تحلیل رمز ارز ریپل و استلار - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتالسرمایه گذاری

تحلیل رمز ارز ریپل و استلار

تحلیل رمز ارز ریپل و استلار فهرست موضوعات Toggle تحلیل رمز ارز ریپل و استلاررمزارز ریپلرمزارز استلار سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز با تحلیل قیمت دو رمزارز ریپل و استلار با نماد XRP  و XLM در خدمتتان هستیم. در این مقاله، سطوح مهم قیمتی این دو رمزارز…

تحلیل رمز ارز ریپل و استلار

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز با تحلیل قیمت دو رمزارز ریپل و استلار با نماد XRP  و XLM در خدمتتان هستیم. در این مقاله، سطوح مهم قیمتی این دو رمزارز را بررسی می‌کنیم. در آخر سناریوی محتمل کوتاه مدت حرکت قیمتشان را نیز اعلام می کنیم.

رمزارز ریپل

رمزارز ریپل در تایم فریم روزانه حرکت نزولی خود را از قله 1/95 دلاری در یک کانال آغاز کرد و نهایتا با عبور از همه حمایت های استاتیک و هر دو میانگین متحرک 100 و 200 روزه در کف 0/5 دلاری آرام گرفت. پس از تشکیل یک کف دو قلو در این محدوده، قیمت یک حرکت صعودی سریع آغاز کرد و در 21 روز گذشته مقید به خط روند سبز حرکت کرد.

قدرت روند به قدری بود که میانگین متحرک 200 روزه فقط یک روز توانست جلوی رشد قیمت را بگیرد و نهایتا ریپل مووینگ 100 و 200 روزه خود را رو به بالا شکست و از سقف کانال نزولی خارج شد.  اینک ریپل در محدوده 1 دلاری درگیر مقاومت استاتیک مهم خود می باشد. به دلیل قرار گیری RSI در محدوده اشباع فروش و وجود مقاومت روانی 1 دلاری، سناریوی محتمل اصلاح موقت ریپل می باشد. این اصلاح قیمتی می تواند تا 0/80 تا 0/85 رخ دهد.

در این صورت پول بک نیز انجام شده و ریپل جان دوباره ای برای رشد تا سطح 1 دلار خواهد داشت. در هر صورت با شکست محدوده یک دلاری رو به بالا، قیمت می تواند در گام اول  به 1/25 دلار برسد. دو مقاومت بعدی، 1/6 و 2 دلار می باشند.

بیشتر بخوانید!
معرفی بایننس کوین

رمزارز استلار

اما رمزارز استلار  هم در بازار نزولی 3 ماهه اخیر، از قیمت 0/80 دلار تا 0/20 دلار ریزش کرد. در مسیر نزولی هیچ کدام از میانگین های متحرک 100 و 200 روزه نتوانستند حمایت جدی ای از قیمت بکنند. ­­قیمت در کف 0/20 دلاری که مقارن با قله ماینور قبلی بود برگشت زد و با رشد بیش از 75 درصدی اینک خود را به محدوده 0/30 دلاری رسانده است. استلار در سطح قیمتی فعلی درگیر مقاومت استاتیک خود است.

میانگین متحرک 100 روزه هم همینجاست. احتمال برگشت قیمت و اصلاح از این قیمت بسیار بالاست. RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد. توجه به خط روند صعودی کوتاه مدت واجب است. در صورت شکست این خط روند رو به پائین، قیمت می تواند تا 0/29 کاهش پیدا کند. ولی در صورت واکنش مثبت به این خط روند قیمت مجددا شانس خود را برای شکست محدوده مقاومت 0/35 دلار رو به بالا امتحان خواهد کرد. در صورت نفوذ و تثبیت قیمت بالای این محدوده مقاومت های بعدی 0/40 و 0/56 می باشد.

ممنون از توجه شما، موفق و پر سود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up