ارز پنکیک سواپ - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

ارز پنکیک سواپ

ارز پنکیک سواپ فهرست موضوعات Toggle ارز پنکیک سواپPancake Swap چیست؟قیمت ارز دیجیتال پنکیک سواپارز دیجیتال پنکیک سواپ “Pancake Swap”  چیست؟تاریخچه ارز دیجیتال پنکیک سواپتکنولوژی ارز دیجیتال پنکیک سواپ و توکن CAKE آنمیزان کارمزد در پنکیک سواپ چقدر است ؟حجم مبادلات روزانه پنکیک سواپ چه میزان است ؟سخن پایانی Pancake…

ارز پنکیک سواپ

Pancake Swap چیست؟

ارزهای دیجیتال بسیار متنوع هستند و روز به روز شاهد افزایش آن ها در دنیای رمز ارزها هستیم. در واقع هدف اصلی از ارائه رمز ارزهای جدید حل مشکلی خاص و رفع نواقص ارزهای دیجیتال قبلی می باشد. ارز دیجیتال پنکیک سواپ “Pancake Swap” از ارزهای جدید می باشد که بسیار کاربردی است. اگر می خواهید با این ارز دیجیتال محبوب بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

قیمت ارز دیجیتال پنکیک سواپ

ارز پنکیک سواپ دارای نماد اختصاری CAKE می باشد و با ارزش 1.38 میلیارد دلار توانسته 0.07 درصد از سهم کل بازار را به خود اختصاص دهد.

ارز دیجیتال پنکیک سواپ “Pancake Swap”  چیست؟

  قطعا با مشاهده نام پنکیک سواپ در فهرست جدید ترین ارزهای دیجیتال خیلی از کاربران این سوال در ذهن شان شکل می گیرد که ارز دیجیتال پنکیک سواپ چیست؟ پنکیک سواپ در واقع یک ارز دیجیتال و صرافی غیر متمرکز می باشد و شرایطی را فراهم نموده که کاربران بتوانند بدون نیاز به افتتاح حساب در صرافی و بدون واسطه به صورت همتا به همتا به معامله ارز دیجیتال مورد نظر خود بپردازند. با توجه به شیوه غیر متمرکز و همتا به همتایی که این صرافی ها از آن استفاده می کنند تحت کنترل هیچ گونه مرجع و دولتی قرار ندارند.

بیشتر بخوانید!
ارز دیجیتال زیلیکا چیست؟

به بیانی دیگر می توان گفت که ارز دیجیتال پنکیک سواپ پلتفرمی جهت مبادله غیر متمرکز توکن های BEP20 در بلاک چین اسمارت چین بایننس می باشد. لازم به ذکر است که این بلاک چین به طور اختصاصی در اختیار صرافی بایننس قرار دارد.

این ارز دیجیتال از مدل بازارساز خودکار بهره می برد به این صورت که کاربران با استفاده از آن می توانند توسط استخر نقدینگی ترید نمایند. در واقع دارایی های کاربران این استخرها را پر می کند، به این صورت که به ازای توکن های BEP20 واریزی به استخر توکن های LP(ارائه دهنده نقدینگی) دریافت می کنند. در شبکه پنکیک سواپ مقداری از این توکن ها برای هزینه های معاملاتی صرف می شود.

تاریخچه ارز دیجیتال پنکیک سواپ

تاریخچه و نحوه پیدایش ارز دیجیتال پنکیک سواپ نیز از جمله ابهاماتی است که می تواند برای کاربران وجود داشته باشد. این ارز دیجیتال و توکن آن در سپتامبر سال 2020 در زنجیره هوشمند بایننس عرضه گردید. این توکن در ماه های اولیه سال 2021 توانست عملکرد بی نظیری داشته باشد و نظر کاربران بسیاری را به خود جلب نماید. هدف اصلی این توکن ایجاد انگیزه در افراد به منظور تامین نقدینگی سیستم عامل پنکیک سواپ بود که تا حدودی توانسته به هدف خود دست یابد.

توکن کیک توکنی تورمی است که دارای مقدار مشخص و تعیین کننده نمی باشد و به منظور کاهش عرضه آن مرتبا سوزانده می شود. این توکن هم اکنون در صرافی های معروفی مانند بایننس و پنکیک سواپ مورد معامله قرار می گیرد. با ارائه نقدینگی یا استیک کردن توکن های کیک به راحتی می توان این توکن ها را به دست آورد و سود کسب نمود.

