تحلیل رمزارز زی کش و بَت - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل رمزارز زی کش و بَت

 تحلیل رمزارز زی کش و بَت فهرست موضوعات Toggle  تحلیل رمزارز زی کش و بَتتحلیل رمزارز زی کش با نماد Zcashتایم فریم 4 ساعتهتحلیل رمزارز بت  با نماد BAT Zcash و BAT سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دو…

 تحلیل رمزارز زی کش و بَت

Zcash و BAT

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب، زی کَش و بَت  را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.

تحلیل رمزارز زی کش با نماد Zcash

در  تحلیل رمزارز زی کش با نماد Zcash در تایم فریم روزانه مقید به یک خط روند صعودی بلند مدت در حرکت است. 4 برخورد با معنی با این سطح به این خط روند اعتبار کافی می بخشد. قیمت هم اکنون به خط روند بلند مدت نزدیک است و می توانیم منتظر واکنش قیمت به این سطح باشیم. از طرفی قیمت چند روزیست بالای میانگین متحرک 200 روزه ایستاده و در تلاش برای شکست آخرین روند نزولی خود می باشد.

تایم فریم 4 ساعته

بررسی چارت در تایم فریم 4 ساعته نشان از احتمال بالای شکست این روند می دهد. شکست این خط روند به منزله سیگنال خرید نیست و قیمت می بایست از محدوده مقاومتی 175-185 عبور کند. در این صورت می توان با اهداف 300 دلاری وارد معامله خرید شد. در صورتی که قیمت نتواند از این سطح عبور کند می توان محدوده میانگین متحرک 200 روزه، کف خط روند و سپس نواحی 105 و 85 دلار را حمایت های بعدی این رمزارز برشمرد.

تحلیل رمزارز بت  با نماد BAT

بعد از شکست سقف تاریخی خود همزمان با ریزش بیت کوین 50 درصد اصلاح کرد و به سطح حمایتی 1 دلاری خود رسید. یک واگرایی در RSI مشاهده می شود که می تواند نشان از تغییر روند باشد. قیمت خط روند نزولی آخر خود را که در تایم فریم پائینتر با وضوح بیشتری دیده می شود، شکسته است و در صورت عبور از محدوده 1.2 دلار می توان دوباره به قصد سقف قبلی وارد معامله خریدش شد.

بیشتر بخوانید!
تحلیل دو رمزارز اتم و مینا

در این مسیر می توان به خط روند نزولی RSI هم نیم نگاهی داشت تا با برخورد RSI به این خط، تارگت اول سیو سود مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up