سرمایه گذاری در بورس - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس فهرست موضوعات Toggle سرمایه گذاری در بورسنحوه ثبت نام در بورسچرا سرمایه گذاری در بورس    مزایای سرمایه گذاری در بورس سرمایه گذاری در بورس چگونه انجام می شود؟ با وجود شرایط اقتصادی حال حاضر و میزان تورمی که باعث می شود ارزش نقدینگی ما روز به…

سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس چگونه انجام می شود؟ با وجود شرایط اقتصادی حال حاضر و میزان تورمی که باعث می شود ارزش نقدینگی ما روز به روز کمتر شود همه ما به فکر سرمایه گذاری می افتیم. در این بین بورس یکی از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری محسوب می شود.

مهم ترین دلیل آن هم این است که شما میتوانید با میزان سرمایه ای پایین وارد بورس شده و اقدام به سرمایه گذاری کنید. اما چگونه می توانید در بورس سرمایه گذاری کنید و اینکه اصلا چرا سرمایه گذاری در بورس؟ با ما همراه باشید تا شیراط سرمایه گذاری در این بازار محبوب را برای شما شرح دهیم و مورد بررسی قرار دهیم.

نحوه ثبت نام در بورس

در ابتدا شما باید از طریق یکی از وب سایت های کارگذاری ها برای ثبت نام اقدام کنید. سپس با دریافت کد می توانید به مراکز معرفی شده رفته و در دفاتر پلیس به اضافه ده که به شما معرفی می شود عملیات احراز هویت خود را انجام دهید. در نهایت کد بورسی شما ثبت می شود و به شما تحویل می شود.

شما نرم افزار ورود به معاملات را دانلود می کنید و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد به بازار می شوید. درست از این نقطه امکان سرمایه گذاری در بورس برای شما فراهم است و شما می توانید سرمایه گذاری خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید!
سرمایه گذاری با 80 میلیون

چرا سرمایه گذاری در بورس    

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که برداشت ها از بورس با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. هر کدام از ما به فراخور تجربیات خودمان و یا اطرافیانمان برداشت های خودمان را داریم که می تواند گاها این موارد با یکدیگر متضاد هم باشد.

برخی از ما بنا به دلایل مختلفی امکان دارد گمان کنیم سرمایه گذاری در بورس یک امر بسیار ساده می باشد که به راحتی شما می توانید وارد شوید و نسبت به دریافت سود قابل توجهی اقدام کنید. اما در سوی مقابل برخی دیگر از افراد هستند که بر این باور اند که اتفاقا این کار بسیار پیچیده می باشد و اگر بدون داشتن راهنما وارد این بازار شوید نمی توانید سود کنید و زیان های زیادی هم میبینید.

در مطالب قبلی به این موضوع اشاره کردیم که ما دو روش کلی برای سرمایه گذاری داریم. یکی از روش های سرمایه گذاری، نوع مستقیم این کار می باشد. اگر شما به صورت مستقیم بخواهید وارد بازار بورس شوید دقیقا این دو حالت برای شما ممکن است رخ بدهد.

یعنی امکان دارد به این نتیجه برسید که ساده است یا به این نتیجه برسید که دشوار است. اما روش دیگری از سرمایه گذاری وجود دارد که به آن روش سرمایه گذاری غیر مستقیم می گویند. در روش سرمایه گذاری غیر مستقیم شما می توانید این دو حالت را از بین ببرید و در یک حد میانه اقدام به سرمایه گذاری کنید.

فراموش نکنید که این دو برداشت از این موضوع میاد که ما در مبحث سرمایه گذاری در بورس دقیقا با دو مبحث مختلف رو به رو هستیم. ما در واقع یکی با بازار بورس طرفیم یکی هم با سرمایه گذاری در این بازار رو به رو هستیم.

بیشتر بخوانید!
فرمول مدیریت سرمایه گذاری

بازار بروس یک بازار بسیار پیچیده و دشوار می باشد که بررسی و تحلیل آن نیاز به دانش و تجارت بسیار زیادی دارد. اما سرمایه گذاری در بورس دقیقا در نقطه مقابل خود بازار بورس قرار دارد. این نوع سرمایه گذاری می تواند ساده ترین و یکی از مطمئن ترین انواع روش های سرمایه گذاری باشد که شما می توانید با هر میزان از سرمایه وارد بازار شده و نسبت به فعالیت در آن اقدام کنید.

اگر شما به صورت غیر مستقیم وارد بورس شوید به یکی از راحت ترین و ساده ترین روش های سرمایه گذاری روی آورده اید. در این نوع از سرمایه گذاری شما مبلغی را به عنوان سرمایه در اختیار کارشناسان و مشاوران قرار می دهید و آنها برای شما تحلیل ها را انجام می دهند و سرمایه گذاری را انجام میدهند.

به این ترتیب شما دیگر دغدغه انجام کار و تحلیل ها را نخواهید داشت و این امر برای شما بسیار ساده خواهد بود و به راحتی انجام می شود. در ادامه پاسخ به این سوال که چرا سرمایه گذاری در بورس می تواند برای مفید باشد لازم است برخی از مهم ترین مزایای این روش سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار دهیم.

مزایای سرمایه گذاری در بورس

در این بخش می خواهیم برخی از مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در بورس را مورد بررسی قرار دهیم تا اگر قصد سرمایه گذاری دارید این روش را با آگاهی از تمامی مزایای آن انتخاب کنید.

  • یکی از مهم ترین دغدغه های ما در زمان سرمایه گذاری میزان نقد شوندگی پول مان می باشد. در این بازار شما سریع تر از سایر روش های می توانید سرمایه خود را به پول نقد نزدیک کنید.
  • این نوع سرمایه گذاری فقط برای شما به تنهایی دارای منفعت نمی باشد. چرا که رونق بازار بورس می تواند باعث رشد اقتصادی شود و می تواند به بسیاری از تولیدی ها و بسیاری از مجموعه های داخلی رونق ببخشد. در حقیقت یک نوع مولد محسوب می شود.
  • این نوع سرمایه گذاری تفاوت های زیادی با سرمایه گذاری در بانک دارد. در سرمایه گذاری در بورس شما وابسته به تورم نیستید و میزان مشخصی از سود برای شما تعریف نشده است. یعنی این طور نیست که یک میزان ثابت ده الی بیست درصدی برای شما تعریف شود. بلکه گاهی شما تا بیش از صد در صد می توانید در این بازار به سود برسید.
  • سرمایه گذاری در بورس بسیار متنوع می باشد. یعنی این امکان را به شما می دهد که شما انتخاب های بسیار زیادی داشته باشید برای سرمایه گذاری خودتان. این امر میتواند موجب شود با داشتن انتخاب های بیشتر درصد موفقیت خود را نیز افزایش دهید.
بیشتر بخوانید!
سرمایه گذاری زمین

شما می توانید به روش غیر مستقیم وارد بازار بورس شوید. سرمایه گذاری در بورس اگر زیر نظر کارشناسان معتبری انجام شود می تواند این امکان را برای شما فراهم کند که با خیالی آسوده نسبت به دریافت سرمایه های خود اقدام کرده و سرمایه قابل توجهی را در این زمینه به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up