تحلیل ارز دیجیتال دی وای دی ایکس - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال دی وای دی ایکس

تحلیل ارز دیجیتال دی وای دی ایکس فهرست موضوعات Toggle تحلیل ارز دیجیتال دی وای دی ایکستحلیل رمزارز دی وای دی ایکستحلیل رمزارز دی وای دی ایکس در تایم فریم 4 ساعتهتحلیل رمزارز دی وای دی ایکس تاریخ 7 مهر 1400تحلیل ارز دیجیتال دی وای دی ایکسمارکت کپ دی وای دی…

تحلیل ارز دیجیتال دی وای دی ایکس

dydx

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز DYDX را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

تحلیل رمزارز دی وای دی ایکس

رمزارز dydx با نماد dydx در تایم فریم ۴ساعته بعد از شکست سطح 3.2 دلار و پولبک به سطح شکسته شده، یک موج شارپ نزولی را تشکیل داده است و بعد از آن، طبق اصل چرخه بازار در پرایس اکشن، ما می‌توانیم شاهد ایجاد یک روند نزولی باشیم.

تحلیل رمزارز دی وای دی ایکس در تایم فریم 4 ساعته

برای تحلیل با جزئیات بیشتر وارد یک تایم فریم کوچکتر (یک ساعته) می‌شویم و مشاهده می‌کنیم که قیمت در تایم فریم یک ساعته، همانطور که انتظار میرفت یک روند نزولی را تشکیل داده است. با توجه به ابرکومو و قدرت کندل‌ها، می‌توانیم انتظار ادامه این روند نزولی را داشته باشیم. در صورت نزول، حمایت اول محدوده 1.55 دلار و حمایت دوم محدوده 1.40 دلار است و در صورت صعود، مقاومت اول، محدوده 2 دلار و مقاومت دوم، محدوده 2.18 است.

تحلیل رمزارز دی وای دی ایکس تاریخ 7 مهر 1400

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی از رمزارز محبوب دی وای دی ایکس داشته باشیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت دو رمز ارز بیت تورنت و فایل کوین

تحلیل ارز دیجیتال دی وای دی ایکس

در تحلیل ارز دیجیتال دی وای دی ایکس با نماد dydx که توکن صرافی غیر متمرکزی با همین نام است این روزها در صدر اخبار کریپتویی می باشد. این صرافی غیر متمرکز معاملات مارجین و فیوچرز و پلتفرم وام دهی جذابی را در خود گنجانده که همگی مزیت های این صرافی نسبت به رقبای غیرمتمرکز خود است. در روزهای گذشته شاهد رشد خیلی خوب این رمزارز همراه با افزایش حجم معاملات هستیم که نشانه خوبی است.

مارکت کپ دی وای دی ایکس

مارکت کپ این پروژه 1/4 میلیارد دلار می باشد و در مقایسه با یونی سواپ 14 میلیاردی 10 برابر کوچکتر است. حال آنکه حجم معاملات روز گذشته در این صرافی 5 برابر صرافی یونی سواپ بوده است. همین آمار و ارقام می تواند توجیه رشد 100 درصدی چند روز گذشته این رمزارز باشد و کاملا منطقی و قابل تحلیل است. از آنجایی که این صرافی نسبا جدید می باشد و تاریخچه معاملاتی کمی از آن در دسترس است نمی توان خیلی به چارت این رمزارز اعتنا کرد.

تایم فریم 4 ساعته

با این حال در تایم فریم 4 ساعته و از حیث پرایس اکشن این رمزارز با حجم بالا و بدون ضعف در حال پیشروی می باشد و سقف های قبلی خود را هر روز می شکند. سطوح 23 و 19 دلار را می توان حمایت های موقت این رمزارز در نظر گرفت. به نظر می رسد ورود پله ای در این قیمت ها با حداکثر 5 درصد پرتفو ریوارد به ریسک خوبی برای کل پورتفوی شما داشته داشته باشد

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت رمزارز لایو پییر

چارت زنده ارز دیجیتال DYDX


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up