تحلیل قیمت رمزارز هلیوم - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت رمزارز هلیوم

تحلیل قیمت رمزارز هلیوم فهرست موضوعات Toggle تحلیل قیمت رمزارز هلیومتحلیل قیمت رمزارز هلیوم 6 بهمن 1400 سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز هلیوم را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این…

تحلیل قیمت رمزارز هلیوم

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز هلیوم را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.هلیوم با نماد HNT در تایم فریم روزانه در حال اصلاح از قله تاریخی خود(60 دلار) می باشد. قیمت در این حرکت تا 20 دلار اصلاح کرده و هم اکنون در 22 دلار قرار دارد. قیمت به وضوح در روند نزولیست و خرید به قصد میان مدت در یک روند نزولی توجیهی ندارد.

مگر اینکه قیمت به کف های حمایتی مهمی برسد. می توان این کف قیمتی را در 17-18 دلار دید و خریداران میان مدت می توانند در این سطوح با تحلیل مجدد اقدام به خرید کنند. موقعیت خرید ریسکی تر بعدی خروج از خط روند نزولی بنفش رنگ می باشد. فعلا علامتی از برگشت در قیمت دیده نمی شود. با نفوذ قیمت به زیر 22 دلار انتظار ادامه روند نزولی تا محدوده 18 دلار را داریم.

موفق و پرسود باشید.

تحلیل قیمت رمزارز هلیوم 6 بهمن 1400

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز هلیوم را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

رمزارز هلیوم با نماد HNT در تایم فریم روزانه در حال اصلاح از قله تاریخی خود(60 دلار) می باشد. قیمت در این حرکت تا 20 دلار اصلاح کرده و هم اکنون در 27 دلار قرار دارد. قیمت به وضوح در روند نزولیست و خرید به قصد میان مدت در یک روند نزولی توجیهی ندارد. مگر اینکه قیمت به کف های حمایتی مهمی برسد. می توان این کف قیمتی را در 17-18 دلار دید و خریداران میان مدت می توانند در این سطوح اقدام به خرید کنند.

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت دو رمزارز رن و وان

موقعیت خرید بعدی خروج از خط روند نزولی قرمز رنگ می باشد. اما خریداران کوتاه مدت تر و پر ریسک تر می توانند با شکست خط روند بنفش رنگ و تثبیت قیمت بالای حمایت 27دلاری و همچنین شکست همزمان خط روند نزولی RSI ، این رمزارز را با اهداف 32 دلار و سپس خط روند قرمز رنگ خرید کنند.  حد ضرر در این خرید می تواند در محدوده 26 دلار قرار گیرد.

موفق و پرسود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up