تحلیل قیمت دو رمزارز الگورند و لایت کوین - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت دو رمزارز الگورند و لایت کوین

تحلیل قیمت دو رمزارز الگورند و لایت کوین سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی  میان مدت از دو رمزارز محبوب الگورند و لایت کوین ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم. رمزارز الگورند…

تحلیل قیمت دو رمزارز الگورند و لایت کوین

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است  تحلیلی  میان مدت از دو رمزارز محبوب الگورند و لایت کوین ارائه دهیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این دو رمزارز داشته باشیم.

رمزارز الگورند با نماد Algo در تایم فریم روزانه پس از شکست سقف تاریخی قبلی با حجم بالا در حال کف سازی در محدوده 1.6 تا 1.8 دلار می باشد. RSI هم از قله خود اصلاح خوبی کرده و در محدوده 50 حمایت می شود. قیمت در کوتاه مدت زیر یک خط روند نزولی(خط قرمز) در نوسان است.

از طرفی با این حرکت اصلاحی ِزمانی در حال نزدیک شدن به خط روند میانمدت خود می باشد. در صورت برخورد قیمت با خط روند سبز انتظار واکنش مثبت داریم و بعد از شکست خط روند قرمز می توان انتظار حرکت صعودی جدیدی از این رمزارز داشت. مقاومت مهم اول در محدوده 2.5 دلار خواهد بود. در صورتی که خط روند سبز رو به پائین شکسته شود، حمایت های 1.5 تا 1.6 و سپس محدوده 1.25 دلار می توانند جهت بررسی ورود به معامله در آینده در نظر گرفته شوند.

لایت کوین با نماد LTC شرایط پیچیده تری را تجربه می کند و نسبت به سایر رمزارز ها بازگشت قیمت مناسبی را تجربه نمی کند. پائین بودن حجم معاملات هم خبر از کاهش توجه بازار به این رمزارز می باشد. قیمت این رمزارز بعد از سقوط از سقف تاریخی 411 دلاری تا کف 100 دلار، هم اکنون در محدوده 200 دلار در حال معامله شدن است.

بیشتر بخوانید!
تحلیل رمزارز اتم یا کازموس

محدوده 180 تا 200 دلار مهمترین مقاومت فعلی این رمزارز است. از طرفی قیمت توانسته خط روند میانمدت نزولی خود را رو به بالا بشکند و بالای میانگین 200 روزه تثبیت شود. از این رو احتمال نفوذ به بالای این محدوده بالاست. اولین هدف بعد از شکست این ناحیه مقاومتی، 240 و سپس 311 دلار خواهد بود. با نگاهی کوتاه مدت تر هم می توانیم یک کانال قیمتی صعودی برای این رمزارز پیدا کنیم که قیمت به کف و سقف و میدلاینش واکنش های متعدد داشته است.

میدلاین این کانال پرتماس ترین محدوده مقاومتی و حمایتی داینامیک اخیر این رمزارز بوده بنابر این شکست رو به بالای این میدلاین هم می تواند یک موقعیت خرید خوب به ما بدهد.

موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up