بیشتر بخوانید!
تحلیل ارز دیجیتال متیک (11 خرداد 1401)

تکنولوژی ارز دیجیتال پنکیک سواپ و توکن CAKE آن

کاربران با واریز توکن های LP خود به استخرها می توانند توکن کیک دریافت نمایند و از آن برای کسب SYRUP استفاده کنند. توکن کیک و قابلیت های بی نظیر آن موجب شده که ارز دیجیتال پنکیک سواپ ارزش و جایگاه بالاتری داشته باشد.

بر اساس تحلیل ارز دیجیتال پنکیک سواپ می توان گفت که توکن کیک توکن اختصاصی ارز دیجیتال پنکیک سواپ محسوب می شود که بر بستر شبکه بلاک چین اختصاصی بایننس فعالیت دارد. هم اکنون کاربرای به ازای هر بلاک جدید می توانند 25 توکن کیک به دست آورند. لازم به ذکر است که روزانه 30 هزار بلاک جدید وارد شبکه خواهد شد که موجب می شود در روز تعداد توکن کیک ها به 7500000 عدد برسد. از زمان عرضه توکن کیک تا کنون 174 میلیون دلار توکن ارائه شده است.

میزان کارمزد در پنکیک سواپ چقدر است ؟

صرافی های غیر متمرکز متعددی وجود دارد که از معروف ترین آن ها می توان به 1inch، Uniswap، Sushiswap اشاره نمود. صرافی پنکیک سواپ نیز دارای عملکردی مشابه این صرافی ها می باشد و افرادی که تامین کننده نقدینگی پنکیک سواپ هستند ضمن دریافت توکن های LP می توانند در بخشی از کارمزدهای پلتفرم نیز سهیم باشند.

در پنکیک سواپ میزان کارمزد هر ترید معادل 0.2% درصد می باشد که از این میزان 0.17% به تامین کنندگان نقدینگی و 0.03%  به صندوق پلتفرم اختصاص دارد. صندوق پلتفرم این کارمزد را به ازای سوزاندن توکن ها دریافت می کند. بنابراین همانطور که متوجه شدید میزان کارمزد این پلتفرم چندان زیاد نیست و کاربران خرید ارز دیجیتال پنکیک سواپ می توانند به راحتی و با پرداخت کارمزدی اندک انجام دهند.

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت رمزارز اودیِس

حجم مبادلات روزانه پنکیک سواپ چه میزان است ؟

حجم مبادلات روزانه پنکیک سواپ 328.66 میلیون دلار است و تعداد واحدهای در گردش آن برابر با 132 میلیون می باشد. تعداد کل واحدهای این ارز دیجیتال برابر با 220 میلیون واحد است و توسط صرافی های مختلفی مورد معامله قرار می گیرد. در حال حاضر صرافی پنکیک سواپ با حجم معاملات روزانه 26.25% فعال ترین صرافی این ارز دیجیتال محسوب می شود که طرفداران بسیاری دارد.

سخن پایانی

ارز دیجیتال پنکیک سواپ نوعی پلتفرم بازارساز خودکار محسوب می شود که بر روی شبکه بلاک چین بایننس مشغول به فعالیت می باشد. خرید ارز دیجیتال پنکیک سواپ و توکن کیک آن به روش های مختلفی امکان پذیر است که کاربران به راحتی می توانند از آن ها استفاده نمایند. از جمله این روش ها می توان به استیک توکن یا تامین نقدینگی اشاره نمود. برای یادگیری ارز دیجیتال هیج وقت دیر نیست . پنکیک سواپ هم میتونه یه فرصت باشه.

پنکیک سواپ از موفق ترین پروژه های موجود در BSC محسوب می شود که پیش بینی ها نشان می دهد می تواند آینده درخشانی داشته باشد و شاهد پروژه های بهتر و با کیفیت تری در این زمینه باشیم. اما با توجه به اینکه پنکیک سواپ پروژه ای نوپا می باشد به منظور جلوگیری از ضرر و زیان های احتمالی بهتر است که کاربران مقدار کمتری پول را برای سرمایه گذاری در آن صرف کنند.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات خود را در حوزه ارز دیجیتال افزایش دهید به شما دوره ارز دیجیتال حسین عظیمی را پیشنهاد میکنیم که شمارا به یک تریدر حرفه ‌ای در حوزه ارز های دیجیتال تبدیل می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up