بهترین صندوق سرمایه گذاری - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

بهترین صندوق سرمایه گذاری

بهترین صندوق سرمایه گذاری فهرست موضوعات Toggle بهترین صندوق سرمایه گذاریمزایای صندوق های سرمایه گذاریبهترین و پر سود ترین صندوق سرمایه گذاری بهترین صندوق سرمایه گذاری کدام است و چگونه می توانیم بهترین صندوق های موجود برای یک سرمایه گذاری موفق را شناسایی کنیم؟ حتما می دانید که به دلیل…

بهترین صندوق سرمایه گذاری

بهترین صندوق سرمایه گذاری کدام است و چگونه می توانیم بهترین صندوق های موجود برای یک سرمایه گذاری موفق را شناسایی کنیم؟ حتما می دانید که به دلیل تورم، مسائل سیاسی و بسیاری موارد دیگر بازار های سرمایه گذاری با ریسک های بسیار بالایی رو به رو شده اند. این میزان ریسک باعث می شود بسیاری از افراد ندانند که باید کجا و چگونه سرمایه گذاری کنند.

از طرفی هم باید به این نکته اشاره داشت که نمی توانیم سرمایه خود را هم بلا استفاده بگذاریم. چرا که تورم باعث می شود میزان سرمایه ای که داریم روز به روز کاهش پیدا کند. از طرفی هم نمی دانیم وارد کدام بازار شویم چرا که هر بازار با ریسک های بسیار بالایی رو به رو است. در این شرایط واقعا چه کاری را باید انجام دهیم تا به نتیجه مطلوب و مورد نظر خود برسیم.

چرا در این مطلب قصد داریم بهترین صندوق سرمایه گذاری را به شما معرفی کنیم؟ چرا شما به دنیال بهترین صندوق سرمایه گذاری در ایران هستید؟ دلیل این است که می خواهید سرمایه گذاری کنید و میزان ریسک خود را تا حد امکان کاهش دهید و سود بیشتری را در این بازار به دست آورید. به همین دلیل است که سراغ بهترین راه کار برای سرمایه گذاری یعنی ورود به بازار صندوق های سرمایه گذاری رفته اید.

این صندوق ها دارای مزایای بسیار زیادی هستند که در نتیجه این مزایا و ویژگی های منحصر به فرد میزان ریسک شما کاهش می یابد و سود قابل توجهی در انتظار شما خواهد بود. اما این صندوق ها چگونه می توانند در این بازار پر نوسان ریسک کمی برای سرمایه داشته باشند. در ادامه قصد داریم پیش از معرفی بهترین صندوق سرمایه گذاری به شما مزایای این سرمایه گذاری را معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید!
ایده سرمایه گذاری لحظه ای

مزایای صندوق های سرمایه گذاری

تا به این جای مطلب به شما گفته ایم بهترین سرمایه گذاری ورود به بازار صندوق های سرمایه گذاری می باشد. از طرفی شما می خواهید در این بازار به سراغ بهترین صندوق سرمایه گذاری رفته و پر سود ترین صندوق سرمایه گذری را شناسایی کنید.

اما بهتر است ابتدا با مزایای این صندوق ها رو به رو شوید. این صندوق ها با توجه به تجمیع سرمایه های خرد و کلان این امکان را فراهم می کند که صاحب صندوق دارای سرمایه قابل توجهی شود. افزایش سرمایه موجود در صندوق به صاحب سرمایه این امکان را می دهد که در چانه زنی ها برای سرمایه گذاری موفق، پیروز باشد و در مذاکرات دست بالا را داشته باشد.

از طرفی سود حاصل از این سرمایه گذاری بسیار بالا است. بنابراین بهترین صندوق سرمایه گذاری به سراغ بهترین کارشناسان اقتصادی می رود و آنها را به عضویت خود در می آورد و همچنین شرکت هایی را به عنوان ضامن نقد شوندگی به صندوق خود متصل می کند.

تمامی این موارد موجب می شود با بررسی میزان سرمایه موجود کارشناسان و مشاوران اقتصادی این صندوق ها، بهترین بازار ها را شناسایی کنند. تقریبا می توانند وارد تمامی بازار های سرمایه گذاری شوند و تمامی تخم مرغ ها را در سبد های مختلفی که شناسایی و تحلیل کرده اند تقسیم بندی کنند.

