تحلیل قیمت رمزارز مونرو - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت رمزارز مونرو

تحلیل قیمت رمزارز مونرو فهرست موضوعات Toggle تحلیل قیمت رمزارز مونروتحلیل قیمت رمزارز مونرو 11/دی/1400 سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی از رمزارز محبوب مونرو ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این  رمزارز داشته باشیم. مونرو با…

تحلیل قیمت رمزارز مونرو

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی از رمزارز محبوب مونرو ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این  رمزارز داشته باشیم.

مونرو با نماد XMR  در تایم فریم روزانه مقید به یک خط روند نزولی 10 ماهه در حرکت بوده است. قیمت بعد از ثبت سقف تاریخی 517 دلاری در ماه می 2021 تا 134 دلار در هفته گذشته نزول داشته است و هم اکنون در محدوده 178 دلار در حال معامله است. محدوده قیمتی فعلی، مقاومت استاتیکی مهم این رمزارز می باشد و در صورتی که قیمت، یک کندل صعودی در این روزها داشته باشد و بالای 185 دلار بسته شود انتظار ادامه حرکت صعودی تا خط روند نزولی 10 ماهه اش را داریم.

خط روند نزولی مقارن شده با میانگین های متحرک 100 و 200 کندله و مهمترین مقاومت پیش روی این رمزارز می باشد. پیش بینی شکست خط روند از الان کار سختیست؛ اما با شکست این خط روند می توانیم انتظار رشد خوبی از مونرو داشته باشیم. در صورتی که قیمت نتواند کندل سبز قوی ای بالای 185 دلار ثبت کند، ادامه روند نزولی محتملتر است و اولین حمایت جدی همان کف 134 دلار می باشد. 134 دلار می تواند محدوده خوب خرید این رمزارز در میان مدت باشد.

موفق و پر سود باشید.

تحلیل قیمت رمزارز مونرو 11/دی/1400

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز مونرو را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

بیشتر بخوانید!
تحلیل رمزارز سولانا

مونرو با نماد XMR  در تایم فریم روزانه در یک روند نزولی میانمدت بوده که پیش از این بارها شاهد برگشت رو به پائین قیمت در برخورد با این خط روند نزولی بوده ایم. قیمت هم اکنون برای چندمین بار به این خط روند نزدیک شده و به نظر می رسد این بار قصد شکست این محدوده مقاومتی داینامیک را دارد. البته دو میانگین متحرک 100 و 200 روزه هم دقیقا در محدوده قیمتی فعلی قرار دارند و نقش مقاومت جدی را ایفا می کنند.

در صورتی که کندلی روزانه بالای 252 دلار قرار گیرد می توان شکست را معتبر دانست و منتظر شکل گیری یک روند صعودی جدید بود. در این صورت اولین مقاومت ها 290 و 330 دلار خواهند بود که اهداف موج های صعودی بعدی خواهند بود. اما در صورتی که کندل امروز به زیر ناحیه خط روند برگردد می توان 220، 190 و 170 دلار را حمایت های این رمزارز در نظر گرفت.

موفق و پرسود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up