قیمت و تحلیل رمزارز تورچین با نماد RUNE - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

قیمت و تحلیل رمزارز تورچین با نماد RUNE

قیمت و تحلیل رمزارز تورچین با نماد RUNE فهرست موضوعات Toggle قیمت و تحلیل رمزارز تورچین با نماد RUNEتحلیل رمزارز تورچینانتظار خروج قیمت از روند نزولینمودار زنده و چارت آنلاین ارز دیجیتال تورجین سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است تحلیلی از رمزارز…

قیمت و تحلیل رمزارز تورچین با نماد RUNE

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است تحلیلی از رمزارز تورچین (ارز دیجیتال تورچین) ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

تحلیل رمزارز تورچین

در تحلیل رمزارز تورچین با نماد RUNE در تایم فریم روزانه پس از ثبت قله تاریخی 21 دلاری در ماه می 2021  تا کنون دوبار تا کف 3 دلاری نزول کرده است. در برخورد اخیر با این سطح حرکت صعودی قدرتمندی تشکیل شده، بنابراین می توان این محدوده را مهمترین حمایت این رمزارز دانست. قیمت هم اکنون در محدوده 4 دلار قرار دارد و احتمال رسیدن مجدد قیمت به محدوده حمایتی بالاست.

انتظار خروج قیمت از روند نزولی

در صورت رسیدن قیمت به سطح 3 دلار و افزایش حجم معاملات در تحلیل رمزارز تورچین انتظار خروج قیمت از زیر خط روند نزولی آخر را داریم و در این شرایط می توانیم برای اهداف اولیه 5 و 6.5 دلار وارد این رمزارز شویم.  در این سناریوی احتمالی شانس ایجاد واگرایی در RSI هم بالاست و می تواند نقطه خوبی برای برگشت قیمت باشد.

با توجه به نفوذ بیت کوین به زیر سطح روانی 40 هزار دلار و تحلیل عمومی نزولی از بیت کوین شانس وقوع این سناریو بیشتر  از سناریوی صعودی است. در سناریوی صعودی با شکست خط روند و تثبیت بالای 5 دلار می توانیم اقدام به خرید کنیم.

بیشتر بخوانید!
تحلیل تکنیکال رمزارز و تحلیل دوج کوین

نمودار زنده و چارت آنلاین ارز دیجیتال تورجین


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up