قیمت و تحلیل رمزارز بیت کوین کش BCH - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

قیمت و تحلیل رمزارز بیت کوین کش BCH

تحلیل رمزارز بیت کوین کش فهرست موضوعات Toggle تحلیل رمزارز بیت کوین کشخرید در یک روند نزولیچارت لحظه ای و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین کش BCH سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز محبوب بیت کوین کش را…

تحلیل رمزارز بیت کوین کش

BCH

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز محبوب بیت کوین کش را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

در تحلیل رمزارز بیت کوین کش با نماد BCH در یک روند 10 ماهه نزولی از قیمت 1660 دلار تا 250 دلار ریزش کرده است. در مسیر نزولی هیچ کدام از میانگین های متحرک 100 و 200 روزه نتوانستند حمایت جدی ای از قیمت بکنند. ­­قیمت در کف 250 دلار که حمایت استاتیک این رمزارز بود با تشکیل یک الگوی احتمالی کف دو قلو، همزمان با ایجاد واگرایی در RSI به نفع صعود، برگشت زد و هم اکنون در محدوده 317 دلاری دقیقا زیر خط روند کوتاه مدت نزولی خود قرار دارد.

خرید در یک روند نزولی

خرید در یک روند نزولی توجیهی ندارد و تنها در صورت شکست خط روند مشکی و نفود و تثبیت قیمت به بالای 350 دلار میتوان با حد ضرر کوچک برای اهداف 390 و 480 دلار وارد معامله شد. محدوده های حمایتی معتبر در صورتی که قیمت نتواند شرایط سناریوی صعودی گفته شده را اغنا کند، به ترتیب در 250 و 200 دلار قرار دارند و این دو حمایت می توانند نقاط خوبی برای تحلیل مجدد برای ورود به معامله خرید باشند.

چارت لحظه ای و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین کش


بیشتر بخوانید!
بیت کوین چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up