سرمایه گذاری 30 میلیون تومانی - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

سرمایه گذاری 30 میلیون تومانی

سرمایه گذاری 30 میلیون تومانی فهرست موضوعات Toggle سرمایه گذاری 30 میلیون تومانیبهترین سرمایه گذاری با 30 میلیون تومانبهترین سرمایه گذاری با 30 میلیون تومان در سال 1401 سرمایه گذاری 30 میلیونی مناسب در بازار ایران کدام است؟ همه ما معمولا از سرمایه گذاری دو هدف کلی را دنبال می…

سرمایه گذاری 30 میلیون تومانی

سرمایه گذاری 30 میلیونی مناسب در بازار ایران کدام است؟ همه ما معمولا از سرمایه گذاری دو هدف کلی را دنبال می کنیم. یکی از مهمترین اهدافی که از سرمایه گذاری دنبال می کنیم این است که بتوانیم ارزش دارایی های خود را به طور کامل حفظ کنیم و از میزان تورم عقب نمانیم و در واقع از تورم مصون باشیم. هدف دوم ما از سرمایه گذاری این است که بتوانیم به درآمد بیشتر و به ثروتی مناسب برسیم.

شما اگر با سرمایه گذاری 30 میلیونی خود نتوانید این دو هدف را به دست آورید شکست خورده اید. باید توجه داشته باشید که در این شرایط اگر سی میلیون تومان سرمایه گذاری کنید و بعد از یک سال مبلغ کمتری را به دست آورید یک نوعی از زیان است و اگر مبلغی به دست آورید که از نرخ تورم کمتر بوده باشد باز نوع دیگری از زیان محسوب می شود.

بهترین سرمایه گذاری با 30 میلیون تومان

برخی از بازارها هستند که شما می توانید در آنها سرمایه گذاری 30 میلیونی انجام دهید. بی شک شمایی که این روز ها توانسته اید مبلغی را پس انداز کنید قصد دارید که این پول را در جایی سرمایه گذاری کنید که ارزش آن به مرور زمان و با میزان تورم کاهش پیدا نکند. برای این کار شما باید بهترین بازارهای سرمایه گذاری در ایرا را شناسایی کنید و نسبت به ورود در بهترین آنها اقدام کنید.

بیشتر بخوانید!
5 فرصت سرمایه گذاری در شرایط اقتصادی بد و تورم شدید

سرمایه گذاری امری بسیار مهم می باشد به خصوص در شرایطی بازارها با نوسانات بسیار زیادی روبرو هستند. به همین دلیل شما نیاز به مشاوره دارید و ما می خواهیم به شما در خصوص سرمایه گذاری 30 میلیونی مشاوره هایی بدهیم  و بهترین سرمایه گذاری ها را معرفی کنیم. برخی از مهمترین بازارها و محبوب ترین بازارها که شما می توانید با این مبلغ به آنها وارد شوید عبارت اند از:

