آپدیت تحلیل بیت کوین - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

آپدیت تحلیل بیت کوین

آپدیت تحلیل بیت کوین فهرست موضوعات Toggle آپدیت تحلیل بیت کوینبیت کوین سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی بیت کوین را در دو تایم فریم 1 روزه و 4 ساعته بررسی کنیم و مروری به سناریو‌های محتمل پیش روی…

آپدیت تحلیل بیت کوین

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی بیت کوین را در دو تایم فریم 1 روزه و 4 ساعته بررسی کنیم و مروری به سناریو‌های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.

بیت کوین

بیت کوین در تایم فریم روزانه توانسته کانال میانم‌دت نزولی خود را بشکند. با این حال در RSI شاهد ایجاد یک واگرایی هستیم. بنابراین انتظار داریم محدوده 49تا 50 محدوده مقاومتی قوی بیت کوین باشد. بیت کوین قبلا با شکست رو به پائین این محدوده، ریزش خود را آغاز کرد. از منظر تکنیکال بیت کوین نیاز به یک اصلاح دارد. در صورت رؤیت واکنش منفی محتمل در این سطح مقاومتی، می بایست منتظر رسیدن قیمت به محدوده 45 هزار دلاری باشیم.

45 هزار دلار حمایت مهم استاتیک، سقف کانال نزولی و حوالی میانگین متحرک 200 روزه است. بنابر این تست این سطح حمایتی گذشته و عدم نفوذ به زیر آن می تواند همزمان شود با اصلاح موقت و تجدید قوا برای بازگشت بیت کوین به مسیر صعودی و شکست مقاومت 50 هزاری. در صورت شکست این سطح به بالا، اصلاح بعدی تا همین سطح اتفاق خواهد افتاد. سناریوی اول(اصلاح تا 45 هزار) محتملتر است.

ولی بر اساس هر دو سناریو، قیمت فعلی نقطه مناسب خرید نیست. در صورت اصلاح می توان در قیمت پائین تر خرید و در صورت شکست این سطح می توان در پولبک به همین سطح با اطمینان بیشتری وارد این رمزارز شد.

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت دو رمز ارز وان اینچ و دی وای دی ایکس

در تایم فریم 4 ساعته هم بیت کوین مقید به یک خط روند (خط مشکی) در حال صعود است. حرکت صعودی بیت کوین از 5 موج تشکیل شده است. در موج 4 ام اصلاحی، قیمت خط روند را رو به پائین شکست و مجددا به بالای خط روند برگشته است. اما نتوانسته از آن فاصله مناسبی بگیرد.

بنابراین  به دلیل کاهش شتاب افزایشی قیمت(خستگی چارت) شانس برگشت مجدد به زیر این خط روند زیاد است. می توان به دنبال الگوهای الیوت در این حرکت مقطعی بیت کوین و منتظر تشکیل سه موج اصلاحی در آینده این چارت بود. حمایت های مهم در مسیر نزول محدوده 47600 و سپس 43700 و در نهایت محدوده 42500 باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up