بهترین و پر سود ترین صندوق سرمایه گذاری، صندوقی است که دارای سرمایه اولیه بیشتری می باشد. این صندوق با داشتن نیرو های متخصص و کار آمد خود این امکان را به وجود می آورد که بهترین بازار ها را شناسایی کنند و با کمترین حاشیه ریسک وارد بازار شوند.

بیشتر بخوانید!
چه وقت ارز دیجیتال بخریم؟

از طرفی تجمیع سرمایه های خرد و کلان این امکان را فراهم می کند که نرخ سود افزایش پیدا کند. برای مثال اگر شما 100 میلیون تومان در بانک بگذارید نهایتا می توانید یک سود 15 درصدی را به دست آورید. اما تصور کنید که سرمایه شما و افراد دیگر در یک صندوق به مبلغ 100 هزار میلیارد رسیده باشد.

 در این صورت آیا سود بانکی 15 درصد برای این مبلغ ارائه خواهد شد؟ خیر. در این شرایط سود بانکی می تواند تا 50 درصد هم افزایش پیدا کند و حتی بیشتر. به این ترتیب شما با ورود به بهترین صندوق سرمایه گذاری حتی اگر در نهایت تمام سرمایه خود را در بانک ببینید، می توانید به جای دریافت سود سالانه 15 درصد سود سالانه 50 درصدی را تجربه کنید.

سرمایه شما در این صورت بعد از یک سال 115 میلیون تومان نخواهد بود. بلکه 150 میلیون خواهد بود. به همین دلیل باید به دنیال بهترین صندوق سرمایه گذاری باشید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا بهترین و پر سود ترین صندوق سرمایه گذاری را معرفی کنیم.

بهترین و پر سود ترین صندوق سرمایه گذاری

با توجه به این نکته که صندوق های سرمایه گذاری تمامی هویت و اعتبار خود را بر اساس شفافیت به دست آورده اند ،تمامی معاملات و در آمد های این صندوق ها به صورت شفاف در اختیار سازمان بورس قرار می گیرد و این سازمان هر ساله بهترین صندوق سرمایه گذاری را به همه افراد به راحتی معرفی می کند.

این موضوع کمک می کند افراد بهترین و پر سود ترین صندوق ها را شناسایی کنند و از طرفی صندوق ها برای تحلیل های بهتر و رسیدن به میزان سود بیشتر با یکدیگر رقابتی سالم خواهند داشت تا بتوانند به عنوان بهترین و پر سود ترین صندوق سرمایه گذاری شناخته شوند و بتوانند سرمایه بیشتری را جذب کنند.

بیشتر بخوانید!
کوچینگ کسب و کار دیجیتال

در این بخش قصد داریم بر اساس آخرین آماری که از طرف سازمان بورس در اختیار داریم و خود شما هم می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید بهترین صندوق سرمایه گذاری را شناسایی کنیم. لیست بهترین و همچنین پر سود ترین صندوق های سرمایه گذاری ایران در حال حاضر عبارت اند از :

نام صندوق سرمایه گذاری نوع صندوق سرمایه گذاری میزان سودهی سالانه میزان سود دهی شش ماهه میزان سود دهی سه ماهه میزان سود دهی ماهانه صندوق میزان سود دهی هفتگی صندوق
جسورانه فیروزه جسورانه 271.93% 41.12% 2.53% 0.92% 0.26%
گروه زعفران سحر خیز مبتنی بر سکه و طلا 114.54% 2.9% 12.74% 6.3% 3.13%
طلای سرخ نوویرا مبتنی بر سکه و طلا 112.99% 4.6%-

 

15.39% 7.13% 3.31%
پلایشی یکم سهامی 108.93% 39.57% 49.59% 6.18% 5.24%-
اختصاصی بازر گردان بازار گردانی 103.26% 28.18% 63.31% 17.9% 5.94%-

به این ترتیب می توانید میزان سود دهی و زیان های اعلامی را در بازه های زمانی مختلف ببینید. در این جدول بهترین صندوق سرمایه گذاریف صندوق جسورانه فیروزه می باشد که نوع سرمایه گذاری در این صندوق به صورت جسورانه می باشد. این به آن معنا است که مدیران این صندوق مبتنی بر یک بخش از در آمدی نیستند. آنها وارد بازار های مالی مختلف شده و نسبت به کسب در آمد و سود آوری بیشتر به صورت جسورانه اقدام کرده و در نرخ سود بالایی را هم به دست می آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up