حساب پرفکت مانی چیست - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

حساب پرفکت مانی چیست

حساب پرفکت مانی چیست؟ فهرست موضوعات Toggle حساب پرفکت مانی چیست؟حساب پرفکت مانی چیست؟ ویژگی‌های اصلی حساب پرفکت مانیانواع حساب پرفکت مانیحساب نرمال ( Normal account )حساب ویژه ( Premium account )حساب همکار ( Partner account )ووچر پرفکت مانی چیست؟نحوه افتتاح حساب پرفکت مانیاحراز هویت در پرفکت مانی ضروری است…

حساب پرفکت مانی چیست؟

در واقع پرفکت مانی نیز مانند وب مانی و پی پل، یکی از شبکه‌های پرداخت آنلاین بین‌المللی محسوب می‌شود که با استفاده از آن می‌توان، به ذخیره رمز ارز‌ها و خرید و فروش آنلاین از فروشگاه‌ها با امنیت بالا پرداخت.

در دنیا شبکه‌های قدرتمند دیگری نیز مانند مسترکارت و پی پل نیز وجود دارند اما پرفکت مانی به دلیل عدم توجه به تحریم‌های آمریکا، بسیار مناسب برای کاربران ایرانی است. پس از آشنایی با حساب پرفکت مانی، بهتر است تا به آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی نیز توجه کنید تا بتوانید به راحتی هر چه تمام‌تر از مزایای آن بهره‌مند شوید.

حساب پرفکت مانی چیست؟

همانطور که می‌دانید، پرفکت مانی یک شبکه بزرگ پرداخت الکترونیکی بین‌المللی در جهان به حساب می‌آید که این امکان را به شما می‌دهد تا پرداخت‌های خود را در تمامی سایت‌های بین‌المللی به راحتی انجام دهید.

این شرکت در کشور پاناما و در سال 2007 میلادی تأسیس شده است که امروزه به دلیل قابلیت‌های بسیار خوبی که دارد، بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. به عبارت دیگر حساب پرفکت مانی یک نوع کیف پول دیجیتال به حساب می‌آید که می‌توانید مبادلات رمز ارز‌های مختلف مانند بیت کوین را نیز با آن به راحتی هر چه تما‌م‌تر انجام دهید.

سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی در واقع نوعی کیف پول بین المللی است که کاربران بازار آنلاین با استفاده از آن می توانند در سریع ترین زمان ممکن و با امنیت بسیار بالا به خرید از فروشگاه ها و پرداخت آنلاین ،  خرید و فروش ارز ها و رمز ارز های مختلف موجود در بازار بپردازند ، علاوه بر این با استفاده از سیستم پرفکت مانی امکان ذخیره ارز در حساب کاربری خود و دریافت سود ماهانه بابت آن نیز وجود دارد . منبع

شما به راحتی هرچه تمام‌تر و با مراجعه به سایت پرفکت مانی https://perfectmoney.com ، قادر خواهید بود تا حساب خود را به صورت رایگان باز کنید. این شبکه آنقدر در چند سال گذشته معروف شده است که چندین نمایندگی نیز در ایران دارد و وب سایت آن به زبان فارسی نیز قابلیت تغییر دارد که برای افرادی که زبان انگلیسی ضعیفی نیز دارند، مناسب به نظر می‌رسد.

البته بهتر است بدانید که پرفکت مانی برای ایران تحریم نیست اما به دلیل اینکه کشور پاناما در ارتباط با امور مالی قوانین سخت‌گیرانه‌ای ندارد، این امکان را برای پرفکت مانی به وجود آورده است تا بتواند دارایی کاربران را برای سرمایه‌گذاری خود استفاده کند. همین امر موجب شده است تا بسیاری از سایت‌های فروش بین‌المللی روی این کیف پول حسابی باز نکنند و آن را پذیرش نکنند.

