تحلیل دو رمزارز پولکادات و اکسی اینفینیتی - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل دو رمزارز پولکادات و اکسی اینفینیتی

تحلیل دو رمزارز پولکادات و اکسی اینفینیتی سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است تحلیلی کوتاه مدت از دو رمزارز محبوب پولکادات و اکسی اینفینیتی ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم. رمزارز پولکادات با…

تحلیل دو رمزارز پولکادات و اکسی اینفینیتی

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است تحلیلی کوتاه مدت از دو رمزارز محبوب پولکادات و اکسی اینفینیتی ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.

رمزارز پولکادات با نماد DOT یکی از پرپتانسیل ترین رمزارزهاییست که از منظر فاندامنتال یک حرکت بزرگ صعودی به هولدرهایش بدهکار است. در حال حاضر بیت کوین پیش ران بازار است و آلت کوین ها در استراحت به سر می برند با این حال تصور ما این است که در حرکت بعدی آلت کوین ها که احتمالا در هفته های آینده آغاز شود این رمزارز بازدهی بسیار بهتری نسبت به سایر آلت کوین ها خواهد داشت و در بین 5 رمزارز بزرگ جای خواهد داشت.

اما از منظر تکنیکال این رمزارز بعد از نزول شدید از 48 دلار تا 10 دلار یک حرکت کانالیزه خوب به سمت بالا آغاز کرده است و در این کانال توانسته میانگین متحرک 100 و 200 خود را رو به بالا قطع کرده و تثبیت دهد. میانگین متحرک 200 دقیقا مقارن است با محدوده مقاومتی 27 تا 30 دلار که برای این رمزارز بسیار مهم می باشد. حمایت شدن در این محدوده و شکست خط روند نزولی RSI نوید رشد این رمزارز در کوتاه مدت را می دهد.

مقاومت های پیش رو 39 و 48 دلار می باشند. بهترین نقاط خرید به این ترتیب می باشد:
1- خرید در محدوده 27 تا 29 با حد ضرر 25
2- خرید در کف کانال با حد ضرر 10 درصد زیر کف کانال
3- خرید بعد از شکست سقف تاریخی

بیشتر بخوانید!
صرافی بایننس یا نوبیتکس

 

رمزارز اکسی اینفینیتی با نماد AXS بی شک پدیده صنعت بازی های بلاکچینی بوده که در چند ماه گذشته یک رشد انفجاری داشته است و بی شک مهمترین عامل در تحلیل بنیادی این رمزارز تعداد کسانی است که به این بازی بلاکچینی اضافه می شوند که همچنان مثبت است. اما از منظر تکنیکال و در میان مدت، این رمزارز در یک کانال صعودی قرار دارد و هم اکنون در نزدیکی سقف کانال می باشد.

البته مدت هاست که این رمزارز چسبیده به سقف در حال رشد است. اما در RSI شاهد اشباع خرید هستیم و واگرایی خفیفی در قیمت رخ داده. بنابراین به نظر می رسد سناریوی کوتاه مدت این رمزارز اصلاحیست و محدوده 126 و 95 دلار دو ناحیه حمایتی این رمزارز می باشند و در صورت رسیدن قیمت به این دو نقطه می توان با آپدیت تحلیل خود از شرایط بنیادی و تکنیکال، مجددا این رمزارز را جهت خرید بررسی نمود.
موفق و پیروز باشید.

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مهدی عادل
    1400/07/18 12:04 ق.ظ

    سلام ممنون از این مقاله بی نظیرشما
    همیشه پرسود باشید

    پاسخ
  • با سلام
    تحلیل ها با ظرافت بسیار عالی در اختیار دانشجویان وسایر افراد برای تصمیم گیری هرچه بهتر قرار میگیره
    ممنون از زحمات تمامی اعضا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up