تحلیل رمزارز انجین و نییر - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتالسرمایه گذاری

تحلیل رمزارز انجین و نییر

تحلیل رمزارز انجین و نییر فهرست موضوعات Toggle تحلیل رمزارز انجین و نییررمزارز انجیننییِر سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب ENJ و NEAR را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی…

تحلیل رمزارز انجین و نییر

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی دو رمزارز محبوب ENJ و NEAR را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم

رمزارز انجین

رمزارز انجین با نماد ENJ در 8 ماه گذشته مقید به یک کانال صعودی میان مدت در حرکت بوده است. برخورد های متعدد قیمت با سقف، کف و میدلاین به این کانال اعتبار کافی می دهد. در ریزش اخیر بازار، قیمت این رمزارز از سقف کانال 92/3 تا کف کانال ( 9/0دلار) نزول کرد.برخورد به کف کانال باعث شکل گیری یک روند صعودی شده است. در این حرکت صعودی، قیمت توانسته است از سد میانگین های متحرک 100 و 200 روزه خود عبور کند.

قیمت همچنین توانسته مقاومت مهم 92/1 را نیز بشکند و به نظر می رسد در حال پول بک به این محدوده است.  خرید در حوالی 92/1 تا 2 دلار با حد ضرر چند درصد پائینتر می تواند جذاب باشد. تارگت بعدی 77/2 و تارگت و مقاومت  مهم بعدی 96/3 می باشد. نگه داری میانمدت این رمزارز با حد ضرر کف کانال ریوارد به ریسک عالی دارد.

نییِر

نییِر، با نماد NEAR هم در کانال صعودی یک ساله خود در حرکت بوده است. پس از نزول شدید قیمت از سقف کانال( 5/7 دلار) تا کف کانال (5/1 دلار) این رمز ارز حرکت پر شتاب صعودی خود را آغاز و از میانگین های 100 و 200 روزه خود با قدرت عبور کرده است.

بیشتر بخوانید!
شرکت های سرمایه گذاری

اینک قیمت پس از شکست میدلاین کانال و برخورد با منطقه مقاومتی 8/6 پول بک خود به میدلاین کانال را نیز تکمیل کرده است. به دلیل اشباع خرید در RSI انتظار رنج زدن قیمت بین میدلاین و ناحیه مقاومتی سقف قبلی را داریم. در صورت نفوذ به زیر میدلاین حمایت 2/4 می بایست به وظیفه خود عمل کند. موقعیت های کم ریسک خرید به ترتیب در این قیمت ها هستند:

  1. خرید در صورت تثبیت قیمت بالای 5/7 دلار با حد ضرر 8/6
  2. خرید در صورت برگشت قیمت به ناحیه 8/3 تا 2/4
  3. خرید در حوالی قیمتی فعلی با حد ضرر چند درصد پائینتر از میدلاین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up