ویژگی‌های اصلی حساب پرفکت مانی

  • افتتاح حساب پرفکت مانی و ثبت نام در سایت آن بسیار ساده است و به دلیل داشتن زبان فارسی نیز موجب شده است تا این کار به راحتی هرچه‌تمام‌تر صورت گیرد.
  • اگر حساب پرفکت مانی خود را ارتقا دهید، به راحتی و بدون محدودیت در حجم مبادله، قادر خواهید بود تا تراکنش‌های سنگین را انجام دهید. همین امر موجب می‌شود تا کسب و کار‌های بزرگ و متوسط پرفکت مانی را به شبکه‌های پرداخت آنلاین دیگر در جهان ترجیح دهند.
  • یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این سیستم بین‌المللی و کاربردی، این است که حساب پرفکت مانی مشمول مالیات در درآمد نمی‌شود و خیال سرمایه‌گذاران در این حوزه را به نوعی راحت کرده است.
  • این شرکت به ازای هر مبلغ نقدی که در کیف پول خود داشته باشید، مبلغی را تحت عنوان سود‌واریز می‌کند که این امر موجب می‌شود تا افراد زیادی به این شبکه بین‌المللی پرداخت آنلاین جذب شوند.
  • این سیستم برای جذب افراد از نوع خاصی بازاریابی نیز استفاده می‌کند و بر اساس آن، شما با دعوت هر فرد دیگر به این شبکه، پورسانتی را دریافت خواهید کرد.
  • تبدیل ارز‌های فیات ( یورو، دلار و … ) با ارز‌های دیجیتال مانند: بیت کوین با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شود.
  • این کیف پول در نسخه‌های IOS، وب و اندروید نیز قابلیت دانلود دارد.
  • توجه کنید که در صورت انجام تراکنش اشتباه، امکان برگشت مبلغ به هیچ عنوان در این حساب وجود ندارد.
  • به عنوان ویژگی آخر این حساب پرفکت مانی، بهتر است بدانید که حتماً رمز کاربری خود را در جایی یادداشت کنید تا آن را فراموش نکنید، زیرا باید هزینه هنگفتی را برای آن بازیابی رمز عبور بپردازید.
بیشتر بخوانید!
ارز دیجیتال اولانچ

انواع حساب پرفکت مانی

قبل از افتتاح حساب پرفکت مانی، بهتر است بدانید که در صورت انجام این کار، سه سطح حساب پرفکت مانی در این سایت وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند.

حساب نرمال ( Normal account )

به طور کلی، هر کاربری که در سایت پرفکت مانی ثبت نام کند، در سطح یک یا نرمال قرار می‌گیرد. این سطح برای شما محدودیتی را به همراه ندارد و هر حجم از دارایی خود را می‌توانید در این کیف پول مبادله کنید.

البته بهتر است بدانید که کیف پول‌های دیگر مانند وب مانی برای حساب سطح یک خود محدودیت پرداخت دارند و به همین دلیل بسیاری از افراد حساب پرفکت مانی را به وب مانی ترجیح می‌دهند. نام دیگر این حساب نیز وریفای نشده است که تنها تفاوت آن با حساب وریفای شده یا سطوح بالاتر، پرداخت کارمزد بیشتر است.

حساب ویژه ( Premium account )

این حساب در واقع یک سطح از نوع حساب نرمال بالاتر است و به کیف پول وریفای شده نیز شناخته می‌شود. بهتر است بدانید که برای اینکه به این سطح برسید، باید یک سال از ثبت نام شما در سایت پرفکت مانی گذشته باشد. البته یک روش دیگر نیز برای تبدیل حساب نرمال به ویژه یا پریمیوم نیز وجود دارد که برای انجام آن گردش مالی شما باید به بالای 100 هزار دلار آمریکا برسد.

به طور کلی اگر با حجم کم دارایی مواجه هستید یا سرعت بالا برای معاملات شما اهمیت زیادی ندارد، حساب نرمال برای اکانت شما کفایت می‌کند. همچنین اگر قصد این را دارید تا مبادلات شما با سرعت بالایی به درگاه‌های بانکی ارسال شود یا اینکه کارمزد بسیار کمتری به نسبت حساب نرمال بپردازید، به دنبال فعال کردن حساب پریمیوم باشید.

حساب همکار ( Partner account )

این حساب نیز برای آن دسته از افرادی است که قصد این را دارند تا مستقیماً با پرفکت مانی همکاری کنند یا اینکه کسب و کار‌ها به طور مستقیم با این حساب ارتباط دارد. حساب پارتنر معمولاً برای مدیران صرافی‌ها در کشور‌های مختلف فعال است که کارمزد آن بسیار ناچیز و کم است و سرعت انتقال پول برای آن‌ها مانند چشم بر هم زدن است.

به طور کلی اگر بین انتخاب پرفکت مانی یا وب مانی شک دارید، با شناخت انواع حساب پرفکت مانی و وب مانی می‌توانید انتخاب صحیحی را داشته باشید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی ووچر در واقع حاوی یک کد 16 رقمی است که با استفاده از آن می‌توان پرداخت‌های آنلاین بین‌المللی را به راحتی انجام داد. در واقع برای انتقال دارایی خود حتماً نیاز نیست تا در سایت پرفکت مانی ثبت نام کرده باشید و با خرید ووچر می‌توانید به راحتی و با سرعت بسیار بالا این کار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید!
توکن سوزی چیست؟

اگر قصد خرید ووچر پرفکت مانی را دارید، می‌توانید از طریق صرافی‌ها اقدام به انجام آن کنید. همچنین اگر در پرفکت مانی حساب دارید و می‌خواهید برای مبادله ارز‌ها کارمزد ندهید، خرید ووچر یک انتخاب بسیار با صرفه اقتصادی خواهد بود. به عنوان نکته آخر، بهتر است بدانید که اگر حساب کاربری داشته باشید، نیازی نیست تا از صرافی‌ها اقدام به خرید ووچر کنید و انجام این کار به راحتی هر چه تمام‌تر با استفاده حساب پرفکت مانی قابلیت انجام دارد.

نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی

به طور کلی افتتاح حساب پرفکت مانی بسیار ساده است و به نسبت کیف پول‌های دیگر خیلی ساده می‌توانید افتتاح حساب کنید. برای انجام این کار لازم است تا به وب سایت  به نشانی perfectmoney. is مراجعه کنید و در بالای صفحه بر روی Sign Up کلیک کنید. با انجام این کار شما نصف راه را رفته‌اید. البته در همین جا بهتر است گفته شود که برای افتتاح حساب وب مانی نیاز بود تا در سایتی به زبان روسی ثبت نام کنید اما برای پرفکت مانی اینگونه نیست.

پس از کلیک بر روی Sign Up، صفحه‌ای پیش روی شما باز می‌شود که از شما اطلاعات شخصی را می‌خواهد. حتماً توجه کنید که ثبت نام در این سایت کاملاً رایگان است و همواره سعی کنید تا تمامی اطلاعات خود را به شکلی صحیح وارد کنید تا دچار مشکلات دیگری نشوید. از جمله اطلاعاتی که باید وارد کنید، نام و نام خانوادگی، نام اکانت، آدرس دقیق، کد پستی و شماره تلفن همراه است.

پس از وارد کردن این اطلاعات و کلیک بر روی دکمه اینتر، پرفکت مانی به شما خوشامد می‌گوید و نام کاربری ( Member ID ) شما به ایمیلتان ارسال می‌شود. حالا باید با انتخاب یک رمز عبور مناسب و با امنیت بالا، وارد حساب کاربری نرمال خود شوید. باز هم تأکید می‌شود که به هیچ عنوان نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش نکنید، زیرا در غیر اینصورت باید مبلغ بسیار هنگفتی را پرداخت نمایید.

همچنین بهتر است بدانید که پس از ورود به حساب کاربری خود، حالا شما با کلیک بر روی Account، قادر خواهید بود تا شماره حساب‌های خود را مشاهده کنید.

در واقع شماره حساب دلار، یورو، طلا یا بیت کوین برای شما متفاوت هستند و با توجه به اینکه قصد دریافت هر کدام را دارید، آن شماره را کپی کرده و در اختیار صرافی‌های محل مبدا تحویل دهید. اگر به حساب خود وارد شوید، در قسمت My Account، شماره حساب‌های شما برای دریافت انواع ارز‌های فیات و بیت کوین مشخص شده است که در تصویر زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.

احراز هویت در پرفکت مانی ضروری است ؟

به طور کلی در حساب پرفکت مانی ضرورتی وجود ندارد تا حتماً احراز هویت را انجام دهید، اما بهتر است بدانید که معمولاً کارمزد هر انتقال برای شما حدود 2 درصد است و اگر قصد این را داشته باشید تا این عدد را به 0.5 درصد کاهش دهید، بهترین کار احراز هویت در است. برای انجام این کار ابتدا با وارد نمودن Member ID و رمز عبور وارد اکانت خود شوید.

پس از آن به قسمت Setting > Account Verification شوید. در این قسمت تنها نیاز است تا دو بخش از اطلاعات شخصی خود را پر کنید تا پس از 2-10 روز کاری، احراز هویت شما با موفقیت انجام شود. در این قسمت باید ابتدا تصویر پاسپورت یا گواهینامه رانندگی خود را به همراه یک قبض موبایل موارد کنید. توجه کنید که در آدرس اصلی شما باید به زبان فارسی وارد شده باشد تا مشکلی از بابت احراز هویت برای شما رخ ندهد. در تصویر زیر نحوه ورود به Account Verification در سایت  به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید!
تحلیل ارز دیجیتال ترون

نحوه خرید پرفکت مانی

به طور کلی دو راه برای خرید پرفکت مانی وجود دارد. اگر قصد انجام آن را دارید، راه حل اول این است که به طور شخصی به دنبال فردی در کانال‌های اینستاگرامی یا تلگرامی بگردید و با‌واریز مبلغ ریالی، در مقابل آن  به دلار یا یورو دریافت کنید. البته انجام این روش توصیه نمی‌شود، زیرا امکان کلاه‌برداری وجود دارد و بهتر است به سراغ راه حل دوم بروید.

