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم. رمزارز شبکه هارمونی با نماد ONE در تایم فریم…

تحلیل قیمت رمزارز هارمونی

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز شبکه هارمونی را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

رمزارز شبکه هارمونی با نماد ONE در تایم فریم روزانه  و در بلند مدت، مقید به یک خط روند صعودی غیر پرفکت در حرکت بوده است و در شرف شکست رو به پائین آن قرار دارد. قیمت بعد از صعود آخر به سمت سقف قبلی، موفق به شکست این سقف نشد و  سپس حرکتی نزولی با شیب بسیار زیاد شکل گرفته و قیمت در 7 روز از 0.35 دلار تا قیمت فعلی(0.17 دلار) نزول کرده است.

این نزول در هیچ یک از حمایت های استاتیک و میانگین های متحرک توقفی نداشت ولی هم اکنون می توان  یک محدوده ایده آل برای توقف ریزش پیدا کرد. محدوده حمایتی استاتیک 0.165 تا 0.175 دلار که اتفاقا امروز قیمت در همین نقطه قرار دارد. این محدوده قبلا بیش از 4 بار باعث چرخش قیمت شده است. از طرفی با ریزش این 7 روز، RSI از محدوده اشباع خرید به نزدیکی اشباع فروش رسیده است و تشکیل یک پیووت در این محدوده به احتمال زیاد همراه واگرایی در RSI خواهد بود.

به یاد داشته باشیم در شرایطی که بیت کوین به دلایل بنیادی در حال ریزش است، این محدوده برگشتی براحتی می تواند از دست برود و قیمت به سمت حمایت های بعدی در 0.14، 0.12 و 0.1 دلار حرکت کند. با این حال با دیدن علائم پرایس اکشنی برگشت در تایم فریم های پائینتر، می توان با قبول ریسک و قرار دادن حد ضرر های نزدیک به قیمت خرید نمود.

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت رمزارز مونرو

موفق و پرسود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up