سرمایه گذاری 10 میلیونی - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

سرمایه گذاری 10 میلیونی

سرمایه گذاری 10 میلیونی فهرست موضوعات Toggle سرمایه گذاری 10 میلیونیبا 10 میلیون تومان چگونه سرمایه گذاری کنیم؟بهترین سرمایه گذاری با ده میلیون تومانکارآفرینی در مشاغل کم هزینهسخن پایانی سرمایه گذاری 10 میلیونی آیا برای ما سرمایه گذاری سودآوری محسوب می شود؟ معمولا در این شرایط اقتصادی به دست آوردن…

سرمایه گذاری 10 میلیونی

سرمایه گذاری 10 میلیونی آیا برای ما سرمایه گذاری سودآوری محسوب می شود؟ معمولا در این شرایط اقتصادی به دست آوردن سرمایه های زیاد برای سرمایه گذاری کار ساده ای محسوب نمی شود. به همین دلیل بسیاری از افراد مبالغ کمی برای سرمایه گذاری دارند اما نمیدانند که آیا با این مبلغ می شود وارد بازار سرمایه گذاری شده و از آن سرمایه گذاری سود خوبی را به دست آورد؟

با توجه به طرح این سوال ما قصد داریم در این مقاله به بررسی روش های سرمایه گذاری و بهترین سرمایه گذاری با ده میلیون تومان بپردازیم، بنابراین با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

با 10 میلیون تومان چگونه سرمایه گذاری کنیم؟

به صورت کلی سرمایه گذاری 10 میلیونی برای ما می تواند همراه با دو استراتژی کلی باشد. یکی اینکه ما سعی کنیم بازاری را پیدا کنیم و با بررسی میزان ریسک، وارد این بازار شویم، ده میلیون تومان خود را تبدیل به دارایی های قابل رشد کنیم و منتظر کسب سود باشیم، روش دیگر هم این است که سعی کنیم با این مبلغ کسب و کاری را راه اندازی کنیم که در ادامه برای ما سودآور باشد. به همین دلیل ما انتخاب هایی که در هر دو استراتژی پیش رو داریم را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بهترین سرمایه گذاری با ده میلیون تومان

به صورت کلی سرمایه گذاری 10 میلیونی برای ما چندان چشم انداز خوبی ندارد اگر به صورت هوشمندانه برای این کار اقدام نکنیم. از همین رو شما باید به خوبی با بازارهایی که ورود به آنها با این مبلغ ممکن می باشد شناخت کافی داشته باشید و بر اساس شرایط موجود در هر بازار برای ورود به هر یک از آنها که شرایط بهتری دارند اقدام کنید. بهترین کار برای شما در خصوص این انتخاب مشاوره با کارشناسان معتبر می باشد. اما مهمترین بازارهای پیش روی شما عبارت اند از:

  1. سرمایه گذاری در بانک یا موسسات مالی
بیشتر بخوانید!
سرمایه گذاری ارز دیجیتال

شاید ایمن ترین و کم ریسک ترین سرمایه گذاری 10 میلیونی برای ما وارد کردن سرمایه به بانک ها و موسسات مالی در حساب های سپرده گذاری باشد. در این صورت شما هیچ ریسکی را تجربه نخواهید کرد و بر اساس قراردادی که بسته می شود سالانه میزان سود ثابتی را دریافت می کنید. اما با توجه به اینکه نرخ تورم در ایران بسیار بالاتر از میزان سود بانکی و موسسات مالی می باشد این سرمایه گذاری برای ما چندان تفاوتی با پس انداز کردن ندارد.

  1. سرمایه گذاری در بازار سکه و طلا

از دیگر بازارهایی که می شود در آن سرمایه گذاری 10 میلیونی را انجام داد بازارهای سکه و طلا هستند. البته شما در بازارهای سکه با این مبلغ و در حال حاضر نمی توانید یک سکه تمام را خریداری کنید اما می توانید با خرید ربع سکه وارد بازار شوید. در مورد طلا اما گزینه های زیادی دارید که می تواند برای شما سودآور باشد. انتخاب این بازار بستگی به نمودار رشد طلا در چند سال گذشته و ارزیابی شرایط بازار در آینده دارد.