در راه حل دوم، باید با یک جستجوی ساده در اینترنت، سایت‌های مجاز خرید و فروش وب مانی را پیدا کنید. البته بهتر است بدانید که برخی از صرافی‌های ایرانی نیز این کار را انجام می‌دهند و شما می‌توانید با پرداخت مبلغ ریالی ، کیف پول خود را به صورت دلار یا یورو شارژ کنید. معمولاً صرافی‌ها یا وب سایت‌های خرید و فروش وب مانی مبلغ بسیار پایینی را برای انجام این کار از شما دریافت می‌کنند اما امنیت بسیار بالایی به نسبت راه حل اول دارد.

همچنین بهتر است بدانید که این تراکنش با استفاده از سایت‌های خرید و فروش پرفکت مانی در 2-3 ساعت انجام می‌شود، اما ممکن است زمان بیشتری را برای انجام تراکنش سپری کند. پس از شارژ کیف پول پرفکت مانی، حال شما می‌توانید به راحتی پرفکت مانی خرید شده را تبدیل به بیت کوین یا ارز‌های فیات دیگر کنید.

و در آخر…

به طور کلی، پرفکت مانی یک شبکه پرداخت آنلاین بین‌المللی است که به تحریم آمریکا بی‌توجه بوده است و موجب می‌شود تا به راحتی بتوانید به خرید از سایت‌های بین‌المللی، خرید و فروش ارز‌های فیات و مبادله بیت کوین بپردازید. با ساخت اکانت در این سایت، می‌توانید با استفاده از حساب نرمال، بدون انجام محدودیت اقدام به انتقال دارایی خود کنید.

همچنین اصطلاحی تحت عنوان ووچر  وجود دارد که با خرید آن، می‌توانید با استفاده از کارمزد کمتری به انتقال دارایی خود اقدام کنید. بهتر است بدانید که احراز هویت در سایت  الزامی نیست اما با انجام این کار، تخفیف بسیار زیادی در کارمزد‌های خود دریافت خواهید کرد.

سوالات متداول

حساب پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک شبکه بزرگ پرداخت الکترونیکی بین‌المللی در جهان به حساب می‌آید که این امکان را به شما می‌دهد تا پرداخت‌های خود را در تمامی سایت‌های بین‌المللی به راحتی انجام دهید. این شرکت در کشور پاناما و در سال 2007 میلادی تأسیس شده است که امروزه به دلیل قابلیت‌های بسیار خوبی که دارد، بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

به عبارت دیگر حساب پرفکت مانی یک نوع کیف پول دیجیتال به حساب می‌آید که می‌توانید مبادلات رمز ارز‌های مختلف مانند بیت کوین را نیز با آن به راحتی هر چه تما‌م‌تر انجام دهید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی ووچر در واقع حاوی یک کد 16 رقمی است که با استفاده از آن می‌توان پرداخت‌های آنلاین بین‌المللی را به راحتی انجام داد. در واقع برای انتقال دارایی خود حتماً نیاز نیست تا در سایت پرفکت مانی ثبت نام کرده باشید و با خرید ووچر می‌توانید به راحتی و با سرعت بسیار بالا این کار را انجام دهید.

احراز هویت در پرفکت مانی ضروری است ؟

به طور کلی در حساب پرفکت مانی ضرورتی وجود ندارد تا حتماً احراز هویت را انجام دهید، اما بهتر است بدانید که معمولاً کارمزد هر انتقال برای شما حدود 2 درصد است و اگر قصد این را داشته باشید تا این عدد را به 0.5 درصد کاهش دهید، بهترین کار احراز هویت در پرفکت مانی است. برای انجام این کار ابتدا با وارد نمودن Member ID و رمز عبور وارد اکانت خود شوید.

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • پوران حسینی
    1401/01/30 11:45 ق.ظ

    ووچر پرفکت مانی چیست ؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در مقاله فوق بصورت کامل در مورد ووچر پرفکت مانی توضیح داده ایم .

      پاسخ
  • مرضیه علیایی
    1401/01/30 11:42 ق.ظ

    خرید پرفکت مانی با ویزا کارت امکان پذیر میباشد ؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      شاید خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت مجازی بدون آن که نیاز باشد این کار را به شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی بسپارید جزء همین استانداردها باشد.

      پاسخ
  • مانیا لادنی
    1401/01/29 11:37 ق.ظ

    ویژگی های حساب پرفکت مانی چیست ؟

    پاسخ
    • مدیر محتوای بورس
      1401/01/29 11:38 ق.ظ

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در مقاله فوق در مورد ویژگی های حساب پرفکت مانی صحبت کرده ایم .

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up