تحلیل ارز دیجیتال لایت کوین - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال لایت کوین

تحلیل ارز دیجیتال لایت کوین فهرست موضوعات Toggle تحلیل ارز دیجیتال لایت کوینتحلیل رمزارز لایت کوینتحلیل رمزارز لایت کوین در تایم فریم چهار ساعتهتحلیل رمزارز لایت کوین تاریخ 16 اسفند 1400تحلیل لایت کوینمحدوده ای که قیمتحمایت معتبر بعدینمایش چارت و قیمت روز ارز دیجیتال لایت کوین LTC سلام به همراهان…

تحلیل ارز دیجیتال لایت کوین

LTC

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز لایت کوین را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

تحلیل رمزارز لایت کوین

رمزارز لایت کوین با نماد LTC در تایم فریم روزانه، یک موج شارپ نزولی را از قیمت 107 دلار شروع کرد و بعد از شکست حمایت 96 دلار، تا محدوده 55 دلار نیز ریزش را تجربه کرد و بعد از آن، طبق اصل چرخه بازار در پرایس اکشن، یک روند نزولی شکل گرفت و در حال حاضر، چون قیمت کف‌‌های پایین‌تر ثبت نمی‌کند، انتظار ورود به فاز بعدی، یعنی تریدینگ رنج را داریم.

تحلیل رمزارز لایت کوین در تایم فریم چهار ساعته

برای تحلیل با جزئیات بیشتر وارد یک تایم فریم کوچکتر (۴ ساعته) می‌شویم و با توجه به سوئیچ (تغییر رنگ) دائم ابرکومو و بودن RSI در محدوده متعادل و قدرت کندل‌ها، می‌توانیم انتظار ادامه این تریدینگ رنج را داشته باشیم. در صورت صعود، مقاومت اول، محدوده 70 دلار و مقاومت دوم، محدوده 74 دلار است و در صورت نزول، حمایت اول، محدوده 61 دلار و حمایت دوم، محدوده 56 دلار است.

بیشتر بخوانید!
ارز دیجیتال کامپاند چیست؟

موفق و پرسود باشید.

تحلیل رمزارز لایت کوین تاریخ 16 اسفند 1400

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز لایت کوین را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

تحلیل لایت کوین

در تحلیل لایت کوین با نماد LTC در تایم فریم روزانه در حال اصلاح از قله ماه نوامبر (290 دلار) می باشد. قیمت در این حرکت تا 95 دلار اصلاح کرده و هم اکنون در 100 دلار قرار دارد. این حرکت اصلاحی عمیق مقید به یک خط روند نزولی انجام شده است و مادامی که از زیر این خط خارج نشود انتظار موج صعودی قوی ای از این رمزارز نداریم.

محدوده ای که قیمت

محدوده ای که قیمت در آن قرار دارد محدوده حمایتی معتبریست و قیمت پیش از این 4 بار به  این سطح واکنش نشان داده است. در RSI  هم شاهد ایجاد واگرایی به نفع صعود هستیم. بنابراین انتظار داریم این سطح حمایتی (95 تا 105 دلار) به وظیفه ی خود عمل کند. در این سناریو می توان با شکست خط روند و پولبک به همین سطح حمایتی وارد خرید شد. مقاومت اول 120 دلار می باشد.

حمایت معتبر بعدی

اما در صورتی که شرایط این سناریو اتفاق نیفتد و قیمت در  زیر 95 دلار تثبیت کند انتظار ادامه روند نزولی را داریم و در حمایت معتبر بعدی(69 دلار) به دنبال علائم برگشت و خرید خواهیم بود.

نمایش چارت و قیمت روز ارز دیجیتال لایت کوین

بیشتر بخوانید!
ارز الگوراند


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up