تحلیل قیمت دو رمز ارز بیت تورنت و فایل کوین - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت دو رمز ارز بیت تورنت و فایل کوین

تحلیل قیمت دو رمز ارز بیت تورنت و فایل کوین سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی از دو رمزارز محبوب بیت تورنت و فایل کوین ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم. رمزارز…

تحلیل قیمت دو رمز ارز بیت تورنت و فایل کوین

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی از دو رمزارز محبوب بیت تورنت و فایل کوین ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.

رمزارز بیت تورنت با نماد BTT  در تایم فریم روزانه در یک کانال بلند مدت صعودی در حرکت است. برخورد های زیاد با میدلاین و برخوردهای دقیق با کف و سقف به این کانال اعتبار کافی بخشیده است. قیمت پس از برخورد با سقف کانال مقید به یک خط روند نزولی تا کف کانال حرکت کرده و به محض برخورد شاهد واکنش شدید مثبت به آن بوده ایم.

قیمت پس از این واکنش مثبت در 0.002 دلار تا قیمت فعلی(0.004 دلار) رشد کرده و یک نقطه مقاومتی پرتلاقی را رو به بالا شکسته است. نقطه ای که خط روند نزولی، میانگین 100 و میانگین 200 روزه به هم رسیده بودند. اگر کندل امروز بالای این محدوده بسته شود می توان امید تغییر روند میانمدت بیت تورنت را داشت.

با این حال قیمت هنوز یک مقاومت بسیار مهم در پیش دارد و آن هم محدوده 0.004 تا 0.005 دلار می باشد. سناریوی اول این است که بازار نزولی شود در اینصورت شاهد یک برگشت قیمت از این محدوده تا 0.0035 دلار خواهیم بود که در نقش پول بک به ناحیه شکسته شده است و می تواند نقطه خرید خوبی باشد. در صورت حرکت مثبت بیت کوین احتمالا قیمت به بالای 0.005 دلار نفوذ خواهد کرد و مقاومت های بعدی 0.0065 و 0.009 دلار می باشند.

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت اتریوم 10 آذر 1400

فایل کوین با نماد FIL را می توان در یکی از جذابترین نقاط خرید 1 سال گذشته ی خود دید.  هم اکنون قیمت به کف 10 ماهه خود رسیده است. در سه برخورد قبلی شاهد برگشت قیمت بودیم. این بار نیز نشانه های پرایس اکشنی برگشت قیمت را می بینیم.

با توجه به قرار گیری RSI در محدوده اشباع فروش کامل و قیمت در کف قیمتی، سناریوی صعود قیمت محتملترین سناریوی پیش روی این رمزارز است. برای خرید این رمزارز بهتر است منتظر شکست خط روند نزولی بلند مدت بمانیم و سپس آن را با اهداف  اولیه 80 و 120 دلار می توان در سبد میان مدت خود نگه داری کرد.

موفق و پرسود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up