تحلیل قیمت رمزارز اینترنت کامپیوتر - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت رمزارز اینترنت کامپیوتر

تحلیل قیمت رمزارز اینترنت کامپیوتر سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی از رمزارز محبوب اینترنت کامپیوتر  ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم. رمزارز اینترنت کامپیوتر  با نماد ICP   پس از لانچ شدنش قیمت…

تحلیل قیمت رمزارز اینترنت کامپیوتر

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی از رمزارز محبوب اینترنت کامپیوتر  ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

رمزارز اینترنت کامپیوتر  با نماد ICP   پس از لانچ شدنش قیمت های عجیب و غریبی را به خود دید. 350-2800 دلار رنج قیمتی بالایی بود که این رمزارز در روز اول لانچ خود به آن رسید. البته این قیمت توجیه خاصی نداشت و حجم معاملاتی بالایی هم در روزهای اول ندیدیم.  قیمت ICP مثل هر پروژه دیگری که با مارکت کپ غیر معقول لانچ می شود ریزش شدید خود را شروع کرد و بیش از یک سال است که مقید به یک خط روند، شاهد نزول این رمزارز هستیم.

پائینترین قیمتی که این رمزارز به خود دیده 18 دلار است.  در هفته های گذشته شاهد بالا رفتن حجم معاملات این رمزارز در کف قیمتی بودیم. اینک با مشاهده یک واگرایی در RSI درست در مرز محدوده اشباع فروش شاهد واکنش خوبی هستیم. بنابراین در صورت عبور از 24 دلار می توان اولین مقاومت این رمزارز را 28 دلار در نظر گرفت.

در این محدوده، قیمت احتمالا همزمان به خط روند نزولی و میانگین متحرک 100 روزه خواهد رسید و با شکست این محدوده می توان برای خرید میان مدت این رمزارز اقدام نمود. در صورتی که قیمت نتواند از سد 24 دلار عبور کند احتمالا شاهد کف های پائینتری از این رمزارز خواهیم بود. این سناریو کاملا بستگی به شرایط کلی بازار دارد. چرا که ICP فعلا حرکت مستقلی از بازار نشان نداده است.

بیشتر بخوانید!
سوشی سواپ چیست؟

موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up