قیمت و تحلیل رمزارز پنکیک سواپ با نماد Cake - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

قیمت و تحلیل رمزارز پنکیک سواپ با نماد Cake

قیمت و تحلیل رمزارز پنکیک سواپ با نماد فهرست موضوعات Toggle قیمت و تحلیل رمزارز پنکیک سواپ با نمادتحلیل رمزارز پنکیکتحلیل رمزارز پنکیک سواپشکست محدوده استاتیکینکته در  تحلیل رمزارز پنکیک سواپ Cake تحلیل رمزارز پنکیک سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی…

قیمت و تحلیل رمزارز پنکیک سواپ با نماد

Cake

تحلیل رمزارز پنکیک

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی از رمزارز محبوب صرافی پنکیک سواپ ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این  رمزارز داشته باشیم.

تحلیل رمزارز پنکیک سواپ

در تحلیل رمزارز پنکیک سواپ با نماد Cake  در تایم فریم روزانه مقید به یک خط روند نزولی 10 ماهه در حرکت بوده است. قیمت بعد از ثبت سقف تاریخی 44 دلاری در ماه آپریل 2021 تا 6.7 دلار در هفته های گذشته نزول داشته است و  هم اکنون در محدوده 7.7 دلار در حال معامله است. محدوده قیمتی 8.8 تا 9.5 دلار مهمترین مقاومت این رمزارز می باشد که در 10 ماه نزول این رمزارز نقش حمایتی خود را بارها به خوبی انجام داد ولی در نزول آخر بیت کوین این سطح هم از دست رفته و قیمت تا 6.7 دلار نزول کرده است.

شکست محدوده استاتیکی

قیمت پس از شکست این محدوده استاتیکی، پول بک خود را هم تکمیل کرده و همچنان زیر خط روند نزولی کوتاه مدت تر خود در حرکت است. از آنجایی که محدوده حمایتی مهم تکنیکالی روی چارت قابل رویت نیست می بایست از هر گونه خرید این رمزارز در کوتاه مدت خودداری کرد مگر اینکه:

  • خط روند کوتاه مدت تر این رمزارز (خط مشکی) شکسته شود.
  • این قیمت به کف 6.7 دلار واکنش خوبی نشان دهد.
  • یک یا دو واگرایی در کف قیمتی دیده شود.
بیشتر بخوانید!
ارز دیجیتال کامپاند چیست؟

نکته در  تحلیل رمزارز پنکیک سواپ

بازار رمزارزها می تواند بسیار بی رحم باشد و پروژه های خوبی چون این صرافی بیش از آنچه استحقاقش را دارند منفی بخورند. همانطور که در صعود ها بسیار بیش از استحقاقشان صعود می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up