تحلیل دو رمزارز اتم و مینا - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل دو رمزارز اتم و مینا

تحلیل دو رمزارز اتم و مینا سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب اتم و مینا را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم. رمزارز اتم  با…

تحلیل دو رمزارز اتم و مینا

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب اتم و مینا را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.

رمزارز اتم  با نماد ATOM در تایم فریم روزانه مقید به یک کانال بلند مدت صعودی  در حال حرکت است. در نزول اخیر بیت کوین این رمزارز از سقف کانال(32/5 دلار) تا کف کانال (8 دلار) نزول کرد. در نهایت بعد از برخورد به کف کانال حرکت صعودی خود را مقید به یک خط روند صعودی آغاز کرد و از دو میانگین متحرک 100 و 200 روزه خود عبور کرد و پولبک را نیز کامل کرد.

سپس این رمزارز در حرکتی شارپ رشد طوفانی ای داشت و سقف تاریخی خود و همچنین میدلاین کانال را رو به بالا شکست و هم اکنون در حال تکمیل پولبک به این مقاومت شکسته شده می باشد و موقعیت خرید مناسب برای هدف سقف کانال می باشد. رعایت حد ضرر در خرید واجب است چرا که به دلیل مشاهده واگرایی در RSI  احتمال نزولی شدن این رمزارز هم وجود دارد.

رمزارز مینا  با نماد MINA هم از پروتکل های جدید دنیای رمزارز هاست که به لیست 100 رمزارز بزرگ وارد شده است.  مینا پس از لانچ شدن دو سیکل نزولی و صعودی داشته و هم اکنون در کانالی صعودی در حال حرکت رو به بالا می باشد. واکنش های زیاد به کف و میدلاین و سقف، به این کانال اعتبار کافی بخشیده است. هم اکنون قیمت زیر میدلاین کانال در حال دست و پنجه نرم کردن با این مقاومت است. در صورت شکسته شدن میدلاین می توان برای هدف سقف کانال وارد معامله شد.

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت دو رمز ارز محبوب فنتوم و لونا

در RSI فعلا نشانه ضعفی دیده نمی شود. حمایت های این رمزارز به ترتیب 5/5، 4/5 و 3/3 دلار می باشد و اولین مقاومت تکنیکال در 10 دلار می باشد. موقعیت کم ریسک، خرید در کف کانال و موقعیت پرریسک تر، خرید در قیمت فعلی با حد ضرر 5/4 دلار می باشد.

موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up