تحلیل قیمت دو رمزارز دوج و شیبا - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت دو رمزارز دوج و شیبا

تحلیل قیمت دو رمزارز دوج و شیبا فهرست موضوعات Toggle تحلیل قیمت دو رمزارز دوج و شیبارمزارز دوج کوینرمزارز شیبا سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی توکن دو میم کوین محبوب، دوج کوین و شیبا اینو  را با هم…

تحلیل قیمت دو رمزارز دوج و شیبا

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی توکن دو میم کوین محبوب، دوج کوین و شیبا اینو  را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.

رمزارز دوج کوین

رمزارز دوج کوین با نماد DOGE یکی از کوین های بسیار محبوب امسال بود که به کمک ایلان ماسک رشد های باورنکردنی ای در یک سال گذشته داشت. همه چیز خوب بود تا اینکه بیت کوین مسیر بازار را عوض کرد و  آرزوی 1 دلار شدن دوج را در دل همه دوست داران آن خشکاند. قیمت پس از ثبت قله 0/72 دلار مسیر نزولی خود را شروع کرد و در کف 0/16 دلار به نزول خود پایان داد.

در موج بعدی تا 0/34 دلار رشد کرد و دوباره مسیر نزولی خود را در پیش گرفت و در موج حرکتی صعودی بعدی میانگین  متحرک 100 روزه را باز پس گرفته و هم اکنون دقیقا زیر میانگین  200 روزه خود قرار دارد.  این رمزارز  در تحلیل 31 شهریور در همین وبسایت برای نوسان مثبت معرفی شد و تا کنون 30 درصد بازدهی داشته است. هم اکنون خط روند نزولی شکسته شده و می توان در پول بک به محدوده شکست برای یک معامله لانگ دیگر آماده بود.

رمزارز شیبا

رمزارز شیبا با نماد SHIB هم دومین سگ محبوب بازار رمزارز هاست و تلاش های زیادی در حال انجام است تا این رمزارز، فقط یک میم کوین نباشد و خبر هایی از راه اندازی صرافی شیبا اینو به گوش می رسد. ورود سرمایه گذاران بزرگ به این رمزارز در دو هفته گذشته باعث افزایش بی نظیر حجم معاملات و قیمت بوده است. شیبا هم در تحلیل قبلی که 31 شهریورمنتشر شد در محدوده 0/000007 دلار برای خرید معرفی شد و موقعیت خرید کم ریسک معرفی شد. از آن تاریخ تا به حال بازدهی 280 درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید!
تحلیل قیمت دو رمزارز کیک و کوساما

 در تایم فریم روزانه شیبا به سقف تاریخی خود رسیده و با توجه به مارکت کپ بالای 10 میلیارد دلاری نمی توان انتظار حرکت ماندگار مثبتی در کوتاه مدت و میان مدت برایش متصور شد. از این رو سناریوی غالب رنج زدن یا نزول بیشتر می باشد و در این قیمت ها خرید به هیچ وجه توصیه نمی شود.

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up