  1. سرمایه گذاری در بازار دلار و یا رمز ارزها

سرمایه گذاری 10 میلیونی در بازارهای دلار و یا ارزهای دیجیتالی برای شما ممکن می باشد اما اگر این میزان سرمایه را وارد بازار رمز ارزها کنید چندان توانایی مالی بالایی برای سرمایه گذاری ندارید. در عوض می توانید به بازار دلار وارد شوید اما باید به شما بگوییم بعد از رشد ده برابری این بازار از سال 96 تا 400، این بازار در سال 1400 رشد ده درصدی را تجربه کرده است که این به معنای کمتر بودن میزان سوددهی حتی نسبت به بانک ها می باشد. البته در سال 1401 ما رشد بیشتری را تجربه کردیم اما نوسانات موجب می شود همیشه با دید مثبتی به آن نگاه نکنیم.

  1. سرمایه گذاری در بازار بورس
بیشتر بخوانید!
5 فرصت سرمایه گذاری در شرایط اقتصادی بد و تورم شدید

سرمایه گذاری 10 میلیونی در بازار بورس یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما می باشد. اما باید به شما در این رابطه بگوییم که شما نباید به این بازارها به صورت مستقیم وارد شوید مگر اینکه دانش، تخصص و مهارت و زمان کافی را برای تحلیل بازار داشته باشید. اگر چنین شرایطی را ندارید برای ورود به بازار بورس با این مبلغ از روش غیر مستقیم و صندوق های سرمایه گذاری استفاده کنید.

کارآفرینی در مشاغل کم هزینه

یکی دیگر از راهکارهای شما برای سرمایه گذاری 10 میلیونی این است که کسب و کارهای کم هزینه را راه اندازی کنید تا به واسطه پیشرفت در این کسب و کارها بتوانید سود قابل توجهی را به مرور زمان به دست آورید. به همین دلیل ما در این بخش میخواهیم به معرفی چند مورد از بهترین روش های سرمایه گذاری با ده میلیون تومان در کسب و کارهای کوچک بپردازیم و این مشاغل را برای شناخت بیشتر شما، به شما معرفی کنیم. برخی از بهترین انتخاب های شما در این رابطه عبارت اند از:

  •     راه اندازی کلاس تدریس خصوصی آنلاین
  •     راه اندازی فروشگاه چای و دمنوش
  •     راه اندازی خدمات تیفتین(ناهار مختصر)
  •     ارائه آموزش آشپزی
  •     درست کردن شکلات
  •     راه اندازی کلاس های آموزشی زبان های خارجه
  •     راه اندازی فروشگاه های سیار خوراکی های یخی و نوشابه
  •     راه اندازی کارگزاری بیمه
  •     ورود به بازاریابی چند سطحی
  •     ورود به رشته شمع سازی و فروش شمع
  •     درست کردن انواع ترشی جات
  •     ساخت عود و یا جای عود
  •     تولید انواع لیوان های یکبار مصرف
  •     تولید گوش پاک کن
  •     درست کردن چیپس و سیب زمینی سرخ کرده
بیشتر بخوانید!
چگونه کوچینگ شویم؟

تمامی این موارد کسب و کارهایی هستند که شما می توانید با سرمایه ای حدود ده میلیون تومان برای راه اندازی آنها اقدام کنید. البته با توجه به شرایط اقتصادی ایران شاید در زمان مطالعه این مطلب راه اندازی برخی از این کسب و کارها با ده میلیون تومان دیگر برای شما ممکن نباشد.

سخن پایانی

سرمایه گذاری 10 میلیونی در صورتی که به صورت هوشمندانه و بر اساس مشاوره های درست صورت بگیرد می تواند برای شما سودآور باشد. اما اگر به صورت ناآگاهانه وارد این بازار شوید نمی توان با این مبلغ رشد خوبی را برای شما تصور کرد. به همین دلیل توصیه میکنیم حتما از مشاوره های افرادی که در این زمینه تجربه دارند استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up