تحلیل قیمت رمزارز اودیِس - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت رمزارز اودیِس

تحلیل قیمت رمزارز اودیِس سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز اودیِس (اودیو) را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم. پروتکل Audius یک سرویس پخش موزیک است که هدف آن ایجاد…

تحلیل قیمت رمزارز اودیِس

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز اودیِس (اودیو) را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

پروتکل Audius یک سرویس پخش موزیک است که هدف آن ایجاد تحول در سیستم سنتی پخش موسیقی است. پلتفرم Audius با استفاده از توکن بومی خود به نام AUDIO، در حال تغییر شیوه تعامل بین هنرمندان و طرفداران آنهاست. در کمتر از یک سال گذشته که اودیس وارد مارکت موسیقی غیر متمرکز شده توانسته بیش از 5 میلیون یوزر را جذب خود کند.

از این رو مارکت کپ 1 میلیارد دلاری برای این پلتفرم که سودای رقابت با اسپاتیفای را دارد عدد بزرگی به نظر نمی رسد و می تواند در سال آینده با رشد کاربرانش اعداد بالاتری را به خود ببیند.

اودیس با نمادAudio  در فروردین ماه قله تاریخی خود را در 4 دلار به ثبت رسانده و بعد از آن تا 0.6 دلار سقوط کرد. دوباره قیمت در شهریور ماه به 4 دلار رسید و مجددا نزولی شد و در محدوده 1.8 دلار تا چند ماه حمایت شد. همزمان با ریزش اخیر بیت کوین از 68 تا 42 هزار دلار، این رمزارز تا 1.3 دلار نزول کرد و این بار مجددا خود را به سطح مهم 1.8 دلار رسانده است.

این محدوده مهمترین محدوده حمایتی-مقاومتی این رمزارز است. با توجه به رسیدن RSI به خط روند نزولی خود انتظار واکنش منفی قیمت به این سطح را داریم و خرید موکول خواهد شد به:

  1. عبور قیمت از محدوده 1.8 دلار که مقارن با میانگین متحرک 200 روزه این رمزارز نیز می باشد.
  2. شکست خط روند نزولی RSI
بیشتر بخوانید!
ارز دیجیتال سیاکوین چیست؟

در این صورت مهمترین مقاومت های اودیو به ترتیب 2.1، 2.5 و 3 دلار خواهد بود.

اما در صورتی که قیمت نتواند از این محدوده عبور کند می توان نزول قیمت تا یکی از دو حمایت های 1.6 و 1.4 دلار را پیش بینی کرد و برگشت قیمت را مجددا در آن سطوح بررسی کرد.

موفق و پرسود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up