  • بازار سرمایه یا همان بازار بورس : یکی از بازارهای بسیار مهم در هر کشوری بازار اوراق بهادار یا همان بازار بورس می باشد. این بازار از این جهت دارای اهمیت بالایی می باشد که می تواند برای کشور فواید بسیار زیادی داشته باشد و موجب رونق چرخ اقتصادی کشور شود. از مهمترین مزایای این بازار می توانیم به قدرت نقدشوندگی بسیار بالای این بازارها اشاره کنیم. اما این بازار برای سرمایه گذاری 30 میلیون تومانی کمی پر ریسک هستند و باید به صورت غیر مستقیم به این بازارها وارد شده و اقدام به سرمایه گذاری کنید.
  • بازار طلا و جواهرات (اعم از محصولات زینتی و یا خرید و فروش انواع سکه )/: یکی دیگر از بازارهایی که سرمایه گذاری 30 میلیونی در آن می تواند برای شما پر سود باشد همین بازار طلا و جواهرات محسوب می شود. شما با ورود به این بازار می توانید خیالتان از نرخ تورم راحت باشید چرا که مهمترین مزیت این بازار حرکت بر مدار نرخ تورم می باشد. گاهی از نرخ تورم پیشتر و گاهی با نرخ تورم همسو می باشد. به همین دلیل یکی از گزینه های بسیار مناسب برای شما می باشد که می توانید به صورت مستقیم به آن ورود نمایید.
  • بازار ملک و املاک: این بازار از جمله پر سودترین انواع بازارها می باشد. اما باید بدانید که سرمایه گذاری 30 میلیون تومانی در این بازار کاملا محال و غیر ممکن می باشد. به همین دلیل باید برای سرمایه گذاری با این مبلغ به فکر بازارهای دیگری باشید چرا که اجازه ورود و امکان ورود به این بازارها را با این مبالغ ندارید. سرمایه اولیه مورد نیاز برای این بازارها چیزی حدود چندین میلیارد تومان  می باشد و با مبالغ کمتر از این امکان ورود به این بازارها به هیچ وجه برای هیچ کس امکان پذیر نیست.
  • بازار ارز های رایج مانند دلار: این بازار یکی از مهمترین بازارهای ایران محسوب می شود. بازاری که حضور در آن می تواند زندگی شما را متحول سازد. شما می توانید سرمایه گذاری 30 میلیون تومانی در این بازار را به صورت مستقیم انجام دهید و نیازی به تخصص و دانش خاصی برای انجام این کار هم ندارید. تنها کافی است که به یکی از صرافی های مجاز رفته و برای خرید میزانی معادل سی میلیون تومان، ارز خارجی مانند دلار اقدام کنید. نرخ ریسک در این بازار بسیار پایین و نرخ سود در این بازار به شکل مناسبی بالا می باشد. البته که این یک مزیت محسوب نمی شود.
  • ورود به بازار سپرده های بانکی: به شما توصیه می کنیم که سرمایه گذاری 30 میلیونی را در بانک ها انجام ندهید. چرا که میزان سودی که شما از بانک در پایان یک سال دریافت میکنید از نرخ تورمی که در سال گذشته تجربه کرده اید بسیار پایین تر می باشد. به همین دلیل شما نمی توانید به آنچه که هدف اصلی شما از سرمایه گذاری بوده است برسید. مطابق اطلاعات مطرح شده در قسمت مقدمه در صورت سرمایه گذاری در بانک احتمال بسیار زیاد زیان نوع دوم را تجربه خواهید کرد.
  • سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال: از دیگر بازارهایی که شما می توانید به آنها ورود کنید و در آن سرمایه گذاری 30 میلیونی خود را انجام دهید بازار ارزهای دیجیتال می باشد. این بازارها با نوسانات زیادی روبرو هستند و به صورت پیش فرض ورود به آنها برای شما با ریسک بسیار بالایی همراه می باشد. اما وضعیت فعلی این بازارها به گونه ای است که برخی از افراد به آن روی می آورند می خواهند در آن سرمایه گذاری کنند. مبلغ سی میلیون تومان برای این نوع از سرمایه گذاری مبلغ تقریبا مناسبی محسوب می شود.
بیشتر بخوانید!
بازارهای مالی اسلامی

بهترین سرمایه گذاری با 30 میلیون تومان در سال 1401

برای سرمایه گذاری 30 میلیونی در سال 1401 یکی از بهترین بازارهایی که برای شما میخواهیم معرفی کنیم ورود به صندوق های سرمایه گذاری می باشد. این صندوق ها به این صورت عمل می کنند که تمامی سرمایه ها را از سرمایه گذاران مختلف جمع می کنند و بعد بر اساس دانش و تجربه ای که دارند اقدام به سرمایه گذاری در بازارهایی می کنند که مطابق تحلیل ها و پیش بینی ها شرایط خوبی را تجربه خواهد کرد. بهترین سرمایه گذاری با 30 میلیون تومان صندوق های سرمایه گذاری می باشند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up