تحلیل تکنیکال رمزارز و تحلیل دوج کوین - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل تکنیکال رمزارز و تحلیل دوج کوین

تحلیل تکنیکال رمزارز و تحلیل دوج کوین فهرست موضوعات Toggle تحلیل تکنیکال رمزارز و تحلیل دوج کوینتحلیل ارز دیجیتال دوج کوینمنتظر شکست خط روند نزولینمودار و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال دوج کوین DOGE سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دوج…

تحلیل تکنیکال رمزارز و تحلیل دوج کوین

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دوج کوین و تحلیل قیمت رمزارز دوج کوین (تحلیل دوج کوین )  را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

تحلیل ارز دیجیتال دوج کوین

در تحلیل دوج کوین، با نماد Doge میم کوین محبوب بازار کریپتو، این روزها حال و روز خوبی ندارد. در تایم فریم روزانه محدوده های حمایتی و مقاومتی مهم ترسیم شده است. نزدیک ترین و مهمترین محدوده 0.16 تا 0.17 دلار بود که پیش از این قیمت بارها در این محدوده حمایت شده بود ولی در ریزش اخیر بیت کوین از 46 تا 40 هزار دلار دوج کوین این محدوده را از دست داده و زیر آن در حال نوسان است.

از طرفی خط روند نزولی آخر این رمزارز همچنان به عنوان یک مقاومت داینامیک عمل میکند و قیمت زیر آن در نوسان است. از منظر تحلیل تکنیکال قیمت در حال پول بک به محدوده شکسته شده است و نزول بیشتر در انتظار این میم کوین است.

اما رفتار این رمزارز بیشتر از هر رمزارز دیگری غیر تکنیکال است و نهنگهای بزرگ این رمزارز رشد های بزرگ این رمزارز را شکل می دهند. از آن جایی که در ماه های اخیر این نهنگ ها در حال جمع آوری دوج از دست هولدرهای خرد بودند می توان هر لحظه به انفجار این رمزارز نزدیک تر شد.

بیشتر بخوانید!
با NFT ها حساب بانکیت رو پر کن

منتظر شکست خط روند نزولی

مخصوصا وقتی که تکنیکال هیچ حمایتی را تا 50 درصد پائین تر نمی بینید و اکثریت هولدرهای خرد غرق در یاس هستند. از این رو ما به عنوان یک تحلیل گر مجبوریم ریسک خرید خود را با داشتن استراتژی مینیمم کنیم. برای خرید جدید می بایست منتظر شکست خط روند نزولی آخر این رمزارز و نفوذ قیمت به بالا 0.17 دلار باشیم. در غیر این صورت در هیچ یک از مناطق 0.15 تا 0.08 دلار ایستگاه حمایتی ای برای قیمت نمی بینیم و می توانیم در سناریوی بدبینانه در محدوده 0.08 دلار به فکر خرید این میم کوین باشیم.

نمودار و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال دوج کوین DOGE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up