تحلیلی از دو رمزارز تزوس و اتم - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیلی از دو رمزارز تزوس و اتم

تحلیلی از دو رمزارز تزوس و اتم امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی از دو رمزارز محبوب تزوس و و ارز اتم ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم. رمزارز تزوس با نماد XTZ  در تایم فریم هفتگی در یک…

تحلیلی از دو رمزارز تزوس و اتم

امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی از دو رمزارز محبوب تزوس و و ارز اتم ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم. رمزارز تزوس با نماد XTZ  در تایم فریم هفتگی در یک کانال بلند مدت صعودی در حرکت است.

برخورد های زیاد با کف و میدلاین و سقف به این کانال اعتبار کافی بخشیده است. قیمت پس از برخورد با سقف کانال تا میدلاین اصلاح کرده و به یک ناحیه حمایتی مهم رسیده است. محدوده 4-4.5 دلار پیش از این بارها و بارها موجب چرخش قیمت شده است. RSI در نمودار هفتگی به سطح حمایتی خود رسیده و فرضیه چرخش قیمت از این محدوده قوت می گیرد.

همچنین در نمودار روزانه می توان دید که RSI به سطح 30 رسیده و واکنش مثبت نشان داده است. بنابراین می توان در این قیمت به دید کوتاه مدت به خرید فکر کرد. مهمترین مقاومت ها محدوده 5.6، 7.2 و 9 دلار خواهند بود که می توانند به عنوان اهداف حرکتی موج بعدی در نظر گرفته شوند. در صورت نفوذ قیمت به زیر 4 دلار این تحلیل نقض شده و می توان حد ضرر را در همان محدوده تنظیم نمود.

کازمِس با نماد ATOM هم در تایم فریم روزانه مقید به یک کانال صعودی میانمدت در حرکت است. این رمزارز بعد از شکست سقف قبلی خود(30 دلار) سقف جدیدی در 43 دلار به ثبت رسانده و مجدد از سقف کانال تا سقف تاریخی قبلی خود اصلاح کرده است. وقتی قیمت به یک سطح شکسته شده بر می گردد ما می بایست دنبال بهانه ای برای برگشت قیمت باشیم. به نظر می رسد بهانه های زیادی داشته باشیم:

  • وجود میانگین متحرک 200 روزه در نزدیکی قیمت فعلی
  • یک واگرایی خفیف بین قیمت و RSI
  • کاهش حجم معاملات که نشان از پایان سیو سود های بزرگ در این رمزارز می باشد.
  • رسیدن RSI به محدوده 30
  • نشانه های پرایس اکشنی مثبت در تایم فریم های پائینتر
بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت بیت کوین 14 مهر

بنابراین می توان نقطه قیمتی فعلی(27 دلار) این رمزارز را نقطه ای ایده آل برای خرید در نظر گرفت و با رعایت حد ضرر کوچک با هدف اول 43 دلار این رمزارز را در پرتفوی سرمایه گذاری میانمدت خود قرار داد.

موفق و پرسود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up