تحلیل رمزارز تل کوین و وی چین - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

تحلیل رمزارز تل کوین و وی چین

رمزارز تل کوین و وی چین سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب Telcoin و VeChain را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم رمزارز تلکوین با…

رمزارز تل کوین و وی چین

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب Telcoin و VeChain را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم

رمزارز تلکوین با نماد TELدر تایم فریم روزانه خود مقید به یک روند صعودی 8 ماهه در حال حرکت بوده است این رمزارز هم در ریزش چند ماه قبل بازار از سقف 0/06تا 0/01 ریزش کرد. در ادامه این رمزارز از روند نزولی خود خارج شد و پولبک به خط روند شکسته شده نیز دقیقا در محل تقاطع دو خط روند نزولی و صعودی شکل گرفت.

ناحیه مقاومتی مهم این رمزارز محدوده 0/020 تا 0/024 دلار می باشد. قیمت یک بار این محدوده مهم را به بالا شکسته و اکنون در حال تکمیل پولبک به این محدوده است. نفوذ قیمت بالای سطح 0/024 و تثبیت قیمت بالای این سطح می تواند شروع یک روند صعودی جدید و موقعیت خرید با حد ضرر 0/020 باشد. مقاومت های پیش رو به ترتیب 0/03 و 0/04 و 0/06 می باشد. نفوذ قیمت به زیر خط روند سبزِ صعودی هم می تواند موقعیت خروج یا سیگنال سِل باشد.

اما ویچین، با نماد VET  در یک روند صعودی 10 ماهه (خط روند سبز کم رنگ ) در حال حرکت بوده است. این رمزارز هم در ریزش اخیر بازار افت شدیدی داشت که  از 0/27 دلار آغاز شد و در 0/05 دلار به پایان رسید و از آن پس مقید به روند صعودی قویتری(سبز پر رنگ) در حال رشد است و در این مسیر میانگین های متحرک 100 و 200 روزه خود را رو به بالا شکسته و پولبک نیز تکمیل شده است. قیمت اینک درگیر با محدوده مقاومتی مهم 0/13 تا 0/145 دلار می باشد. خرید این رمزارز فقط در دو حالت عاقلانه است:

  1. بعد از عبور از 0/145 و تثبیت بالای این قیمت با اهداف 0/185 و 0/25 دلار با رعایت حد ضرر 0/13 دلار
  2. در صورت نزولی شدن مجدد بازار، خرید در محدوده خط روند 10 ماهه ( خط روند سبز کم رنگ) و محدوده 0/1 دلار
بیشتر بخوانید!
انواع سرمایه گذاری

ممنون از توجه شما، موفق و پر سود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up