تحلیل قیمت رمزارز فلو - حسین عظیمی | مشاوره سرمایه گذاری
حسین عظیمی مشاوره سرمایه گذاری
ارز دیجیتال

تحلیل قیمت رمزارز فلو

تحلیل قیمت رمزارز فلو سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز فلو را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم. فلو با نماد Flow در تایم فریم روزانه در حال…

تحلیل قیمت رمزارز فلو

سلام به همراهان همیشگی وبسایت حسین عظیمی. امروز و در این مقاله قرار است سطوح مهم قیمتی رمزارز فلو را با هم بررسی کنیم و مروری به سناریو های محتمل پیش روی این رمزارز داشته باشیم.

فلو با نماد Flow در تایم فریم روزانه در حال اصلاح از قله تاریخی خود(42 دلار) می باشد. قیمت در این حرکت تا 4.2 دلار اصلاح کرده و هم اکنون در 5.2 دلار قرار دارد. به دلیل ریزش شدید این رمزارز از سقف خود می بایست دنبال محدوده های حمایتی معتبر برای خرید در کف بود. به نظر می رسد مهمترین حمایت این رمزارز در 6 تا 7 دلار قرار داست و در ریزش اخیر بازار این سطح هم از دست رفته است.

با این حال می توان موج آخر حرکتی این رمزارز را مقید به دو خط روند واگرا دید که هم اکنون قیمت روی خط روند کف می باشد. RSI هم در محدوده اشباع فروش شدید قرار دارد ولی شاهد واکنش به سطح 20 در این اندیکاتور هستیم. خریداران پر ریسک می توانند با حد ضرر 4 دلار در حوالی 4.5 دلار این رمزارز را برای هدف اول 6 دلاری خرید کنند. اما خریداران کم ریسک تر می بایست منتظر تثبیت بالای 7 دلار و خروج از زیر خط روند سقف باشند. مقاومت های قیمت در روی چارت مشخص شده است.

موفق و پرسود باشید.

بیشتر بخوانید!
تحلیل ارز دیجیتال وان اینچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up