ارز کوانتوم چیست؟ - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

ارز کوانتوم چیست؟

ارز کوانتوم چیست؟ فهرست موضوعات Toggle ارز کوانتوم چیست؟ارز دیجیتال کوانتوم را بیشتر بشناسیدتاریخچه ارز دیجیتال کوانتومکیف پول ارز دیجیتال کوانتومتکنولوژی کوانتوممزایا و معایب کوانتومنحوه خرید و فروش ارز دیجیتال کوانتوم QTUM تا به حال شما با رمز ارزهای مختلفی آشنا شده اید و بر روی آن ها سرمایه گذاری…

ارز کوانتوم چیست؟

QTUM

تا به حال شما با رمز ارزهای مختلفی آشنا شده اید و بر روی آن ها سرمایه گذاری هایی را هم انجام داده اید. در اصل باید بگوییم ارزهای دیجیتال با اهداف خاصی ایجاد می شوند که هر کدام بتوانند در صدد رفع مشکلی بر آیند.

ارز دیجیتال کوانتوم را بیشتر بشناسید

ارز دیجیتال کونتوام یکی از ارزهای غیر قابل استخراج می باشد، یعنی  به هیچ وجه نمی توان آن را ماین کرد، کوانتوم بر روی یک پروژه متن باز به ایفای نقش می پردازد. این ارز دیجیتال ابتدا به وسیله افرادی که آن را خلق کرده اند استخراج شده و بعد از استخراج تمامی توکن های آن را در اختیار مردم قرار داده اند.

بسیاری از افراد ممکن است هنوز با این رمز ارز آشنا نشده باشند و این سوال را از خود بپرسند که ارز کوانتوم چیست؟ در این جا لازم است که بگوییم کوانتوم ارز دیجیتالی به شمار می رود که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند و می توان در بستر آن معامله های خود را به انجام رساند.

تاریخچه ارز دیجیتال کوانتوم

در این جا لازم است که بگوییم یکی از بنیان گذاران کوانتوم پاتریک دای می باشد که به عنوان رئیس پروژه آن را معرفی می کنند. این فرد مدرک تحصیلی خود را در رشته کامپیوتر اخذ کرد، اما هنگام تحصیل در مقطع دکترا از دانشگاه انصراف داد  و کار خود را در علی بابا شروع کرد.این فرد بر روی پروژه هایی چون میلینگ، فنتوم، وی چین و .. تلاش های زیادی را انجام داده است.  از بنیان گذاران دیگر ارز دیجیتال کوانتوم می توان جردن ارلز و نیل ماهی را نام برد که به عنوان مهندس پروژه و مدیر توسعه به ایفای نقش می پرداختند.

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت دو رمزارز کیک و کوساما

این پروژه توسعه دهنده های زیادی دارد که از میان آن ها می توان استفان را نام برد  که در سال 2017 به این پروژه ملحق شده است.  رمز ارز کوانتوم را در سال 2016 معرفی کردند و عرضه های اولیه آن را در سال 2017 به انجام رساندند که توانستند با عرضه آن ها حدود  15 میلیون دلار را به عنوان سرمایه به دست آورند.

کیف پول ارز دیجیتال کوانتوم

کاربران بیشماری وجود دارند که به خرید ارز دیجیتال کوانتوم می پردازند، از این رو لازم به ذکر است که بگوییم این ارزهای دیجیتال را باید در محل امنی ذخیره کنید تا بتوانید در زمان های مورد نیاز از آن ها استفاده نمایید.برای این منظور کیف پول های دیجیتال مختلفی وجود دارند که مانند بانک ها می توان ارزهای دیجیتال را به آن ها سپرد، تمامی کیف پول های موجود از ویژگی های خاصی برخوردار هستند و بر اساس این ویژگی ها می توان کیف پول کوانتوم را خریداری کرد.

کوانتوم قابلیت استفاده از کیف پول های سخت افزاری را دارا می باشد، بنابراین در انتخاب این کیف پول ها می توانید مطمعن باشید که با هیچ گونه حمله ای رو به رو نخواهید بود. کیف پول هایی چون لجر نانو اس و ایکس نمونه هایی از کیف پول های سخت افزاری هستند.برای استفاده از کیف پول کوانتوم می توانید یک کیف پول را از وب سایت رسمی آن یا دیگر وب سایت ها خریداری کنید. دقت داشته باشید که کیف پول های نرم افزاری در بستری آنلاین فعالیت های خود را به انجام می رسانند.

بیشتر بخوانید!
کال مارجین شدن یعنی چه

تکنولوژی کوانتوم

کوانتوم را ابتدا با هدف این ایجاد کردند که بتواند بخش های از بیت کوین و اتریوم را کنار هم قرار دهد و بلاک چینی را برای بسیاری از کسب و کارها و مشاغل ایجاد نماید. همان طور که در تحلیل کوانتوم گفته شد این پروژه از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند.

مزایا و معایب کوانتوم

همان طور که متوجه هستید ارزهای دیجیتال هر کدام از ویژگی های خاصی برخوردار هستند، این ویژگی ها شامل مزایا و معایب می شود که ارز دیجیتال کوانتوم هم از این حیث مستثنا نیست. در ادامه مطالب به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

  • مزایا:

از مزایا کوانتوم می توان به پشتیبانی از قراردادهای هوشمند اشاره کرد که در بستر این قراردادها می تواند معامله های بین المللی مختلف را به انجام رساند.

مشکل مقیاس پذیری یکی از مواردی است که ارزهای دیجیتال دارا می باشند ارز دیجیتال کوانتوم توانسته است که این مشکل را به خوبی رفع نماید و از مقیاس پذیری بالایی برخوردار باشد.

  • معایب:

از عیب هایی که این ارز دیجیتال دارد این است که به پردازنده های بسیار قویی احتیاج دارد  با توجه به این پردازنده ها هم برق زیادی را مصرف می کند.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال کوانتوم

امروزه با توجه به اینکه کاربران زیادی به استفاده از ارزهای دیجیتال روی آورده اند صرافی های مختلفی هم برای خرید و فروش آن ها ایجاد شده اند. این صرافی ها هرکدام از ویژگی های خاصی برخوردار هستند.برای خرید ارز دیجیتال کوانتوم می توانید به صرافی هایی چون بایننس، هوبی گلوبال و .. مراجعه نمایید. در مقابل این صرافی ها، صرافی های داخلی هم می توانند این ارز دیجیتال را ارائه دهند، اما ممکن است با مشکلاتی زیادی رو به رو شوید.

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت رمزارز هارمونی

استفاده از صرافی های خارجی می تواند برای شما مناسب تر باشد، چرا که قیمت کوانتوم را به صورت لحظه ای به شما نمایش خواهد داد. استفاده از صرافی ها کار دشواری نیست، بلکه به راحتی می توان ثبت نام و احراز هویت خود را به انجام رساند.

بعد از ثبت نام به یک حساب کاربری احتیاج خواهید داشت که بتوانید درخواست های خرید و فروش خود را به آن اضافه نمایید. در نهایت شماره کارت بانکی، آدرس کیف پول و شماره شبای کارت بانکی را باید وارد حساب کاربری خود نمایید.

سایت انگلیسی جهت کسب اطلاعات بیشتر : qtum

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up